Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fan....här åkte man på 102a, en fittriver våldtog mina AJs VS KQo....Q på river. Va dock tvärdöd hela turren o kämpade för överlevnad så det va väl dömt o misslyckas från början.

 

Jobba nu Krippa så kan jag bli glad....

 

Såg precis Krippa klonka A o Q (glömde ia all glädje) när han hade AQ vs 1010 och K9 (?) alla ai.....sköööööööönt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte mycket att whina över gårdagen va? Skönt plus, borde varit en av de bättre kvällarna på länge av ss och db att döma? ;)

 

Visst e jag nöjd, runt $1200 upp blev det. Räknade lite idag, pokern har gett ca $7k sen jag började på nytt i slutet av sept! :shock:

 

WP mannen! Sköna dollares till kassan! Såg att din bordskompis från Aruba, JJ (pokerbruden alltså, inte paret i knektar! ;-) ) klonkade WPT Ladies night. När ska du klonka Ladies night? :mrgreen:

 

Hon va grym å e värd det. Hon har vunnit Ladies förut btw... Själv måste jag grinda ihop ett könsbyte först, kanske har råd med nåt billigt i öst redan nu iofs. :roll:

 

1760$

Är nöjd men drömmen om 20k$+ förstaplatsen återstår:)

Klart vi ska klonka! :D Inkl. mina tickets så har jag fem inköp kvar på Mansion, måste ju räcka till iaf två topp tre! ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...