Metaddict Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 WP! Inget mer FL då? Även jag kommer faktiskt vara i närheten en vecka i mars. Mellan den 14 och 21 ungefär. Sen en vecka i Krabi. Sen är det tyvärr slut på det roliga... Citera
DaPine87 Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 WP! Inget mer FL då? Även jag kommer faktiskt vara i närheten en vecka i mars. Mellan den 14 och 21 ungefär. Sen en vecka i Krabi. Sen är det tyvärr slut på det roliga... hehe ne fixed är nerlagt för gott Trevligt, hojta till när det närmar sig om du är sugen o komma över och umgås och grajnda med oss nån dag Citera
DaPine87 Postad 27 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2007 Tänkte köpa på mig nått schysst säkerhetsprogram istället för gratisprogramen jag använder nu (spybot search and destroy, adaware, AVG anti spyware). kikade lite på lavasofts sida och lavasoft personal firewall och Ad-Aware SE Plus verkar bra. Nån som har bättre koll än mig som kan berätta om det är nått att ha eller om det finns nått bättre man ska köpa istället? Citera
AnnaDea Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Zone Alarm. Bra brandvägg! