Gå till innehåll

AcidSpy, konsumtionsgrind i sommar.

Recommended Posts

• Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Att ha som mål att inte ha en enda förlustsession på en månad är ganska sickt imo. Poker svänger, och tror det är en väldigt liten del som lyckats att inte torska en session på en hel månad. Tycker du istället borde ha som mål att alltid spela ditt A-game, och går inte det, ta paus och kom igen senare!

Sedan tror jag du måste ändra din rubrik till från NL50 till NL200! Vi kanske ses vi borden, lycka till :-)

Vet att det är ett högt mål, men borde gå. Hade två förlustsessioner av 25 på NL 100 under december. Borde inte spelat igår då jag inte var 100% i balans beroende på olika anledningar. Känns bättre idag och hoppas det går betydligt bättre. Sätter dock en stoploss på 4 inköp och byter sedan till NL 100 igen.

Nick?

/Patfor

Postad
Om kylan håller i sig, vad sägs om pimpling/angling nån dag sen? :-)

Vore mkt trevligt, har dock löjligt många helger uppbokade ett tag framöver. Hör av mig om tid medges!

Hur mkt pokergrind blir det?

/Patfor

Postad

Än så länge ganska lugnt, spelade några timmar inatt, men en standardsession är att jag förlorar de fyra första coinflipsen och spelar på tilt.

Samt att jag spelar ganska dåligt just nu. Vi får se, det löser sig, på nåt sätt :-)

Ta ledigt mitt i veckan så invaderar vi någon is, jag ska försöka ge mig ut på en sjö på måndag där det är is, väldigt mycket gäddor i sjön också. Dock har jag inga angeldon , men har fått hygglgit mycket med stora abborrar där också!

Postad
Än så

Ta ledigt mitt i veckan så invaderar vi någon is,

Du har aldrig förvärvsarbetat va? ;-) Kan inte bara ta ledigt mitt i veckan, måste betala räkningar med min lön och dessutom så måste alla mina lektioner planeras det ska fixas vikarier, tar massor med tid så den lediga dagen måste "jobbas in" trots att det dras av lön. Sorry, inte EV+.

Iofs så är inte helgens resa till Stockholm jättesäker, kan bli tid då!

Två inköp upp idag, skönt att spelet fungerade som det skulle. Slutade i tid, ska f-n inte ha fler förlustsessioner nu i januari! Hur svårt kan det vara? :roll:

/Patfor

Postad

Lägger ner NL 200 på Unibet, sitter idiotturgrinders som träffar allt och inte fattar vad man presenterar utan konstaterar att 2a par är det bästa som finns i Holdém, bara syna ner....

Åter till NL100 där det inte finns lika mycket turapor, dom spelar högre nämligen.

/Patfor

Postad

Gick inte bra på NL100 heller, träffar för sällan, när jag drar på färg och träffar har fi kåk osv. Var kanske bara run-good i november och december, turen har helt enkelt tagit slut. Hoppades ett tag att jag också kunde vara en turspelare på lång sikt, men ack nej.

Rullen halverad på Unibet, går den ner 300 euro till cashar jag ut och spelar 0,5/1 på SvS igen, urtråkigt, men vinner hellre 100kr i timmen är förlorar 2000kr i timmen.

/Patfor

Postad
Gick inte bra på NL100 heller, träffar för sällan, när jag drar på färg och träffar har fi kåk osv. Var kanske bara run-good i november och december, turen har helt enkelt tagit slut. Hoppades ett tag att jag också kunde vara en turspelare på lång sikt, men ack nej.

Rullen halverad på Unibet, går den ner 300 euro till cashar jag ut och spelar 0,5/1 på SvS igen, urtråkigt, men vinner hellre 100kr i timmen är förlorar 2000kr i timmen.

/Patfor

Låt någon av proffsen kolla på ditt spel. Det kan aldrig skada.

Enl min lilla erfarenhet börjar man spela dåligt när riggen varit djävlig.

Då spelar det ingen roll vilken nivå eller sait man är på.

Det behöv några sanningens ord, hårda sådana.

Men det kommer tillbaka

Postad

50 euro kvar, sedan cashout och SvS låglimit, hatar poker just nu!

