Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

ingen downswing bara gnäll!

 

det vänder ;-) GL

 

Tack. Jag behöver en kick i butten, så det e bra! Men det e så sjuuuukt trist när man bara sitter och väntar på rivern som ska döda den, och den kommer VARJE JÄVLA GÅNG! Men det vänder, jag är vinnande. Det vet jag. Får försöka fokusera på det nu.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det bara fortsätter...

 

Första liret idag. Raisar med AK. Floppen kommer K7K rainbow. Potten är på 500. Jag bettar 100, syn. turn 8 i fjärde färgen. Jag bettar 100 syn. River blank, jag bettar 300, han ställer sina sista (540 eller nåt), jag synar. Han visar 88... Jag ute.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att bli utdragen känns såklart mycket mer för dig om lirar två bord åt gången. Varför traskar du inte ner nån nivå och lirar till en början 4 bord och ökar på när du känner att du klarar det. Strukturern på everest är väl hyffsat långsam med så du lär ju inte ha några problem att multitabla. Bara ett tips så kommer du inte bry dig om utdragningar utan bara starta upp en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att bli utdragen känns såklart mycket mer för dig om lirar två bord åt gången. Varför traskar du inte ner nån nivå och lirar till en början 4 bord och ökar på när du känner att du klarar det. Strukturern på everest är väl hyffsat långsam med så du lär ju inte ha några problem att multitabla. Bara ett tips så kommer du inte bry dig om utdragningar utan bara starta upp en ny.

 

Det är en idé. Jag ska testa lite till som jag gör, sen blir det nog att kliva ner och multi tabla lite mer...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad mycket värde jag missat nu när jag knappt lirat alls under dina downstreak-dagar.

Skämt åsido. När det går kass för mig brukar jag kliva ner på $22 en sväng och spela där tills jag känner att liret sitter. Kan vara värt ett försök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick ner igår och körde 20-spel. Kom 2a i en och trea i en, men åkte på skitutdragningar på fyra stycken av sex ändå. Idag körde jag bara två lir - en $100-ing och en $50-ing då jag faktiskt kände mig upplagd för spel och inte alls tilt-stressig. Har resonerat med mig själv att det faktiskt är helt ok att ligga runt $5k två månader efter man började med $0-freerolls :) Mitt ursprungliga mål var att nå $3k till min födelsedag den 21a mars, så man måste ta ett par kliv tillbaks och blicka över situationen med lite fräscha ögon emellanåt. Och gör jag det, ja då går det fan sjukt bra hörrni!!! 8-)

 

Thats the spirit!!!

 

Kom tvåa i $100-spelet och trea i $50-ingen. Plussade ca $250 idag och är uppe på nästan $5,2k. Ingen hets nu, utan målet är att nå $6k under nästa vecka! No stress!!!

 

/En lite gladare SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en melodifestivalkväll hos tjejens kompisar så kom jag (äntligen) hem och kunde ta del av fiskvärdet på Everest en lördagkväll :) 00:25 drar jag igång ett $100- och ett $50-lir. Lirar riktigt stabilt, och hamnar som chip tvåa på bubblan i $100-liret. Har ca 2700 i stacken. CL ca 3600. FI2 2000 och FI31700. Jag sitter UTG och hittar QQ. Raisar till 600, fold, fold och CL sitter på BB. Han trycker nästan instant. Han har varit tokigt tajt, så det var en ganska lätt läggning, men det kändes surt eftersom jag dragit sjuuukt kallt länge. Nästan bara bluffat mig till en najs position. Han visade AA snällt nog och jag kom till slut tvåa efter honom. Riktigt duktig kille faktiskt! Blir till å sätta en player note :)

 

Plussat ca $360 idag. Rullen e nu på $5551. $6k under nästa vecka står fast som mål.

 

 

Jag kommer att lira i lag med en annan Everestlirare i SNG-ligan som Cyntax dragit igång imorrn. Ska bli riktigt skoj faktiskt! Tror vi blir ett riktigt farligt par! :)

 

Gnatt /SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två lir på morgonen.Ett håller fortfarande på, det första åkte jag på semibubblan med AA mot KK, K på turn. Tidigare samma spel synar en kille min allin. Jag AK han KJ tidigt i spelet. Så dååålig spelare! Han sitter som chippie när jag åker. Har varit underdog i varje allin han varit i. Blir så lack!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två lir på morgonen.Ett håller fortfarande på, det första åkte jag på semibubblan med AA mot KK, K på turn. Tidigare samma spel synar en kille min allin. Jag AK han KJ tidigt i spelet. Så dååålig spelare! Han sitter som chippie när jag åker. Har varit underdog i varje allin han varit i. Blir så lack!

 

/SK

 

Lirar du med på SvS :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan, nu e det inte roligt längre.

 

Tänkte att jag skulle varva med en MTT istället för att få motriggen att släppa plus att jag e så lack på alla skitutdragningar i SNGsen.

 

Drar så sjuuuukt kallt. Kliver in med AQ en gång i rebuy-perioden för att kanske kunna dubbla upp. Möter 88 som givetvis står. Får AA som jag dubblar upp med. Lirar sammanlagt 4 händer, och den fjärde är denna:

 

Tittar ner på AK. Missade addon, så jag måste dubbla upp ganska fort. Ligger på halva average ungefär. Vill gärna kliva allin med denna för att förhoppningsvis dubbla upp, för att sedan växla ner lite...

 

Limpar in UTG då jag vet att jag kommer att få en raise senare av en aggronisse som haft sjuk tur och ligger på dubbla average. Han har vunnit fyra coinflips hittills som jag sett, inte loosat nån. Några syn fram till honom, han raisar, fold fram till mig, jag ställer, fold till honom som synar - med AJo!. Fisk!

 

J på floppen såklart. Det e såååå jobbigt att spela poker just nu :(

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...