Zarec Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Snygga högtalare, står likadanna hemma hos mig Är det inte dåligt att ha högtalarna så nära TV:n? Min polares TV fuckade sönder pga av magnetismen (tror jag det var). Visserligen var det på 90-talet, kanske det hänt något sedan dess? Citera
Rooney Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Här har vi lyan. Bor fortf hemma Större tv på g Citera
Nidson Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Är det inte dåligt att ha högtalarna så nära TV:n? Min polares TV fuckade sönder pga av magnetismen (tror jag det var). Man märker väl om bilden blir störd? En meter var rekommenderat för mina högtalare men jag har kört på 60-70 cm och har inte haft några problem. Citera
Nidson Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Här har vi lyan. Bor fortf hemma Toarullen kändes rätt väntad. Citera
Rooney Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Toarullen kändes rätt väntad. Hahah. Redan fått kommentarer på den på msn. Sitter och hostar o snorar som ett as så där har vi förklaringen Normalt står den på nattduksbordet Citera
Loveless Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Är det inte dåligt att ha högtalarna så nära TV:n? Min polares TV fuckade sönder pga av magnetismen (tror jag det var). Visserligen var det på 90-talet, kanske det hänt något sedan dess? Bra högtalare är skärmade så har inte alls lika stort magnetfält, t.ex. kan min mobil ligga på högtalaren utan att det där äckliga klickandet när den ska till att ringa (eller roama mot masten). Dessutom så påverkas inte en platt tv inte speciellt mycket av magnetfält vad jag vet, definitivt inte på samma sätt som en gammal tjocktv som ju också styrs av magnetism. Citera
Jennez Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Toarullen kändes rätt väntad. Skrattar fan så att jag gråter! Citera
tetris Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Skrattar fan så att jag gråter! QFT! Citera
thestonk Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Albert, hade du inte en hushållsrulle nånstans på dina bilder? Det smäller högre i mina ögon. Men jag kan minnas fel. Citera
Albert Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Albert, hade du inte en hushållsrulle nånstans på dina bilder? Det smäller högre i mina ögon. Men jag kan minnas fel. Mjo Citera
greywolf Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 har inget hem..luffar runt i världen. ska bygga mig ett hem någon gång i framtiden, Citera
heltok Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Toarullen kändes rätt väntad. http://runkpapper.istheshit.net/ Citera
HenkeHero Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Är det inte dåligt att ha högtalarna så nära TV:n? Min polares TV fuckade sönder pga av magnetismen (tror jag det var). Visserligen var det på 90-talet, kanske det hänt något sedan dess? Beror på hur bra skärmad tvn är. Jag har en tre år gammal tjockis-tv och har centern stående direkt på själva tvn och inga problem med bilden alls. Äldre apparater är inte anpassade för hemmabiosystem direkt... Citera
Sotomayor Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Postad 25 Augusti , 2007 Delar grotta med stentrollet från Västergötland, ca: 2 mil utanför Huskvarna. Ska dock flytta till en trädkoja i Juli http://www.fotofinnaren.se/displayimage.php?album=lastup&cat=-17&pos=9. Kommer att bli riktigt nice! Citera
oleby Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Postad 25 Augusti , 2007 2a, centralt. 4:a ännu mer centralt Citera
the_bean Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Nyinflyttad på campus i Växjö. Kan inte ta bild men det är ändå bara lådor i hela rummet Citera
Recommended Posts