Gå till innehåll

Upp på hästen igen aka SK ska krossa i PLO HU


SoderKrippa

Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?  

403 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska SoderKrippa spela in en video, får han kommentarer?

    • Ja, jag tycker det och kommer titta på videon
      344
    • Nej, jag är mer intresserad av mitt eget spel
      59


Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

good luck med morgonrocken

 

 

 

Jag förstår, men då kan du inte syna pf-raises med 88-JJ preflop, då måste du folda dom pre om det skall vara konsekvent.

 

Du menar passivt, inte tajt.

 

Sant, och sant... JJ tycker jag dock har ett visst spelvärde även post flopp, och inte enbart setvärde så den e lite ett gränsfall...

 

/SK

 

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen morgonrock än btw. Och när ni säger det, tjejen hade visst navel, eller rättare sagt FLERA NAVLAR! Hon var liksom som perforerad över hela buken. Skitskumt var det...

 

Aja, morgonrocken som mamma sytt till mig och som jag inte använt en enda jvla gång kanske åkte till Venus lr nåt...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just reda på att det pågår en våldtäktsutredning angående kvinnan i porten, och att hon varit hos en granne i vårt hus. Ingen vi vet vem det är dock...

 

Har uppdaterat diagrammen i första inlägget. Kommer redovisa dagsresultaten månadsvis istället.

 

Blev riktigt sugen på poker när jag satt å pluggade (märkligt...), så två spel e igång nu. Här ska megaklonkas!

 

Cross ur fingers!!!!!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför det? Kan ju spelas uteslutande för setvärdet iaf 88-TT. JJ är dock lite beroende på brädans utseende efter floppen.

 

Ok inte på mellannivå, MEN om det endast är setvärde för 88-TT så måste man spela 22-77 för samma värde på samma raises, gör ni det (skulle inte tro det)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok inte på mellannivå, MEN om det endast är setvärde för 88-TT så måste man spela 22-77 för samma värde på samma raises, gör ni det (skulle inte tro det)?

 

Men det jag menade var ju att man inte ska spela 88-TT mot raise PF, och således inte heller 22-77, men att JJ inte bara har setvärde även mot en pf-raise...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag tagit ditt medflyt? Två vinster av tre spelade 55kr's på SvS i kväll... 8-) Äntliiiigen får man gå lite plus!

 

Snyggt jobbat mannen!

 

Ja gårdagen kändes rätt overklig. FIs hålpipor satt hela tiden på river osv osv osv. Idag är detvrålplugg som gäller, få se om jag hinner med nåt spel ikväll kanske.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte din dag idag alltså, men var ej rädd även jag har blivit totalfuckkad idag med ungefär alla färg drag hoes som synar all-in i CG och turrar och träffar till höger och vänster...

Härligt liv man lever, hoppas riggen släpper GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok inte på mellannivå, MEN om det endast är setvärde för 88-TT så måste man spela 22-77 för samma värde på samma raises, gör ni det (skulle inte tro det)?

 

Vet inte om jag missat nått men PF-raise var inte med i min värld när vi prata syn av 88-JJ för setvärde, isf - my bad. Då kan möjligen JJ vara aktuellt.

Däremot så kan även 22-77 spelas för setvärde i position om inga raise föreligger, men gärna om fler limpat. Och ja, så har jag börjat öppna upp på tidiga nivåer.

 

-------------------------------------------------------------------------

 

Tuff dag SK. Me to :cry:. Vi kan bilda de utdragnas klubb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar AK på bubblan. FI har AA, ute igen. Snälla snälla snälla motrigg släpp nu!!! :evil::cry::evil::cry::evil::cry::evil::cry::evil:

 

Det suger hårt. Jag lider med dig:-( Jag kan också signa medlemskap i de utdragnas klubb:-(. Varje månad startar likadant, dvs sämst. Nej, nu vänder vi det här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det suger hårt. Jag lider med dig:-( Jag kan också signa medlemskap i de utdragnas klubb:-(. Varje månad startar likadant, dvs sämst. Nej, nu vänder vi det här!

 

ty för sympatin, behövs just nu. Har tagit en java, pluggat lite till å ska försöka vända trenden nu. Ligger just nu $1200 back i maj, snyggt jobbat på två dagar! Aja, skit samma. Nu klonkar vi!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! Hämtade mig på ena bordet och hamnade HU mot meek16, en duktig regular på Stars. Vi lirade säkert 20-25 min HU, och jag vann till slut! Var uppe på 400/800 i blinds, vilket inte händer för ofta.

 

ligger typ break even nu idag, eller plus $17 tror jag, körde 55or tidigare idag så att...

 

Får se om det blir ett par till för å se om riggen ger sig nu.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...