azN- Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Är pokerstars helt nere nu eller? känns lite risigt när man sitter i två SnGs måste jag säga. Citera
azN- Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2007 Tiiiiiiiiiiiiiiiiiilt! Citera
whatThe___ Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Roligt att blindshöjningarna tickar under tiden i turneringarnasom pågor:shock: Citera
azN- Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2007 Roligt att blindshöjningarna tickar under tiden i turneringarnasom pågor:shock: Isåfall lär det ju bli ganska dyrt för Pokerstars detta, den som vinner Sngn kommer ju behålla pengarna samtidigt som alla andra kommer kräva buyin tillbaka Citera
psykologen Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Isåfall lär det ju bli ganska dyrt för Pokerstars detta, den som vinner Sngn kommer ju behålla pengarna samtidigt som alla andra kommer kräva buyin tillbaka Knappast dyrt med tanke på avgifter. Citera
bruce_ Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Hur fungerar det egentligen med detta, kommer man att bli ersatt automatiskt med buy-in eller måste man snacka med support å så? Riktigt sugigt när man spelar HU SnG och har en 5:1 ledning Citera
heltok Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 myspys. sätter mig på 8bord och börjar klicka lite. http://pokerhand.nu/hand/700 kämpar och börjar få fiskarna på tilt och pengarna börjar rulla tillbaka. sedan strax efter dör alla borden... tiiiiiiiiiiiilt. Citera
hajen Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 nu verkar det fungera snart igen. Citera
zinkh Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 har detta hänt förr? vad har stars för regler gällande inköp och rake betalar stars tillbaks detta eller finns det en klausul som skyddar stars tack för svar har fått email från stars de ersätter pengarna Citera
azN- Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2007 Nere igen? Stabila pokerstars. Citera
Angels Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Konstigt faktiskt då jag lirade vid den tiden på Stars;-) Citera
azN- Postad 25 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2007 Konstigt faktiskt då jag lirade vid den tiden på Stars;-) Ja, det konstiga är att enligt sajten var det 100%. Men lobbyn försvann och mina två turneringar slutade fungera (mitt internet fungerade i övrigt). Citera
antfarmer Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Ja, det konstiga är att enligt sajten var det 100%. Men lobbyn försvann och mina två turneringar slutade fungera (mitt internet fungerade i övrigt). whoa....har du ett EGET Internet?? *avis* /Ant Citera
Partyjack Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 whoa....har du ett EGET Internet?? *avis* /Ant Fy faaan, det där var så roligt så jag kommer nog aldrig skratta åt ett normalt skämt igen.. Citera
azN- Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 whoa....har du ett EGET Internet?? *avis* /Ant Nej det har jag inte, far betalar. Citera
ebisumaru Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Jaha funkar PokerStars för någon? Ahhh blev precis utsparkad. Är med i både Warsawa och Monte Carlo satterna:cry: Citera
Juggler Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Nej, Pokerstars är nere. Jag tar på mig det, sorry. Det var tre kvar i en SnG och HU i den andra och jag borde sticka snart så det är ju helt klart mitt fel att PS trilskas. Återigen, tusen gånger om ursäkt. Citera
Penguin Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Nix, slutade funka för en stund sen. Jävligt störande när det gick bra i en MTT också Citera
Heartland Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 är det problem med alla satjer? heypoker ligger också nere... :edit: stavfel Citera
komlmogorov Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Pokerstar nere för mig med, men heypoker verkar fungera. Har ComHem. Citera
Recommended Posts