Sådana idiotspel, hur f-n kan man spela så med KK när det finns ett stegdrag ute?, Inte cb:a och bara syna ner? Helt omöjligt att fatta vad de spelar på, de spelar likadant på par i fyror.

** Hand # 2350832265 starting - 2009-01-06 12:44:42

** Gillyflower [Hold 'em] (1.00|2.00 NL - Cash Game) Real Money

AciidSpy sitting in seat 1 with €90.05[Dealer]

neverland78 sitting in seat 2 with €433.20

MrFisher87 sitting in seat 3 with €192.00

underDgun sitting in seat 4 with €224.35

Lingie sitting in seat 5 with €186.00

Zografito sitting in seat 6 with €247.90

neverland78 posted the small blind - €1.00

MrFisher87 posted the big blind - €2.00

** Dealing cards to AciidSpy: Js, Ah

underDgun folded

Lingie raised to €8.00

Zografito folded

AciidSpy called - €8.00

neverland78 called - €8.00

MrFisher87 called - €8.00

** Dealing the flop: 7d, Jh, Qc

neverland78 checked

MrFisher87 checked

Lingie checked

AciidSpy bet - €18.00

neverland78 folded

MrFisher87 folded

Lingie called - €18.00

** Dealing the turn: 7s

Lingie checked

AciidSpy went all-in - €64.05

Lingie called - €64.05

** Dealing the river: 5d

AciidSpy shows: Js, Ah

Lingie shows: Kc, Kd

Lingie wins €193.10 from the main pot

När motriggen härjar så träffar man bra, men inte tillräckligt. Klart grabben pushar pre när han vet att han träffar minst stege på flop! :roll: Spelar för vekt, men har inge självförtroende i spelet. Har bara vunnit 3 större potter (över 50BB) på 5 timmar = 2000 händer, vilket är helt horribelt.

** Hand # 2350834222 starting - 2009-01-06 12:46:50

** Calyptronoma [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Real Money

mic83 sitting in seat 1 with €114.56

Civiliokas72 sitting in seat 2 with €101.13

AciidSpy sitting in seat 3 with €118.98

ABCD_POKER sitting in seat 4 with €100.00

elinhu sitting in seat 5 with €89.43[Dealer]

TMS1234 sitting in seat 6 with €209.75

TMS1234 posted the small blind - €0.50

mic83 posted the big blind - €1.00

** Dealing cards to AciidSpy: Ad, Jc

Civiliokas72 raised to €4.00

AciidSpy called - €4.00

ABCD_POKER folded

elinhu folded

TMS1234 folded

mic83 called - €4.00

** Dealing the flop: 10d, Jh, 9h

mic83 checked

Civiliokas72 bet - €9.50

AciidSpy called - €9.50

mic83 called - €9.50

** Dealing the turn: Ac

mic83 checked

Civiliokas72 bet - €32.50

AciidSpy called - €32.50

mic83 folded

** Dealing the river: 5s

Civiliokas72 went all-in - €55.13

AciidSpy called - €55.13

Civiliokas72 shows: Qs, Kd

AciidSpy mucks: Ad, Jc

Civiliokas72 wins €213.26 from the main pot

Älskade SvS, ses ikväll!

/Patfor

Postad

Ska prova följande:

Bara pusha med nötterna, kommer hända ca var 500:e hand, dvs ca igång i timmen.

Bara syna med J10s och bättre. Docj ej i tidig pos.

Inte syna med några par under 99 i tidig pos.

Inte syna några höjningar mer än med händer än JJ och bättre.

Bara raisa med AQ+.

Inte cb:a om jag inte träffat.

Kommer nog spela ca 10% av händerna då misstänker jag, kan omöjligt backa mer än vad jag gör just nu. Kommer säkert backa ändå pga blindskostnaden, men inte 200 euro i timmen.

Får testa ikväll.

/Patfor

Postad

/Patfor

Hur stor är rullen? Verker som den är alldeles för liten för NL200 spel imo..

Hand 1 vet jag inte varför du betar mellanpar i en 4vägspott. Hade nog checkat bakom och gett upp handen.

Hand 2 inte mycket att gör åt, hade ställt honom allin på turn

Postad
Hur stor är rullen? Verker som den är alldeles för liten för NL200 spel imo..

Hand 1 vet jag inte varför du betar mellanpar i en 4vägspott. Hade nog checkat bakom och gett upp handen.

