Spelgalen Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 jag tror inte nicket har någon betydelse før ens winrate... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 En kompis till mig började spela under sitt riktiga namn, fram tills han kom på att det ligger lite väl nära det amerikanska namnet på glidmedel K-jell Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Image is everything! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 typiska fisknamn: longlong5201, jonmar111, pavel55typiskt "bluffar att jag är fisk"-namn: bosse47 Motsägelsefullt? Eller du kanske menar att tjecker helt enkelt inte kan vara bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Motsägelsefullt? Eller du kanske menar att tjecker helt enkelt inte kan vara bra? Helt enkelt pga att Bo är ett så pass ovanligt namn för det flesta onlinespelare att det låter fejkat. Ett typisk "skoj"-namn av en nitfisk. Se skillnad mot tex Alex146 som ser mycket fiskigare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Motsägelsefullt? Eller du kanske menar att tjecker helt enkelt inte kan vara bra?Tjecker kan inte vara bra, hur kan det vara mindre uppenbart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Helt enkelt pga att Bo är ett så pass ovanligt namn för det flesta onlinespelare att det låter fejkat. Ett typisk "skoj"-namn av en nitfisk. Se skillnad mot tex Alex146 som ser mycket fiskigare ut. Ja, eller Alex123 tex. Eller vänta nu, jag har det: ERIK123! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Tjejer kan inte vara bra, hur kan det vara mindre uppenbart? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 bosse47 är iofs en riktig nötfisk.. Japp, han kan man syna ner med bottenpar alla dar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Nu spelar jag inte på den nivån att folk lägger mitt namn på minnet. Men har samma namn överallt.... Om jag någon gång kliver upp i nivå och spelar bra poker så lär väl ändå folk lista ut ganska snabbt att spelaren dom möter är ganska vass....och snart oxå vem som står bakom nicket. Så det är väl inte en fruktansvärt negativ sak att ta mitt efternamn som jag gjort ? Man kan väl inte direkt förknippa mitt namn med varken tajt eller lös spelare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P.amen Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts