Gå till innehåll

Poker live eller på internet? (rp)


All in

Vilket?  

131 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilket?

    • Internet
      60
    • Träbord
      71


Recommended Posts

Är faktiskt inte så förtjust i att lira homegames med polarna, när jag är med dom vill jag hellre göra nåt annat, ta en paus från pokern lixom. Trivs inte så jättebra på klubbar heller.

 

Tappar tålamodet när det alltid finns idioter som först väntar 20sek innan dom ens kollar på korten, snackar lite med polaren, kollar på korten en gång till, funderarar, tar av sig glasögonen, kollar på korten ytterligare en gång, foldar.

 

Tacka vet jag onlinepokern där man kan lira flera bord och det går fooooort.

 

Fast att lira en riktig liveturnering som EPT eller nåt vore säkert skoj som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag är social föredrar jag att hitta på något roligt istället för att spela poker.

 

Självklart gör jag hellre något annat med polarna än spelar poker med dem men om man var tvungen att välja så finns det bara ett alternativ men det ska väll tilläggas att jag är hobby spelare som drygar ut månadsinkomsten med poker. Dessutom undrade all in vad man tyckte var roligast och inte det man gör hellst med polarna;-) .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anser att live är klart att föredra. Det är klart lättare att hitta sina fiskar och att läsa av sina motspelare. Visst är det så att det spelas klart mindre potter, men å andra sidan så är det klart lättare att veta när man ska vara med och spela eller inte.

Jag har iof inte gjort ngn empirisk utredning var jag förlorar pengar långsammast/timme, så rent statistisk sett vet jag inte vad jag borde föredra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...