great Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Hej! Jag har funderat på att köpa alla tre böckerna. Jag skulle vilja ha lite synpunkter av alla er som har läst böckerna på engelska men även på svenska. Ni som har läst den på engelska, är den svårläst, lättläst eller medel? Ni som läst den på svenska, vad tycker ni om boken? är dom bra översatta? tacksam för svar! Citera
Andreaz198 Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Har läst alla tre på engelska och tycker de e ganska lätta och förstå. Han förklarar väldigt bra så det är inga problem. De tre är nog de bästa pokerböcker jag läst kan jag ju tillägga. Citera
listig Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Det är bra böcker alla tre. Det finns mycket nyttigt för främst en turnerings-newbie. Läs dem på engelska, det är inte särskilt svårt skrivet. Misstänker att de svenska översättningarna innehåller rätt många missar (samt att vissa begrepp blir helt löjliga översatta). Dessutom lär du dig kanske lite engelska samtidigt. Mycket nöje. Citera
gdaily Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Ettan är dåligt översatt på svenska, med en hel del missar. Tvåan är bra översatt (devalantiel som gjort den ävbersättningen). Trean finns inte översatt vad jag vet. Citera
Cyntax Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Ettan är dåligt översatt på svenska, med en hel del missar. Tvåan är bra översatt (devalantiel som gjort den ävbersättningen). Trean finns inte översatt vad jag vet.Håller med.Köp ettan på engelska, tvåan på svenska och trean finns som sagt bara på engelska. Detta kommer troligen bli dina bäst investerade pengar 2007 *$£€$£€$* Citera
great Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2007 Kan man använda böckerna till cashgame eller är det bara turneringar? Citera
matte med slice Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 kan å kan, de är skrivna enbart utifrån ett MTT perspektiv (finns dock ett par SnG exempel) Citera
great Postad 31 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2007 OK tack! offtopic: Kan du rekommendera någon NL bok? utom NL holdem teori praktik? VH Citera
Recommended Posts