Hand 2 inte mycket att gör åt, hade ställt honom allin på turn

Spelar ju bara halva inköp, alltid gjort det och hade nästan 30 inköp för NL200, rullen håller för NL100 fortfarande, men inte så länge till.

Tack för input!

/Patfor

Postad

Testade en timme med mina nya regler, gick inte att hålla på riktigt, men nästan. Med det spelet går det nog inte att komma under 20% sedda floppar, låg på 21% vilket kändes bra.

Gick 125 euro plus vilket var otroligt viktigt för självförtroendet.

/Patfor

Postad

Fick rakebacken idag, lite orolig att jag brännt den i samband med ultraraset på NL200. Skönt med några fler inköp till rullen i alla fall.

Började med att tappa 200 euro idag innan utdragningarna slutade. Samma fi träffade två stycken tvåoutare på river allin på turn mot mig under samma varv och en annan träffade 6 outarn på river också allin ett par varv senare. Svor lite "tyst" för mig själv varpå frugan som står i ett annat rum säger:

"jag hör dig..." :oops:

Hoppas jag kan casha ut några laxar (10-15 vore bra) i slutet av månaden så hon får lite plåster på såren efter mitt något dåliga humör under NL200 äventyret.

Låg på 19% idag och släppte upp spelet till strax över 20%, fungerar utmärkt. Hoppas jag har hittat melodin som gör mig till en konstant vinnare på nivån.

Ultraaggresiv spelare som ställt allin med helt inköp på färgdrag på turn två gånger under kort tid (rivrade båda :shock: ). Skulle fylla på mer chips nästa hand, lite för sent tyvärr. Bara floata med och låta honom hänga sig, hur svårt kan det vara? :roll:

** Hand # 2353728158 starting - 2009-01-07 23:04:56

** Alyssum saxatile [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Real Money

Yxel- sitting in seat 1 with €364.67

Bronco77 sitting in seat 2 with €19.26

DaWarsaw sitting in seat 3 with €112.79

robustor sitting in seat 4 with €100.00[Dealer]

frostbites sitting in seat 5 with €28.41

AciidSpy sitting in seat 6 with €42.64

frostbites posted the small blind - €0.50

AciidSpy posted the big blind - €1.00

** Dealing cards to AciidSpy: 8c, 8d

Yxel- raised to €4.00

Bronco77 folded

DaWarsaw folded

robustor folded

frostbites folded

AciidSpy called - €4.00

** Dealing the flop: 8s, Qh, Js

AciidSpy checked

Yxel- bet - €6.00

AciidSpy called - €6.00

** Dealing the turn: 8h

AciidSpy checked

Yxel- bet - €15.00

AciidSpy called - €15.00

** Dealing the river: Jh

AciidSpy went all-in - €17.64

Yxel- called - €17.64

AciidSpy shows: 8c, 8d

Yxel- mucks: Ac, Qc

AciidSpy wins €82.78 from the main pot

/Patfor

Postad

Har två funderingar som kanske läsare kan hjälpa mig med.

- hur startar man en ny tråd i forumet, har lagt för mycket tid på att leta info om detta i FAQ och sökfunktionen, hittar nada! Hjälp tack!

-fick 468 dollars i rakeback från rakebacklovers, 250 euro in på Unibet, får inte ihop matematiken där. Antingen årtusendets sämsta växlingskurs eller så tar någon pengar vid överförandet. Ngn som vet? Om det nu är så dålig växlingskurs, dvs säljer dollar för under 7kr och köper Euro för över 11kr, går det att få pengar från rakebacklovers direkt till ett bankkonto?

Gjorde ett klassiskt Acid misstag idag, sessioen startade utmärkt, hittade 2 löjligt lösa Nl 200 bord och tog 100 euro från en bluffande italienare. Han hade J9o helt tom och ställde 100BB+ på parad och färgad bräda (jag hade kåk) och flydde sedan ner till NL100 och gjorde ytterligare 100 euro på kort tid. Borde klivit av där, började sedan bli lite lös och köpte på drag utan odds som inte satt, huxflux 40 euro back :oops: . Fick ta en micropaus och byta bord och fokusera, kvällen slutade de obligatoriska 100BB+ upp. Dock har 4 timmars grind i soffan gjort att nacke/rygg känns så där.... :roll:

Trevligt med icke statliga siter; Unibet "bjuder" på ett rakarace under januari där man får biljetter till turrar med pris till Unibet Open i Budapest. 4 turrar och 2500 rakade händer per turre. Har bara ikväll gjort nästan 1000 rakade händer så det borde lätt gå att få ett par biljetter i alla fall. Sedan är ju chansen mikroskopisk att klippa ett pris till Budapest, men chansen finns ju i alla fall, dessutom är gratis gott!

