Max Cady Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Ut som 4:a . Pushade med 55 fick syn av A8 och givetvis kom två åttor på floppen! Mitt oflyt håller i sig tydligen. Spelade hur som helst toktight. Med den handen jag åkte ut med på 75/150 så hade jag spelat 6 händer under hela SnG'n! En check i BB, en completade jag i SB och 4 all in! ITM i den här hade gjort susen både för mitt självförtroende och för min spelglädje. Jaja, det var lite kul iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 Februari , 2007 Rapport Share Postad 15 Februari , 2007 Ut som 4:a . Pushade med 55 fick syn av A8 och givetvis kom två åttor på floppen! Mitt oflyt håller i sig tydligen. Spelade hur som helst toktight. Med den handen jag åkte ut med på 75/150 så hade jag spelat 6 händer under hela SnG'n! En check i BB, en completade jag i SB och 4 all in! ITM i den här hade gjort susen både för mitt självförtroende och för min spelglädje. Jaja, det var lite kul iallafall! Shortstackad då eller? Vad hade Fi för stack? Men skitesamma för du e ju redan ute. Men det var nog inte fel spelat om du vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Äntligen är man hemma igen i sin egen lägenhet, med sin egen dator, med tillgång till Stars och PO! Fy fan va surt det har varit med badrumsrenovering! Nåväl, eftersom jag är solo hemma (ska hämta Maria och Noel i Hudik imorrn) så blir det såklart en del spel ikväll! Planen är att börja spela lite på Stars, två bord åt gången för att känna på motståndet samt att bekannta mig lite mer med Livetracker. Har tidigare för några veckor sedan tjyvstartat lite på Stars, fyra spelade 2:a, 2:a, 5:a och 5:a. Det var lite snurrigt med ny klient och att använda Livetracker som jag aldrig gjort förrut. Angående Livetracker så tänkte jag ha PFR, Saw flop, CB och VPIP på bordet. I tabellen tänkte jag ha Att. to steal blind och Folded BB to steal. Vet inte om det är nåt mer som kan vara bra? Jaja, jag kommer väl märka efter ett gäng spelade vilka stats jag tycker jag har nytta av. Så, om nån är sugen på att raila lite så nickar jag Mr Cady på Pokerstars och kommer väl börja spela nån gång vid 20:45 skulle jag tro. Titta gärna förbi, jag behöver allt stöd jag kan få! Glömde en sak, kommer alltså att spela regulars $5.5. Har just nu en rulle på $176, dvs 32 inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2007 Jaha, ännu en kolsvart kväll. Spelade 6st och så här bra gick det: 1:a 1 2:a - 3:a - 4:a 1 5:a 3 6:a - 7:a 1 8:a - 9:a - Antal spelade totalt: 10 ROI: -10% ITM: 30% (1-2-0) Rulle: $165 Börjar alltså mitt Pokerstars-äventyr med att gå två inköp back, jättekul! Ska kolla lite HH's för att se om jag hittar nån att posta. Gör det i HH-forumet i så fall tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Sådär, nu har den värsta ångesten och besvikelsen lagt sig! Har kollat lite i PO för att analysera varför det gick så dåligt som det gjorde igår. Har kommer lite funderingar... Har börjat spela oerhört tight (AA-QQ, AK samt limp med alla pockets) fram till typ 50/100. Har lite svårt att öppna upp efter att ha varit tight så länge. I en av de jag SnG's som jag kom 4:a i såg det ut så här när vi hamnade på bubblan: Seat 4: Mr Cady (1115 in chips) Seat 5: sertullio (8020 in chips) Seat 6: momsick (2065 in chips) Seat 8: Firth_Dog (2300 in chips) Binds 50/100 Det var inte helt lättspelat då storstacken synade väääldigt ofta och raisade en hel del med sin feta stack. Här hade det varit läga att vänta på hyffsade händer och pushat först in. Dessvärre reraisade jag Firth_Dog (som jag hade tighta stats på1 ) med mina pocket tvåor. Han visade 99 och jag åkte som fyra. Vafan spelade jag så för? Otroligt! En femte plats blev det med den här handen som inte heller är helt bra: Seat 1: Only1Stand1n (3820 in chips) Seat 2: youredoneson (1290 in chips) Seat 3: Babe Wooth (2920 in chips) Seat 5: LuckyLuke52 (4150 in chips) Seat 9: Mr Cady (1320 in chips) Mr Cady: posts small blind 75 Only1Stand1n: posts big blind 150 *** HOLE CARDS *** Dealt to Mr Cady [Js 5s] youredoneson: folds Babe Wooth: folds LuckyLuke52: calls 