Gå till innehåll

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

• Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

fan....här åkte man på 102a, en fittriver våldtog mina AJs VS KQo....Q på river. Va dock tvärdöd hela turren o kämpade för överlevnad så det va väl dömt o misslyckas från början.

Jobba nu Krippa så kan jag bli glad....

Såg precis Krippa klonka A o Q (glömde ia all glädje) när han hade AQ vs 1010 och K9 (?) alla ai.....sköööööööönt

Postad

Bad beat.....skulle raila dej until the end tänkte jag, tväsvimma och vaknade 6 småhånglandes med en laptop utan att förstå nåt överhuvudtaget.

Gaahhhh...den där jävla KQ, va en sjuk nöthand igår alltså.

Nästa gång blir det ft, för båda :)

Postad
Inte mycket att whina över gårdagen va? Skönt plus, borde varit en av de bättre kvällarna på länge av ss och db att döma? ;)

Visst e jag nöjd, runt $1200 upp blev det. Räknade lite idag, pokern har gett ca $7k sen jag började på nytt i slutet av sept! :shock:

WP mannen! Sköna dollares till kassan! Såg att din bordskompis från Aruba, JJ (pokerbruden alltså, inte paret i knektar! ;-) ) klonkade WPT Ladies night. När ska du klonka Ladies night? :mrgreen:

Hon va grym å e värd det. Hon har vunnit Ladies förut btw... Själv måste jag grinda ihop ett könsbyte först, kanske har råd med nåt billigt i öst redan nu iofs. :roll:

1760$

Är nöjd men drömmen om 20k$+ förstaplatsen återstår:)

Klart vi ska klonka! :D Inkl. mina tickets så har jag fem inköp kvar på Mansion, måste ju räcka till iaf två topp tre! ;)

/SK