Tiggr Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Startar en ny tråd för söndagens match Indianapolis Colts - Chicago Bears. Citera
Staahla Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Här gäller det att hålla på rätt lag märker jag. Citera
badtorsker Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Ska bli grymt kul att se. Bettade på Bears som vinnare av super bowl inför förra omgången till 4.5ggr degen. Tveksamt om det var rätt spelat så här i efterhand, men nu när dom är i final så är ju det finfint med 4.5, trots att alla experter har Colts som favoriter. Bettade för övrigt på Patriots mot Colts också, runt 2.6 tror jag jag fick, men det gick ju sämre trots den lovande inledningen (för er som inte visste det så ledde Patriots med 21-3 strax innan halvtid, men tappade.) . Men som sagt blir en svinskoj natt natten mellan söndag och måndag, även om Colts vinner Citera
Juggler Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Framför allt så gäller det att inte posta en massa nonsens-inlägg i pokerstars-delen av forumet. Jag var generös och lät det här inlägget vara kvar för att göra Myssion lite glad. Citera
Myssion Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Jag har följt NFL jättedåligt de senaste åren, så jag har noll koll på vem som är underdog/favorit. Men jag tycker helt klart att det är dags för Colts att ta hem det hela. Gå Päjtånn!! Citera
bengan_m Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 har alltid velat se en hel match, känns som detta är matchen ha se isf. Sänds den på TV eller finns det andra möjligheter att se matchen ? Citera
MR_Jimmy Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Ztv brukade sända innan så tv6 borde ju sända! Citera
-_- Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Efter att ha spenderat ett par veckor i las vegas så har man insett hur stort NFL är där borta. Ska bli skoj o se finalen. Men efter att ha sett mängder av One Tree Hill avsnitt så trodde jag Peyton var ett tjejnamn? Citera
jaroiten Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Ska bli grymt kul att se. Bettade på Bears som vinnare av super bowl inför förra omgången till 4.5ggr degen. Tveksamt om det var rätt spelat så här i efterhand, men nu när dom är i final så är ju det finfint med 4.5, trots att alla experter har Colts som favoriter. Bettade för övrigt på Patriots mot Colts också, runt 2.6 tror jag jag fick, men det gick ju sämre trots den lovande inledningen (för er som inte visste det så ledde Patriots med 21-3 strax innan halvtid, men tappade.) . Men som sagt blir en svinskoj natt natten mellan söndag och måndag, även om Colts vinner Ja, 4.5 låter i minsta laget. Själv fick jag 5.7 på betfair, har nu tradat bort risken men sitter fortfarande med en hyfsad profit ifall Urlacher och co i Bears D fixar biffen. Rex kan man knappast lita på, allt han och hans O kan fixa är bara en bonus. GO BEARS! Citera
BigShot Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Hoppas givetvis att DA BEARS vinner. Hoppas Urlacher och hans mannar i försvaret visar samma form som i början av säsongen och senaste matchen mot Saints. Bara Grossman får en bra start och Jones kan spela lika bra som sist så har vi chansen. Men, Colts och P. Manning borde väl vinna =/ Citera
teddybeahr Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Blir jävligt kul att se faktiskt. Har själv spelat fotboll (förra hösten), spelade "Lidingö Bowl" en årlig fotbollsmatch mellan de två gymnasieskolorna här. Citera
badtorsker Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Ja, 4.5 låter i minsta laget. Själv fick jag 5.7 på betfair, har nu tradat bort riskenmen sitter fortfarande med en hyfsad profit ifall Urlacher och co i Bears D fixar biffen. Rex kan man knappast lita på, allt han och hans O kan fixa är bara en bonus. GO BEARS! Nice Var på unibet jag fick dom låga oddsen, tyckte dom såg helt okej ut men insåg sen när spelbolagen satte Colts som så stora favoriter att det var klent. Om någon hittar något intressant spel på vad som helst i finalen så vore det kul om ni tipsar i den här tråden Fast kan nog bli svårt, känns som bolagen bör ha bra koll på sånna här matcher. Citera
MR_Jimmy Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Någon som följer NFL någelunda som har lite tips på bra lir? Är inte vidare intresserad av NFL, kollar egentligen bara på Superbowl, det är nästan allmänbildning att se ju Citera
Ekenstar Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Jag tror och hoppas på att Colts vinner. Lite osäkert om dom täcker spreaden, men jag har lirat dom till -7. Har även spelat några props: First play to gain over 15 yards (excl. penalty) -Made by Colts 1.800 Bears first score will be a TD? -No 2.330 Team to record first QB sack? -Colts 1.694 Length of first Field Goal? -Over 35.5 yards 2.01 Total Pass Attempts by Rex Grossman? -Under 32.5 pass attempts 1.980 Longest completion by Peyton Manning? -Over 36.5 yards 1.847 Will Rex Grossman's first pass be complete? -No (incomplete or int.) 2.320 Which QB will have more passing yards at halftime? -P. Manning 1.398 Will Marvin Harrison score a receiving TD? -Yes 1.990 Numbers of interceptions in the game? -Over 2.5 interceptions 2.320 GO COLTS! Citera
Staahla Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Jag semiryggade Ekenstar och la till lite annat krafs med. Longest Reception - Muhsin Muhammad över 20.5 1.90 Total Points - Adam Vinatieri (FG 3pts,XPT 1pt) under 7.5 2.00 Team to commit 1st penalty Indianapolis 1.98 First team to score 10 points will be Neither 51.00 (LOLERS!) Total Tackles - Brian Urlacher över 8 1.95 Longest Rush - Joseph Addai över 15.5 1.85 Longest pass completed - Peyton Manning över 38.5 1.80 Total Passing yards - Peyton Manning över 265 1.80 Winning Margins Indianapolis 7-12 5.00 Total number of touchdowns över 5.5 2.0 Citera
jaroiten Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Själv har jag lirat att Rex (9.30) eller Brian Urlacher (21.08) ska bli utsedda till matchens MVP. Utöver det så har jag tidigare lagt ett bet på att Bears ska vinna Super Bowl. Go da Bears!c Citera
Sparven Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 First Touchdown Scorer Muhsin Muhammad (CHI) 20,00 MVP: Muhsin Muhammad (CHI) 30,00 Two Point Conversion: Ja 2,26 Hkapp / poäng CHI +7.5 / Under 48.5pts 3,5 Matchodds Chicago Bears och slutligen mitt eget favoritspel Första Scoring Play Övriga poäng spel 55 Jag förlitar mig på att Muhsin Muhammad kommer att göra sitt livs match och föra Bears till seger Citera
jaroiten Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 och slutligen mitt eget favoritspel Första Scoring Play Övriga poäng spel 55 Vore kanske intressantare ifall du angav vad dessa "övriga" innehåller. Men antar att det är ifall första poängen kommer på safetys. Annars så kan Muhsin mycket väl ha en bra dag! Han har ju redan spelat i en SB dessutom. Citera
teddybeahr Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Ska man sätta en slant på colts eller? Har bears ingen chans? Citera
Sparven Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Vore kanske intressantare ifall du angav vad dessa "övriga" innehåller. Men antar att det är ifall första poängen kommer på safetys. Annars så kan Muhsin mycket väl ha en bra dag! Han har ju redan spelat i en SB dessutom. Det har du aldeles rätt i, jag kopierade bara listan på mina vad rakt av, men övrigt är safetys. Citera
Myssion Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Någon som vet om det går att se matchen streamad på nätet ngnstans? Citera
teddybeahr Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Satte $250 på Colts med oddsen 1.4. Go Peyton Citera
Recommended Posts