150 Mr Cady: calls 75 Only1Stand1n: checks *** FLOP *** [3c 3d Jd] Mr Cady: bets 1170 and is all-in Only1Stand1n: folds LuckyLuke52: calls 1170 *** TURN *** [3c 3d Jd] [9h] *** RIVER *** [3c 3d Jd 9h] [5d] *** SHOW DOWN *** Mr Cady: shows [Js 5s] (two pair, Jacks and Fives) LuckyLuke52: shows [Kh Ks] (two pair, Kings and Threes) LuckyLuke52 collected 2790 from pott En till femteplats med den här: Table 43162155 1 9-max Seat #2 is the button Seat 2: shibjam (3415 in chips) Seat 3: Mr Cady (1680 in chips) Seat 4: udocia (4090 in chips) Seat 6: rocketsteph (1690 in chips) Seat 9: bigones4u (2625 in chips) Mr Cady: posts small blind 75 udocia: posts big blind 150 *** HOLE CARDS *** Dealt to Mr Cady [8c Qc] rocketsteph: folds bigones4u: folds shibjam: folds Mr Cady: raises 300 to 450 udocia: calls 300 *** FLOP *** [9h 7h 6h] Mr Cady: bets 1230 and is all-in udocia: calls 1230 *** TURN *** [9h 7h 6h] [Js] *** RIVER *** [9h 7h 6h Js] [4d] *** SHOW DOWN *** Mr Cady: shows [8c Qc] (high card Queen) udocia: shows [7s Ac] (a pair of Sevens) udocia collected 3360 from pot Tycker faktiskt att den här var helt okej spelad, eller? Jag vann ju faktiskt en igår! Inför näst sista handen såg stackarna ut så här: Seat 1: skluz44 (5577 in chips) Seat 3: FlyRy (916 in chips) Seat 8: Mr Cady (7007 in chips) skluz44: posts the ante 25 FlyRy: posts the ante 25 Mr Cady: posts the ante 25 Mr Cady: posts small blind 100 skluz44: posts big blind 200 Hade varit tokaggressiv och fått en hel del skit i chatten, typ att de snart skulle ploacka mig om jag fortsatte ställa och så. Då visade jag upp JJ och AK så blev dom tysta! Den handen jag vann med har jag ingen HH för? Alla tre var iallafall all in och jag träffade straighten på rivern! Spelar man så här förtjänar man att sluta som 7:a! Seat 1: chacal66 (1358 in chips) Seat 3: mrgoedhart (1047 in chips) Seat 4: Pkouze31 (3385 in chips) Seat 5: G4rfi3ld (865 in chips) Seat 6: SHOO_SHINE (2700 in chips) Seat 7: Mr Cady (2070 in chips) Seat 9: muggert77 (2075 in chips) Mr Cady: posts small blind 25 muggert77: posts big blind 50 *** HOLE CARDS *** Dealt to Mr Cady [Ah Kh] chacal66: folds mrgoedhart: folds Pkouze31: raises 50 to 100 G4rfi3ld: folds SHOO_SHINE: calls 100 Mr Cady: raises 150 to 250 muggert77: folds Pkouze31: calls 150 SHOO_SHINE: folds *** FLOP *** [4h 7c 9h] Mr Cady: bets 1820 and is all-in Pkouze31: calls 1820 *** TURN *** [4h 7c 9h] [9c] *** RIVER *** [4h 7c 9h 9c] [Jc] *** SHOW DOWN *** Mr Cady: shows [Ah Kh] (a pair of Nines) Pkouze31: shows [Qc 4c] (a flush, Queen high) Pkouze31 collected 4290 from pot Seat 1: chacal66 (1358 in chips) Seat 3: mrgoedhart (1047 in chips) Seat 4: Pkouze31 (3385 in chips) Seat 5: G4rfi3ld (865 in chips) Seat 6: SHOO_SHINE (2700 in chips) Seat 7: Mr Cady (2070 in chips) Seat 9: muggert77 (2075 in chips) Mr Cady: posts small blind 25 muggert77: posts big blind 50 *** HOLE CARDS *** Dealt to Mr Cady [Ah Kh] chacal66: folds mrgoedhart: folds Pkouze31: raises 50 to 100 G4rfi3ld: folds SHOO_SHINE: calls 100 Mr Cady: raises 150 to 250 muggert77: folds Pkouze31: calls 150 SHOO_SHINE: folds *** FLOP *** [4h 7c 9h] Mr Cady: bets 1820 and is all-in Pkouze31: calls 1820 *** TURN *** [4h 7c 9h] [9c] *** RIVER *** [4h 7c 9h 9c] [Jc] *** SHOW DOWN *** Mr Cady: shows [Ah Kh] (a pair of Nines) Pkouze31: shows [Qc 4c] (a flush, Queen high) Pkouze31 collected 4290 from pot Vafan höll jag på med? Fattar ingenting? Det är inte helt stabilt att raisa för halva sin stack preflop! Slutade iallafall som 5:a här: Seat 1: mooners (4580 in chips) Seat 2: Glavin (3740 in chips) Seat 5: jddbb720 (2360 in chips) Seat 6: Mr Cady (1230 in chips) Seat 7: Sthil123 (1590 in chips) Sthil123: posts small blind 100 mooners: posts big blind 200 *** HOLE CARDS *** Dealt to Mr Cady [Ks Tc] Glavin: folds jddbb720: folds Mr Cady: raises 400 to 600 Sthil123: folds mooners: calls 400 *** FLOP *** [9h 2s Th] mooners: bets 800 Mr Cady: calls 630 and is all-in mooners said, "lol" *** TURN *** [9h 2s Th] [Ah] *** RIVER *** [9h 2s Th Ah] [7h] *** SHOW DOWN *** mooners: shows [Ts Kh] (a flush, Ace high) Mr Cady: shows [Ks Tc] (a pair of Tens) mooners collected 2560 from pot Ja, ni ser. Det finns lite att jobba med! Jag fattar faktiskt inte vad som hänt med mitt spel, känner inte igen mig själv. Tror emellertid att det kommer ge förbannat mycket att såhär i efterhand analysera och vara självkritisk. Vinden skall vända! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Det var inte helt lättspelat då storstacken synade väääldigt ofta och raisade en hel del med sin feta stack. Här hade det varit läga att vänta på hyffsade händer och pushat först in. Dessvärre reraisade jag Firth_Dog (som jag hade tighta stats på1 ) med mina pocket tvåor. : Inte kanonraise va? Dealt to Mr Cady [Js 5s] Mr Cady: calls 75: Och vi tänkte då? Dealt to Mr Cady [8c Qc] Mr Cady: raises 300 to 450 Tycker faktiskt att den här var helt okej spelad, eller?: Varför raise med den handen? Allin eller fold i det läget tycker jag. Jag vann ju faktiskt en igår! Inför näst sista handen såg stackarna ut så här: : I den tyckte jag du spelade bra hela vägen fram till du vann. Såg faktiskt ditt spel från det att ni var sex spelare kvar så spelet innan det kan jag inte bedömma. Spelar man så här förtjänar man att sluta som 7:a! Dealt to Mr Cady [Ah Kh] Pkouze31: raises 50 to 100 SHOO_SHINE: calls 100 Mr Cady: raises 150 to 250 *** FLOP *** [4h 7c 9h] Mr Cady: bets 1820 and is all-in Pkouze31: calls 1820: Här tycker jag du skulle betat mer preflopp eller om du ändå täkt ställa på flopp oavsett pusha redan pre. Men du har redan insett det förstår jag. Det är inte helt stabilt att raisa för halva sin stack preflop! Slutade iallafall som 5:a här: Dealt to Mr Cady [Ks Tc] Glavin: folds jddbb720: folds Mr Cady: raises 400 to 600: Nä det är det inte, men däremot ställa med den handen hade inte varit fel. Ja, ni ser. Det finns lite att jobba med! Jag fattar faktiskt inte vad som hänt med mitt spel, känner inte igen mig själv. Tror emellertid att det kommer ge förbannat mycket att såhär i efterhand analysera och vara självkritisk. Vinden skall vända! Nu har jag skrivit massa självklarheter som jag sedan ser att du redan insett själv, men nu orkar jag inte ta bort det så du får inlägget ändå. Lycka till i fortsättningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Ja det var ju ganska uppenbara fel jag gjorde igår. Du påpekade dock några saker som jag ska fundera på. Måste bli bättre på att verkligen ha en plan för de händer jag väljer att spela, som tex AK-handen. När jag tänker efter så var jag i en liknande svacka med mitt spel förrut en gång. När jag då tittade på mitt spel så var det uppenbart att jag chansade för mycket och gjorde alldeles för mycket misstag. Tror/vet att om jag bara slutar begå fatala misstag så kommer jag vända trenden uppåt. Det är det som är det viktigaste, att inte göra misstag. Sen när det är fixat kan jag förbättra mitt spel så att det ligger på plussidan avseende skicklighet. Det jag försöker säga är att om jag tittar på mitt spel utifrån denna skala... Misstag---------Inga misstag/Inget avancerat spel---------Avancerat spel ...så ligger jag betydligt mer åt "misstag-hållet" just nu. Om jag bara fixar detta så ligger jag i mitten och det tror jag är ett lönsamt spel på min nivå! Avancerat för mig känns just nu som ALLT postflop spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Avancerat för mig känns just nu som ALLT postflop spel! För vem gör det inte det . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 J5s: Fold preflop. Hade du suttit lite djupare så är complete bra. Q8s: Push, fold eller complete pf. Din höjning är inte bra alls. Egentligen är det ju bara att pilla lite i SNGPT för att komma fram till vad som är bäst mellan push/fold men eftersom jag inte har SNGPT på den här datorn så går inte det Spontant känns det borderline mellan push och complete. Viker gör jag nog inte. Som spelat så måste du ställa floppen. AKs: Här ställer jag nästan alltid pre, alternativt synar. KTo: Allt utom push pf är jättejättedåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 17 Februari , 2007 Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 