Gå till innehåll

Super Bowl 2007


Recommended Posts

Ska bli grymt kul att se. Bettade på Bears som vinnare av super bowl inför förra omgången till 4.5ggr degen. Tveksamt om det var rätt spelat så här i efterhand, men nu när dom är i final så är ju det finfint med 4.5, trots att alla experter har Colts som favoriter.

 

Bettade för övrigt på Patriots mot Colts också, runt 2.6 tror jag jag fick, men det gick ju sämre trots den lovande inledningen (för er som inte visste det så ledde Patriots med 21-3 strax innan halvtid, men tappade.) .

 

Men som sagt blir en svinskoj natt natten mellan söndag och måndag, även om Colts vinner :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli grymt kul att se. Bettade på Bears som vinnare av super bowl inför förra omgången till 4.5ggr degen. Tveksamt om det var rätt spelat så här i efterhand, men nu när dom är i final så är ju det finfint med 4.5, trots att alla experter har Colts som favoriter.

 

Bettade för övrigt på Patriots mot Colts också, runt 2.6 tror jag jag fick, men det gick ju sämre trots den lovande inledningen (för er som inte visste det så ledde Patriots med 21-3 strax innan halvtid, men tappade.) .

 

Men som sagt blir en svinskoj natt natten mellan söndag och måndag, även om Colts vinner :-P

Ja, 4.5 låter i minsta laget. Själv fick jag 5.7 på betfair, har nu tradat bort risken

men sitter fortfarande med en hyfsad profit ifall Urlacher och co i Bears D fixar biffen. Rex kan man knappast lita på, allt han och hans O kan fixa är bara en bonus.

 

GO BEARS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas givetvis att DA BEARS vinner. Hoppas Urlacher och hans mannar i försvaret visar samma form som i början av säsongen och senaste matchen mot Saints.

 

Bara Grossman får en bra start och Jones kan spela lika bra som sist så har vi chansen.

 

Men, Colts och P. Manning borde väl vinna =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, 4.5 låter i minsta laget. Själv fick jag 5.7 på betfair, har nu tradat bort risken

men sitter fortfarande med en hyfsad profit ifall Urlacher och co i Bears D fixar biffen. Rex kan man knappast lita på, allt han och hans O kan fixa är bara en bonus.

 

GO BEARS!

 

Nice :-) Var på unibet jag fick dom låga oddsen, tyckte dom såg helt okej ut men insåg sen när spelbolagen satte Colts som så stora favoriter att det var klent.

 

Om någon hittar något intressant spel på vad som helst i finalen så vore det kul om ni tipsar i den här tråden :-) Fast kan nog bli svårt, känns som bolagen bör ha bra koll på sånna här matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror och hoppas på att Colts vinner. Lite osäkert om dom täcker spreaden, men jag har lirat dom till -7.

 

Har även spelat några props:

 

First play to gain over 15 yards (excl. penalty)

-Made by Colts 1.800

 

Bears first score will be a TD?

-No 2.330

 

Team to record first QB sack?

-Colts 1.694

 

Length of first Field Goal?

-Over 35.5 yards 2.01

 

Total Pass Attempts by Rex Grossman?

-Under 32.5 pass attempts 1.980

 

Longest completion by Peyton Manning?

-Over 36.5 yards 1.847

 

Will Rex Grossman's first pass be complete?

-No (incomplete or int.) 2.320

 

Which QB will have more passing yards at halftime?

-P. Manning 1.398

 

Will Marvin Harrison score a receiving TD?

-Yes 1.990

 

Numbers of interceptions in the game?

-Over 2.5 interceptions 2.320

 

GO COLTS!

colts.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag semiryggade Ekenstar och la till lite annat krafs med.

 

 

Longest Reception - Muhsin Muhammad

över 20.5 1.90

 

Total Points - Adam Vinatieri (FG 3pts,XPT 1pt)

under 7.5 2.00

 

Team to commit 1st penalty

Indianapolis 1.98

 

First team to score 10 points will be

Neither 51.00 (LOLERS!)

 

Total Tackles - Brian Urlacher

över 8 1.95

 

Longest Rush - Joseph Addai

över 15.5 1.85

 

Longest pass completed - Peyton Manning

över 38.5 1.80

 

Total Passing yards - Peyton Manning

över 265 1.80

 

Winning Margins

Indianapolis 7-12 5.00

 

Total number of touchdowns

över 5.5 2.0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

First Touchdown Scorer

Muhsin Muhammad (CHI) 20,00

 

MVP:

Muhsin Muhammad (CHI) 30,00

 

Two Point Conversion:

Ja 2,26

 

Hkapp / poäng

CHI +7.5 / Under 48.5pts 3,5

 

Matchodds

Chicago Bears

 

och slutligen mitt eget favoritspel

 

Första Scoring Play

Övriga poäng spel 55

 

 

Jag förlitar mig på att Muhsin Muhammad kommer att göra sitt livs match och föra Bears till seger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och slutligen mitt eget favoritspel

 

Första Scoring Play

Övriga poäng spel 55

Vore kanske intressantare ifall du angav vad dessa "övriga" innehåller. Men antar att det är ifall första poängen kommer på safetys. Annars så kan Muhsin mycket väl ha en bra dag! Han har ju redan spelat i en SB dessutom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore kanske intressantare ifall du angav vad dessa "övriga" innehåller. Men antar att det är ifall första poängen kommer på safetys. Annars så kan Muhsin mycket väl ha en bra dag! Han har ju redan spelat i en SB dessutom.

 

Det har du aldeles rätt i, jag kopierade bara listan på mina vad rakt av, men övrigt är safetys.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...