Gå till innehåll

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

• Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Faaan vad trist! Lirade tajt i turren. Kom 16/45 och loosar med 88 mot AK. Loosat alla coins idag, även i SNGsen känns det som. Blir kanske första backdagen på länge. Psyket måste dock vänja sig vid dem med ;)

/SK

Postad
Faaan vad trist! Lirade tajt i turren. Kom 16/45 och loosar med 88 mot AK. Loosat alla coins idag, även i SNGsen känns det som. Blir kanske första backdagen på länge. Psyket måste dock vänja sig vid dem med ;)

/SK

Även solen har fläckar, men den lyser lika klart för det.

Postad

Kabosh!!! När jag blivit utdragen på bad beats på tre bord och loosat ett med AK mot 88, så återstår ett ynka bord på min skärm. Hamnar jag OOTM i det liret så blir det ca $380 back på dagen. Men jag vill verkligen inte bryta min winning streak!!!!! Det suuuuuuuger i magen och jag är så förbannad på alla big stacks som bara matar fisken med gratispengar!

MEN

Jag stretar och sliter så inåt helvete rent ut sagt, och klonkar hem skiten. Jag e sååå nöjd med den prestationen. Nästan mer nöjd idag med ett +$119,80 resultat än igår då det flöt på med bra kort och skön känsla.

Nu kan jag sova gott :)

Rulle: $10'000

Dagsresultat: +$119,8

Uttaget: -$119,8

/SK

/SK

Postad

Idag blir det middag med efterföljande utgång med kompisgänget. Lirade två spel nu på morgonen från 10:02 till 11:02 :) (Ja det var roligt, exakt en timme! WOW :rolleyes: ).

Ena liret åker jag på bubblan med ett pp som står till rivern, där A givetvis visar sin fula nuna! :(

I det andra liret var jag sjuuuukt kort, efter att ha sprungit in i KK med TT då vi var fem kvar. Avslutar dock med att krossa HU och vinna skiten :-D

Timlönen denna morgon blir alltså $232. Kommer ta ut dessa och ha som spending money ikväll :)

/SK

Postad
hårda utgångar på tisdagar? var går du någonstans då, gröne jägarn kanske?

hehe, jägarens karaoke slinker man in på ibland om kvällen blivit riktigt blöt, men annars håller jag mig därifrån :) Det blev käk på Ghandi, söders Indier no1! Sen var vi på gamla Dancing Dingo som numera heter Bara Bistro Bar (som den på östgötag. Samma ägare tror jag...)

Intressant inlägg för alla icke-stockholmare det här 8-) men ni får väl blunda...

/SK

Postad

Går dåligt idag. Har lirat två spel och hamnat OOTM i båda. Fått sjukt dåliga kort och när jag väl fick KK så kommer givetvis A på bordet...

Segt att få igång lir på PS idag också. Jag kämpar på nån timme till så får vi se om jag lyckas vända minus till plus idag också.

/SK

Postad

Puh!

Jag vägrar avbryta min fina serie med vinstdagar ;) Gick riktigt segt i början, men jag lyckades vända det till plus även idag.

Rulle: $10'000

Dagsresultat: +$329

Uttaget: -$329

Gnatt /SK

Postad

Tog ett spel nu på morgonen. Man märker att det är mycket tajtare än på kvällar (och helger såklart), men ändå är motståndet inte grymt på PokerStars. Jag åker som trea med A3 mot AT OCH AQ efter mig :D Men men, morgonen plussar dryga $70.

Nu ska jag fixa en schysst svamppasta med trattkantareller, rödlök, champinjoner, och sojarostade solroskärnor. Till det serveras biff rydberg och rårörda lingon :) Får en gammal skolkompis på lunch.

Chip!

/SK

Postad

Den sista tiden tycker jag att de felbeslut jag har tagit har varit marginella. Idag har jag dock loosat två spel på riktigt skitspel!

I den ena är jag tokCL på bubblan, men bubblar ändå. Så fruktansvärt dåligt lirar jag! FI höjer halva sin stack PF, jag STÄLLER MED A6!!! FI visar KK och har trappat mig precis så som jag brukar trappa fisken... En liten j*vla guppy e vad jag e... Ligger just nu $256 back idag. Ska försöka lira rätt mycket ikväll och vända det till plus. Vi får väl se. Känns bra att veta varför man loosat, men det känns inte bra att man lirat så!!

Aja, nu e jag taggad att bevisa för mig själv att jag inte e en liten mört, just nu är jag svårövertygad men...

/SK

Postad
kul med sngare som det verkar gå bra för:-D

Ja att påstå nåt annat skulle nog leda till halshuggning för hybris både här och i kompiskretsen ;)

Fortfarande lite sur för mitt usla spel tidigare idag dock :evil: Ska klonka hem ett gäng ikväll!!!! :twisted:

/SK

Postad

Har just reggat mig för en $50+5 MTT med $25k GTD pott. 302 reggade just nu. Under 500 pers så blir det övervärde, hoppas på det :)

Ska regga mig för 3 st $109-or också. Känner mig sugen och tajt. Håll tummarna för att det inte blir minus idag heller, vore så najs!

Ill be back! /SK

Postad

Nu ska jag fixa en schysst svamppasta med trattkantareller, rödlök, champinjoner, och sojarostade solroskärnor. Till det serveras biff rydberg och rårörda lingon :) Får en gammal skolkompis på lunch.

Chip!

/SK

Ta bort kaninfodret, lägg till en äggula och fixa till lite marinerade potatisklyftor så har du ju en riktig gourmemiddag. 8-)

Postad
Ta bort kaninfodret, lägg till en äggula och fixa till lite marinerade potatisklyftor så har du ju en riktig gourmemiddag. 8-)

hehe, det gick ner med gräs i oxå ;)

Jaha, åker med KK mot AA pre flop i MTTn efter 20 min. Skit oxå. Aja, plockar SNG-pengar istället...

/SK

Postad

Faaan vad segt! Loosade HU i sista, så jag kom inte upp till noll. Hade gjort det precis om jag vunnit och hade då kunnat gå å lägga mig :) Nu får det bli en sista. En 2a-plats räcker.

Kom igen nu SK!!!

/SK

Postad

Första perioden:

Sitter med :Jh::Js: på knappen och synar en 4xbb. Vi e tre som ser floppen.

Floppen kommer :As::Ks::Qs:

Jag check, FI1 check, FI2 (som raisade PF) bet 200 (potten e på ca 250).

SoderKrippa?

Jag synade och vek turn då det kom en till K...

/SK