J5s:Hade du suttit lite djupare så är complete bra. Q8s: Push, fold eller complete. Push och fold är ord jag förstår. Complete däremot hittar jag inte akademins ordlista eller i min hjärna. Tror dock att ni menar syna, eller skulle jag foldat där och bara frågat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 17 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2007 Med complete menar han att man från SB bara synar BB. Alltså stoppar in ½BB till så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Max, har du lagt ner dagboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Nja, den är lite på is kan man väl säga. Hela familjen har ju bott borta i två veckor pga badrumsrenoveringen, då har jag inte haft möjlighet att spela. Nu när vi är tillbaka hemma så är det bara plugga inför tentan på fredag som gäller. Ligger sjukt mycket efter och vet fan inte hur jag ska fixa den. Förhoppningen är att börja spela lite igen nästa vecka. Ska köpa SNGEGT tillsammans med Cyntax, blir asbra att kunna analysera bubbelspelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Klart du fixar tentan! Vad tentar du i och vad läser du till? Spännande med SNGEGT, vill ha utvärdering av livefunktionen. Själv har jag ju investerat i SNGPT och tycker det är kanon men en realtidskalkylator som funkar på flera bord vore ju nöten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Tentan handlar om brottslighet ur individuellt och strukturellt perspektiv. Ska vara pappaledig i höst men till nästa sommar är jag kriminolog plus att jag kommer ha en fil. kand även i psykologi. Utvärdering om SNGEGT kommer om vi (jag och Cyntax) skaffar det. Nån annan som köpt det hade visst lite problem med realtids-funktionen så vi får se hur det blir. Jag kommer iallafall köpa åtminstone versionen utan denna funktion. Den kostar ju typ en tredjedel eller nåt av vad SNGPT kostar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Tentan handlar om brottslighet ur individuellt och strukturellt perspektiv. Ska vara pappaledig i höst men till nästa sommar är jag kriminolog plus att jag kommer ha en fil. kand även i psykologi. Utvärdering om SNGEGT kommer om vi (jag och Cyntax) skaffar det. Nån annan som köpt det hade visst lite problem med realtids-funktionen så vi får se hur det blir. Jag kommer iallafall köpa åtminstone versionen utan denna funktion. Den kostar ju typ en tredjedel eller nåt av vad SNGPT kostar! Kriminologi?! Jag har iaf. gjort 10 p Allmän Kriminologi.Jag ska ta min Jur.Kand examen i sommar (juni eller aug) och efter det siktar jag på att återuppta "Krimmen". Behöver inte allt för många p där för att få en dubbelexamen, man får tillgodoräkna sig poäng från juristlinjen. Sen finns det en 10 p kurs i Rättspsykologi som jag är sugen på. Annars måste jag skryta med att resultatet från Företagsekonomitentan kom idag. Well, inte AB, men iaf BA. Det är jag nöjd med. SNGEGT är beställt! Utvärdering om SNGEGT kommer om vi (jag och Cyntax) skaffar det. Nån annan som köpt det hade visst lite problem med realtids-funktionen så vi får se hur det blir. Jag kommer iallafall köpa åtminstone versionen utan denna funktion. Den kostar ju typ en tredjedel eller nåt av vad SNGPT kostar!Nej, vi beställde Full Version. Jag har redan Power Tools och var inte intresserad av en till.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Utvärdering om SNGEGT kommer om vi (jag och Cyntax) skaffar det. Nån annan som köpt det hade visst lite problem med realtids-funktionen så vi får se hur det blir. Jag kommer iallafall köpa åtminstone versionen utan denna funktion. Den kostar ju typ en tredjedel eller nåt av vad SNGPT kostar! Tja =) Har ni testat SNGEGT än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Kriminologi?! Jag har iaf. gjort 10 p Allmän Kriminologi.Jag ska ta min Jur.Kand examen i sommar (juni eller aug) och efter det siktar jag på att återuppta "Krimmen". Behöver inte allt för många p där för att få en dubbelexamen, man får tillgodoräkna sig poäng från juristlinjen. Sen finns det en 10 p kurs i Rättspsykologi som jag är sugen