Existentialisten Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Kapitel 2 16 November Sydney – Hjorts lya Shit vad stressigt! Nu kommer de om bara några minuter... bäst att checka av: Obscena leksaker undanstoppade – check Versaceskjortan på och knäppt ända upp – check Guldrolex på – check Gördeln på – check - Ok Myssion – Im ready for some action! Taxi Sydney - Men Myssion vad är det... du ser ut som om du sett ett spöke! Myssion kippar likblek efter andan... - Herregud... det måste vara solen.., stönar han - Men vad var det då??? Frågar Frugan lätt oroat men desto mer nyfiket - Jag tyckte precis att jag såg Legato gå hand i hand med Scully... - Va!? Hahaha... Bosse Bus och Dana Scully, jo jag tackar ja! Du är alldeles tossig Myssion! - Mmmm... jag är väl det Myssion vänder sig bort och blickar fundersamt ut genom fönstret... Rilleg:s chartrade plan - Men Djens! Vad är det fatt??... slappna av! Skriker Rilleg påtagligt oempatiskt - Måste komma av, måste komma av, rabblar Djens psykotiskt Då plötsligt knäpper Djens upp bältet och tar sats mot cockpit.. - Djeeeeeeeens.... neeeeeeej! Vrålar Iremmats nästan teatraliskt Just i detta ögonblick observerar flygvärdinnan vad som håller på att hända. Hon släpper allt hon har för händer, rusar fram och lyckas i sista stund body-checka Djens som genast tuppar av. Flygvärdinnan lyfter genast upp Djens i sina armar och håller honom som ett litet barn; - Men lille vännen.. du får inte göra så... Djens kvicknar till... - Mamma, mamma...., yrar Djens i flygvärdinnans famn - Mamma är inte här. Du är på väg till Australien med dina kompisar, säger flygvärdinnan med så mjuk röst som hon bara kan uppbringa Djens ögon spärras chockartat upp för att sedan lika snabbt gå igen och åter försvinner han in i dimman.... Citera
jojje2k Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 hhaahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahah:roll: Citera
back Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Tycker hans skildring av de olika forumprofilerna stämmer rätt bra med min personliga uppfattning Citera
Sylwester Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag är ledsen, men det här håller inte samma klass som dina tidigare verk. Citera
Djens Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Det kanske hade varit roligt om jag varit flygrädd... Citera
dr_kvist Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag är ledsen, men det här håller inte samma klass som dina tidigare verk.. Citera
Nidson Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Jag tycker det är rätt mysig läsning. Nästa kapitel ska jag skriva ut och avnjuta när jag sitter på toaletten. Citera
rilleg Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 vilka sidor vill du ha fram av mig? De jag har sett är d att jag tror jag är en superstar o att jag saknar empati? Citera
Staahla Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Jag tycker också det är småmysig läsning. Citera
Existentialisten Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 vilka sidor vill du ha fram av mig? De jag har sett är d att jag tror jag är en superstar o att jag saknar empati? Upplever du det så? Du är en av de mest ödmjuka, sympatiska, empatiska och varma individer jag någonsin stött på. Synd att du tolkar det som om jag skulle uppleva det tvärtom. Citera
rilleg Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Upplever du det så? Du är en av de mest ödmjuka, sympatiska, empatiska och varma individer jag någonsin stött på. Synd att du tolkar det som om jag skulle uppleva det tvärtom. stora ord.. tror faktiskt inte du e ironisk för en gångs skull Citera
galenponny Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 rilleg - för alltid ägd av en checkraise på turn. Citera
Existentialisten Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 stora ord.. tror faktiskt inte du e ironisk för en gångs skull För att citera dig: "Right on dude!" Citera
Hjort Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Du får det nästan att låta som om jag inte har med mig ett bondagekit vart jag än åker. Citera
rilleg Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 rilleg - för alltid ägd av en checkraise på turn. men lol? va säger du? o menar? Citera
PeO Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Det här forumet blir mer och mer likt gamla frittforum med trådar som denna. Andy, EH och grabbarna. Det var tider det. Härligt! Citera
hnat Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Meh. Hoppas bögskämten kommer nästa kapitel. Citera
Existentialisten Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 Meh. Hoppas bögskämten kommer nästa kapitel. Skojar du eller? Bögskämten kommer stå som spön i backen nästa kapitel.... dra på trissor, pass på Citera
GG Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 men lol? va säger du? o menar? Lol asså???? HEHHEHEHHE du mår sämst av alla på pf. Ha då i åtanke att iremats hänger på dettae eminenta forum också. sök hjälp. lol <3 hah idiot Citera
ades_va Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Lol asså???? HEHHEHEHHE du mår sämst av alla på pf. Ha då i åtanke att iremats hänger på dettae eminenta forum också. sök hjälp. lol <3 hah idiot lol Citera
Cleburne Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Bara jag som tycker att det är totalt intetsägande? Marcels kåseri kändes rätt träffsäkert och hade en röd tråd. Det här är ju bara random words - noll story. Citera
Recommended Posts