Undrar vad Ola ska ha för att spela turrarna åt mig? Går ju inte att misslyckas då menar jag! ;-)

/Patfor

Postad

Kvällens första timme avklarad med löjligt många AA-JJ, drygt ett 20 tal på 4-bord. Ingen av dessa händer blev utdragna, men vann iofs inga enorma summor heller.

Handen som gav bäst betalt, förstod att han drog på färgen eller stege och fiskade lite med tanke på ev värde vid träff.

Kallesspn sitting in seat 1 with €162.57

Vandelay1959 sitting in seat 2 with €141.13

TMS1234 sitting in seat 3 with €207.60[Dealer]

AciidSpy sitting in seat 5 with €49.00

janhorner sitting in seat 6 with €70.09

AciidSpy posted the small blind - €0.50

janhorner posted the big blind - €1.00

** Dealing cards to AciidSpy: 5c, Ac

Kallesspn raised to €3.00

Vandelay1959 folded

TMS1234 folded

AciidSpy called - €3.00

janhorner called - €3.00

** Dealing the flop: 2c, Jc, 10h

AciidSpy checked

janhorner checked

Kallesspn bet - €5.00

AciidSpy called - €5.00

janhorner called - €5.00

** Dealing the turn: 6s

AciidSpy checked

janhorner checked

Kallesspn checked

** Dealing the river: 7c

AciidSpy checked

janhorner bet - €10.00

Kallesspn folded

AciidSpy went all-in - €41.00

janhorner called - €41.00

AciidSpy shows: 5c, Ac

janhorner mucks: 6c, Kc

Dags att ta ett break och lasta in en pall pellets. Sedan dags för grind 2. Satsar på 3 pass ikväll, runt en timme styck, för att hålla 100% fokus. Preflopsyn runt 20%, låg på 19% under första timmen vilket jag är mkt nöjd med.

/Patfor

Postad
- hur startar man en ny tråd i forumet, har lagt för mycket tid på att leta info om detta i FAQ och sökfunktionen, hittar nada! Hjälp tack!

Gå in i det underforum du vill starta tråden i (ex. "resultat, dagböcker, övrigt osv.") Scrolla längst ner på sidan där alla trådar finns så har du en knapp längst ner till vänster på skärmen där det står "starta nytt ämmne" Tryck på den! :-)

Ang. RBlovers så gör du nog bäst i att höra med deras support.

Ha en bra kväll!

Mvh

Postad
Gå in i det underforum du vill starta tråden i (ex. "resultat, dagböcker, övrigt osv.") Scrolla längst ner på sidan där alla trådar finns så har du en knapp längst ner till vänster på skärmen där det står "starta nytt ämmne" Tryck på den! :-)

Ang. RBlovers så gör du nog bäst i att höra med deras support.

Ha en bra kväll!

Mvh

Thx!

Blev inte 3 sessioner i går som jag tänkt, bara 2. Frugan började titta på en film handlade om 11 sept och World Trade Center krasherna, verkade intressant så jag sket i att pokra! Kort session idag också pga film, får rycka upp mig nästa vecka och fokusera mer på grinden, går ju f-n inte att slösa bort livet på en massa nöjen! :roll:

Bävar för att gå ur sängen i morgon, 2 kubikmeter ved är nedburet i

källaren och ett ton pellets, misstänker att det kommer kännas i kroppen...

Köpte ett halvt vildsvin av en kollegas kompis brorsa. 20 kg med diverse köttdetaljer, bl.a en filé. Färsk välhängd vildsvinsfile med kantarellsås och rostade rotfrukter i ugn fick det bli till middag. Körde filén till 72 grader och blev fantastiskt god. Som en blandning mellan fläsk- och oxfilé är väl det närmaste jag kan beskriva smaken. Klassar kvällens kött som top 5 jag ätit i mit liv. Ser fram emot mordondagens lunchlåda kan jag lova!

