edsf Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Har tänkt skaffa mig ny fotölj att "pokra" med. Var letar man, på internätet eller "live"? Har ni några tips? Har tänkt mig för minst 3k svenska. Citera
Bojen Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Olika varianter av Reclinerfåtöljer är rätt sköna. Tex. denna som kan köpas på Mio. Citera
Nidson Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Intressant att sätta ett golv för priset. Citera
Hjort Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Har tänkt skaffa mig ny fotölj att "pokra" med. Var letar man, på internätet eller "live"? Har ni några tips?Internätet är ju utmärkt ställe att shoppa på. Kolla exempelvis ebay och googla lite. Har rätt svårt att tänka mig att det är så ergonomiskt lyckat med en fåtölj att grinda i dock. Citera
Mjonasson Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Varför inte en massagefåtölj? Citera
Bojen Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Varför inte en massagefåtölj? Den där såg lite kinky ut. Citera
Hjort Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Den där såg lite kinky ut. Vänta bara till du ser versionen med inbyggd buttplugg. Citera
Skadast Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Intressant att sätta ett golv för priset. Nytänkande Citera
Verbal__Kint Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Varför inte en massagefåtölj? Vi hade en sån på jobbet, det var vidrigt plus att den är otroligt ful, så den går bort! Citera
edsf Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 Har rätt svårt att tänka mig att det är så ergonomiskt lyckat med en fåtölj att grinda i dock. Jag vet inte, tror inte det skulle kännas så bra att sitta på vanlig stol flertalet timmar med den hårdhet som stolarna brukar vara på. Fåtöljer har passat bra för mig hittils iallafall. Tack för tipsen. Citera
Bojen Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Jag vet inte, tror inte det skulle kännas så bra att sitta på vanlig stol flertalet timmar med den hårdhet som stolarna brukar vara på. Fåtöljer har passat bra för mig hittils iallafall. Tack för tipsen. Finns ju även sköna kontorsstolar av olika slag, inte bara fotölj eller pinnstol. Citera
bjornufknu Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 ja, vilka stolar används därute i pokersverige? Själv har jag en stol från jysk http://jysk.netset.se/ och en från IKEA. Någon som har tips på andra? Citera
MacDaddy Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Någon som vet ett bra nackstöd o sätta på en fotölj? Citera
Ceritus Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 http://www.luxurychair.com/ har en hel drös att välja på till okej priser. Vet dock ej vad frakten hamnar på. Citera
Recommended Posts