på. Annars måste jag skryta med att resultatet från Företagsekonomitentan kom idag. Well, inte AB, men iaf BA. Det är jag nöjd med. SNGEGT är beställt!Nej, vi beställde Full Version. Jag har redan Power Tools och var inte intresserad av en till.... Aha, allmän kriminologi? På SU med farbror Jerzy eller? Har en kursare just nu som har en jur. kand och som siktar på en fil. kand. i kriminologi, så det funkar vad jag vet. Angående rättspsykologin så har jag sökt några gånger och kan säga att det är helt omöjligt att komma in! Dom tar in typ 40 pers och det krävs ca 2.0 på högskoleprovet! Just nu är det mina båda handledare som jag hade när jag skrev c-uppsatsen i psykologi som undervisar på rättspsykologin och dom är fett bra! Det finns förresten en fortsättningskurs i rättspsykologi nu så sammanlagt kan man få ihop 20 poäng. Förresten, har vi beställt SNGEGT nu? PM'a om du vill ha pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Aha, allmän kriminologi? På SU med farbror Jerzy eller? Har en kursare just nu som har en jur. kand och som siktar på en fil. kand. i kriminologi, så det funkar vad jag vet. Angående rättspsykologin så har jag sökt några gånger och kan säga att det är helt omöjligt att komma in! Dom tar in typ 40 pers och det krävs ca 2.0 på högskoleprovet! Just nu är det mina båda handledare som jag hade när jag skrev c-uppsatsen i psykologi som undervisar på rättspsykologin och dom är fett bra! Det finns förresten en fortsättningskurs i rättspsykologi nu så sammanlagt kan man få ihop 20 poäng. Förresten, har vi beställt SNGEGT nu? PM'a om du vill ha pengar... Japp, farbror Jerzy S. (jag har lite blandade tycken om honom. Däremot gillade jag tanterna på metodläran.Men, vi som läser juristlinjen har ganska många platser (10?) på Rättspsykologin reserverade som förtur. Jag har 10 p kvar att utnyttja till förtur till den kursen om jag vill. Jag är alltså garanterad en plats om jag vill. Jo, jag tänkte försöka mig på en fil.kand i Krim sen. Ingen panik, jag har gott om tid Tänkte köra allt om ekobrott på krimmen. Nej, vi har inte beställt SNGEGT ännu. Ska vi? Fungerar det verkligen? /C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Japp, farbror Jerzy S. (jag har lite blandade tycken om honom. Däremot gillade jag tanterna på metodläran.Men, vi som läser juristlinjen har ganska många platser (10?) på Rättspsykologin reserverade som förtur. Jag har 10 p kvar att utnyttja till förtur till den kursen om jag vill. Jag är alltså garanterad en plats om jag vill. Jo, jag tänkte försöka mig på en fil.kand i Krim sen. Ingen panik, jag har gott om tid Tänkte köra allt om ekobrott på krimmen. Nej, vi har inte beställt SNGEGT ännu. Ska vi? Fungerar det verkligen? /C Min åsikt är att Jerzy är väääldigt kunnig men inte speciellt ödmjuk. Angående "tanterna" på metoden så hade vi Rytterbro och Roxell där den senare var klart bäst. Ansvarig för metoden var Martin Berqvist, en doktorand som var skitbra! Om du har företräde till rätsspsykologin är det inget att tveka på! Är väldigt osäker på SNGEGT faktiskt. Kanske ska skita i det? I så fall köper jag SNGPT så småningom istället, det vet man ju är bra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 I kväll blir det förresten lite spel på Stars vid 21-22 nångång. Nickar Mr Cady, raila gärna! Slaskade lite CG (0.50/1) på SvS igår, +180kr på typ en halvtimme, det var nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Jag kör oxpå på Stars ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Jag kör oxpå på Stars ikväll. Vilken nivå kör du på Stars och vad nickar du där? Snääälla, lova att inte ta mina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 $6 turbo, men nu har jag slutet på Stars. Jag lyckas bara inte där....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Asagud Postad 25 Februari , 2007 Rapport Share Postad 25 Februari , 2007 Jag har också märkt att Stars är lite svårare än andra sidor på låga nivåer, vinner mkt oftare på SvS och party än Stars...mest på party, synd bara att de har så förbenat hög rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts