Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Iväll ska jag försöka mig på nåt jag inte lyckats med på ett tag - inte tomta mig i en MTT! Har haft ett fiskspel i de flesta jag lirat känns det som, även fast jag vetat att det e fel.

 

Anvädet ena ticketen till mansions 150k ikväll, 21.00. Håll tummarna för att jag spelar A-game, för då kan jag ju faktiskt klonka! (om mansionriggen släpper dvs...).

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iväll ska jag försöka mig på nåt jag inte lyckats med på ett tag - inte tomta mig i en MTT! Har haft ett fiskspel i de flesta jag lirat känns det som, även fast jag vetat att det e fel.

 

Anvädet ena ticketen till mansions 150k ikväll, 21.00. Håll tummarna för att jag spelar A-game, för då kan jag ju faktiskt klonka! (om mansionriggen släpper dvs...).

 

 

/SK

Vi kan inte backa på denna. Nu ska vi spela hela natten och vinna en massa $$$. 10% va? go go go!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mors. Nä i Mansion var det sjuuukt kallt. Plockade AQ två ggr. limpade första och raisade andra. Båda ggrna möter jag allin i ansiktet...

 

Sen inga kort alls och blir till slut på klassiskt Mansion-manér bad beatad A6 vs K9, 9 på river...

 

SNG har däremot gått bra, och jag har nog precis nått min all time high igen...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

https://www.bestpoker.com/pokerhand/T4-52767201-11

 

Jag har T9. Kan jag spela denna annorlunda? Jag trivs inte med sista FIs syn, känns som att jag mycket väl kan vara utkickrad där...

 

/SK

 

Tycker du spelar den rätt vekt faktiskt. Klart man blir skraj när man får två syner här men är du utkickad så är det en cooler o bara att starta en ny sng. Du måste ju sätta minst en fi på FD o då är det sjukt kallt att checka turn.

Jag hade förmodligen satt en fi på FD o den andra på mellan-pp som tror du bettar tvåan (ja, folk är så fiskiga så det är inget dåligt antagande).

Jag pottar turn oxå. Men så fick jag ju lägga ner sng-karriären oxå :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du spelar den rätt vekt faktiskt. Klart man blir skraj när man får två syner här men är du utkickad så är det en cooler o bara att starta en ny sng. Du måste ju sätta minst en fi på FD o då är det sjukt kallt att checka turn.

Jag hade förmodligen satt en fi på FD o den andra på mellan-pp som tror du bettar tvåan (ja, folk är så fiskiga så det är inget dåligt antagande).

Jag pottar turn oxå. Men så fick jag ju lägga ner sng-karriären oxå :-)

 

 

Kände mig sjukt vek på turn efteråt... Jag tyckte mig bara se JT+ från sista FI, men självklart innehåller hans HD en massa händer som jag slår. Vekt av mig...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leda ut turn med typ pottbet borde va rätt, agree? Vad gör jag på river om den blankar? Ställ?! Potten har ju blitt så stor då, så att ska jag göra en bet så e det ju nästan AI som gäller lixom...

 

/SK

 

På river kommer du va rätt fattig så om den blankar kan du ju lika väl skicka in o hoppas på syn av ett mellan-pp.

Som spelat blir ju c/r rätt sexigt på turn eftersom fi2 bettar in i er. Vi kan ju iaf slå fast att c/c är det allra sämsta spelet. Shame on you, Krippa. :-)

Edit: Vi fikar nästa gång jag hänger ut i huvudstaden, kan ju va vettigt att jag lär Lillen spela poker oxå, vi vill ju itnte att han blir fisk. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...