teddybeahr Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Min dator laggar ingenting alls när man trycker på separera chatten...men det kanske beror på hur mycket man ställt in skall visas där. Citera
Memory Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 Min dator laggar ingenting alls när man trycker på separera chatten...men det kanske beror på hur mycket man ställt in skall visas där. Det har du nog rätt i... Men ändra inte några inställningar medans ni spelar, klienten fuckade upp sig i typ 1-2min då för mig... Citera
b0bb4n Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Jag tycker everest klienten är sjukt seg. Spelar nästan lika många händer på 6max som man gör full ring på en annan snabbare klient. Citera
laewl Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Jag tycker everest klienten är sjukt seg. Spelar nästan lika många händer på 6max som man gör full ring på en annan snabbare klient. Det har ju mer med spelarna att göra?!?! Citera
XaaL Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Jag tycker everest klienten är sjukt seg. Spelar nästan lika många händer på 6max som man gör full ring på en annan snabbare klient. Nja, animationerna tar ju mycket mer tid än B2B men visst, en del av det beror ju på de som spelar Citera
Recommended Posts