Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Äntligen har han börjat intressera sig för väsentlig litteratur istället för "Max boll" och sånt...

Här fanns världens största bild, eller ja åtminstone forumets. Raderad av den snälle Ängeln på vädjan från eder MC

Blir en lärorik pappaledighet både för pappsen och lillkillen verkar det som! :mrgreen:

Be my guest/Ängeln17

• Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hoppsan! Den blev lite stor kanske. Får inte bort den heller eftersom redigeraknappen inte syns. :lol: Provar igen med en mindre...

2005822512803999798_rs.jpg

Edit: fan den där apstora bilden fuckar ju upp hela sidan ju! Hur fan får jag bort skiten??!!

Postad
kom igen nu max. Lite mer HHs i dagboken vore inte fel :-).

Mer hh´s? Hmmm...jag jar ju inte spelat på typ en vecka eller nåt ju. Kan ju iofs leta lite i PO för att se om jag hittar nån intressant. Får bli om jag hinner.

Postad
De förra bilden var från i förmiddags. Här kommer en från eftermiddagen...

2005077587261672447_rs.jpg

Ja ni ser, jag gör så gott jag kan för att fostra min son! :mrgreen:

Syftar du på blåmärket mellan ögonen??

OBS...SKÄMT...hoppas du inte tar illa upp men jag kunde inte låta bli :-)

Postad
Några åsikter om boken ännu?

Den verkar vara väldigt bra faktiskt, utförlig, tar bla upp en del om equity och ICM. Har än så länge bara läst om spelet under de låga blindsnivåerna. Det enda jag reagerat på är att författaren spelar lite lösare än vad jag och många andra gör.

Syftar du på blåmärket mellan ögonen??

OBS...SKÄMT...hoppas du inte tar illa upp men jag kunde inte låta bli :-)

Så kallat storkbett som han haft sen födseln. Bleknar bort med tiden är det sagt. Jag är således helt oskyldig. Jag är för övrigt alltid oskyldig till allt! :mrgreen:

Postad

Syrrans 8åring bär spår av sitt storkbett fortfarande, men hon såg nästan ut som hon var kastmålad:-)

Söt grabb btw, ni kan komma och hälsa på mig och min familj. Ungarna har lagt mina marker i hela huset, jag tror till och med att jag tagit några med gräsklipparen.

Btw, ligger just nu 3:a i 713 spelar MTT, 69 återstår. Dock var det ju hiskliga 20+2 så timlönen blir dålig på denna om jag inte klonkar....men kul när det går bra i MTT

Postad
Sonen är jävligt lik en brevbärare jag sett på Södermalm. Skumt. :shock::lol:;-)

Hahahaaha!

Är 23 år och har alltid burit ett så kallat storkbett på vänster knoge, har varken minskat i styrka eller storlek.

Det är väl visserligen olika för alla. Oj sån onödig OT..

Allvarligt talat så ser det mycket värre ut än vad det är på bilden. Det syns mest i vissa ljus liksom. Min dotter hade ett stort storkbett i nacken när hon föddes. Detta har bleknat väldigt mycket även om det inte försvunnit helt. Men det är väl som du säger, olika för alla. Välkommen till min dagbok btw!

Postad

Funderar på en sak, finns det intresse av att jag sammanfattar lite ur Moshmans SnG-bok som jag håller på och läser? Gjorde ju nåt sånt när jag läste Fischmans bok och det blev rätt bra tycker jag. Tänkte i så fall skriva lite här i db´n då och då när jag hinner. Vad säger ni? Om ingen bryr sig är det ju liksom lite meningslöst... ;-)

Postad
Funderar på en sak, finns det intresse av att jag sammanfattar lite ur Moshmans SnG-bok som jag håller på och läser? Gjorde ju nåt sånt när jag läste Fischmans bok och det blev rätt bra tycker jag. Tänkte i så fall skriva lite här i db´n då och då när jag hinner. Vad säger ni? Om ingen bryr sig är det ju liksom lite meningslöst... ;-)
Dela med dig av din kunskap/åsikt om du orkar.