Är inte bra spelat, men turen står den djärve bi! :lol: Iofs inte mer än rätt att jag drar ut på river då han drog ut mig på turn med sin hålstege.

** Hand # 2360800322 starting - 2009-01-11 21:52:35

** Water-lily peltated [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Real Money

Mines0ny sitting in seat 1 with €102.28

ActionHeinz sitting in seat 2 with €139.15

poseidon8 sitting in seat 3 with €83.00

Darmoedd sitting in seat 4 with €114.41

ipon89 sitting in seat 5 with €100.42

AciidSpy sitting in seat 6 with €90.96[Dealer]

Mines0ny posted the small blind - €0.50

ActionHeinz posted the big blind - €1.00

** Dealing cards to AciidSpy: 10h, Ac

poseidon8 folded

Darmoedd folded

ipon89 raised to €2.00

AciidSpy called - €2.00

Mines0ny called - €2.00

ActionHeinz folded

** Dealing the flop: 9h, Ah, 8c

Mines0ny checked

ipon89 checked

AciidSpy bet - €4.00

Mines0ny folded

ipon89 called - €4.00

** Dealing the turn: 10s

ipon89 checked

AciidSpy bet - €9.00

ipon89 raised to €42.00

AciidSpy raised to €75.00

ipon89 went all-in - €52.42

AciidSpy went all-in - €9.96

** Dealing the river: As

ipon89 shows: Jc, 7c

AciidSpy shows: 10h, Ac

AciidSpy wins €181.92 from the main pot

/Patfor

Postad

Rakebackmysteriet har löst sig; rakebacklovers ringde idag och meddelade att deras program varit fel inställt på mig och gett mig 10% för mycket i rakeback statistiken, pga av den trodde att jag nådde de olika %-gränserna i dollars och inte i euro som det ska vara.

Ligger fortfarande 150 euro back efter NL200 misslyckandet, hoppas kunna få gröna siffror någon av de närmaste dagarna.

Vildsvinskotlett är också gott! Med råstekt potatis och kantarellsås tillsammans med granatäppledryck från Brunneby musteri så blev det mycket bra. Vätternkräftor tillsammans med tapenade och kex till förrätt duger det med.

/Patfor

Postad
Rakebackmysteriet har löst sig; rakebacklovers ringde idag och meddelade att deras program varit fel inställt på mig och gett mig 10% för mycket i rakeback statistiken, pga av den trodde att jag nådde de olika %-gränserna i dollars och inte i euro som det ska vara.

Ligger fortfarande 150 euro back efter NL200 misslyckandet, hoppas kunna få gröna siffror någon av de närmaste dagarna.

Vildsvinskotlett är också gott! Med råstekt potatis och kantarellsås tillsammans med granatäppledryck från Brunneby musteri så blev det mycket bra. Vätternkräftor tillsammans med tapenade och kex till förrätt duger det med.

/Patfor

Fick du betala tillbaka då eller vad hände? Hur många euros för mycket fick du? För mig så har deras rakebackräknare räknat fel och jag har fått för lite än deras räknare visade men får ingen kompensation för det

Postad
Fick rakebacken idag, lite orolig att jag brännt den i samband med ultraraset på NL200. Skönt med några fler inköp till rullen i alla fall.

Började med att tappa 200 euro idag innan utdragningarna slutade. Samma fi träffade två stycken tvåoutare på river allin på turn mot mig under samma varv och en annan träffade 6 outarn på river också allin ett par varv senare. Svor lite "tyst" för mig själv varpå frugan som står i ett annat rum säger:

"jag hör dig..." :oops:

Hoppas jag kan casha ut några laxar (10-15 vore bra) i slutet av månaden så hon får lite plåster på såren efter mitt något dåliga humör under NL200 äventyret.

Låg på 19% idag och släppte upp spelet till strax över 20%, fungerar utmärkt. Hoppas jag har hittat melodin som gör mig till en konstant vinnare på nivån.

Ultraaggresiv spelare som ställt allin med helt inköp på färgdrag på turn två gånger under kort tid (rivrade båda :shock: ). Skulle fylla på mer chips nästa hand, lite för sent tyvärr. Bara floata med och låta honom hänga sig, hur svårt kan det vara? :roll:

** Hand # 2353728158 starting - 2009-01-07 23:04:56

** Alyssum saxatile [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Real Money

Yxel- sitting in seat 1 with €364.67

Bronco77 sitting in seat 2 with €19.26

DaWarsaw sitting in seat 3 with €112.79

robustor sitting in seat 4 with €100.00[Dealer]

frostbites sitting in seat 5 with €28.41

AciidSpy sitting in seat 6 with €42.64

frostbites posted the small blind - €0.50

AciidSpy posted the big blind - €1.00

** Dealing cards to AciidSpy: 8c, 8d

Yxel- raised to €4.00

Bronco77 folded

DaWarsaw folded

robustor folded

frostbites folded

AciidSpy called - €4.00

** Dealing the flop: 8s, Qh, Js

AciidSpy checked

Yxel- bet - €6.00

AciidSpy called - €6.00

** Dealing the turn: 8h

AciidSpy checked

Yxel- bet - €15.00

AciidSpy called - €15.00

** Dealing the river: Jh

AciidSpy went all-in - €17.64

Yxel- called - €17.64

AciidSpy shows: 8c, 8d

Yxel- mucks: Ac, Qc

AciidSpy wins €82.78 from the main pot

/Patfor

Fanns nog en tanke bakom mina turnpushar med färgdragen ska du se... ;)

Kan inte folda river där men tror bestämt jag leder turn. nh! Hade nog inte gett dig mer om du haft fullt inköp... Har hittat händerna nu och kan förklara mig om du är intresserad :)

Ser dig inte så ofta på borden?

Postad
Fick du betala tillbaka då eller vad hände? Hur många euros för mycket fick du? För mig så har deras rakebackräknare räknat fel och jag har fått för lite än deras räknare visade men får ingen kompensation för det

Fiick rätt summa till kontot i euro, men summan som angavs hos rakebacklovers statistik (i dollars) var fel.

Bra start på veckan, NOT! 400 euro back, inget fungerade. QQ mot AQ allin pre och flopp med A. QQ mot KK, 2 färg mot högre färg, samt en portugis som inte kunde släppa JJ mot mitt stora semibluff omslag. 200 av dom var på NL200, ska inte spela mer där på resten av månaden, har kostat mig totalt

över 13 000 kronor.

Micropaus nu och har som mål att fixa tillbaka 100 euro inan sängdags.

/Patfor

Postad
Fanns nog en tanke bakom mina turnpushar med färgdragen ska du se... ;)

Kan inte folda river där men tror bestämt jag leder turn. nh! Hade nog inte gett dig mer om du haft fullt inköp... Har hittat händerna nu och kan förklara mig om du är intresserad :)

Ser dig inte så ofta på borden?

Bara pusha om man vet att träffen kommer! ;-)

Hinner inte spela så mycket, ett par timmar per kväll efter 20 försöker jag få loss.

/Patfor

Postad
Nu checkpusha jag på brädan 4JxJ med färgdrag men du folda? Bra fold iaf! Tänkte du skulle tro jag hade färgdrag ;) satt med 44

Du sprang bra ikväll såg jag, träffade allt i rätt potter, verkar du göra ofta!? en av turspelarna?

Backade 200 till av sjuka jävla utdragningar. Efter handen nedan så lade jag ner, helt efterblivet att sajten belönar sådant! Skulle naturligtvis ställt på turn, men glömde bort att när motriggen är på så räcker det inte med att vara 92% favorit i de stora potterna, jag förlorar över 90% av dom...

** Hand # 2362919876 starting - 2009-01-13 01:08:21

** Taxus [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Real Money

suddarn67 sitting in seat 1 with €49.95

Caleo sitting in seat 2 with €92.80[Dealer]

AciidSpy sitting in seat 3 with €96.58

arttul1 sitting in seat 4 with €212.53

Yxel- sitting in seat 5 with €115.70

TEANfilas sitting in seat 6 with €100.00

AciidSpy posted the small blind - €0.50

Yxel- posted the big blind - €1.00

** Dealing cards to AciidSpy: 6d, 6s

suddarn67 called - €1.00