Fudge Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Ngn mer än jag som blivit uppringd av Parbet i dagarna där de pratar om deras bonus de kör i mars? Finns olika nivåer beroende beroende på hur mycke man rejkar. Här tar jag ett exempel som följde med i mailet de skicka efter: Exempel 2: Om din rake uppgår till $2.500 i mars så kommer du att få 37% i rakeback ($925) + $500 i bonus (Nivå 4) Måste väl ses som en ganska bra deal? Den sjunker och stiger beroende på om du rejkar mer lr mindre än 2,5k.. Citera
sorkenkk Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Varför skriver du banandeal? lol Citera
Fudge Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 Ber om ursäkt ifall jag skrev fel.. Trodde inte man kunde tipsa om rb deals(vilket jag tycker att de till stor del e.) Även om de va en hääälleforsare som rättade mig så hoppas jag de e bättre nu:-D Citera
sorkenkk Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Ber om ursäkt ifall jag skrev fel.. Trodde inte man kunde tipsa om rb deals(vilket jag tycker att de till stor del e.) Även om de va en hääälleforsare som rättade mig så hoppas jag de e bättre nu:-D Tror de flesta på forumet fattar vad du menar när du skriver banandeal så det kvittar. Det blir bara att se larvigt ut. :] Citera
Recommended Posts