petla Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Jag undrar om eller när single-table sng statistik från Party kommer till sharkscope? Skickade ett pm till partypoker men fick inget svar, kanske någon annan vet? Citera
Juggler Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Jag tror inte Sharkscope har officiellt samarbete med någon site så det är nog SS du får kolla med. Citera
PartyPoker Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Stämmer bra. Vi har inget samarbete med dem, men skicka ett mail och kolla direkt med dem om de planerar att ordna det Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Cyntax Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 "Support for Party Poker is now in Beta test." Citera
Fnii! Grrp! Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 De är antagligen ganska svåra att majna eftersom de inte har en lobby. Jag skulle tippa på att det inte sker särskilt snart. Citera
Recommended Posts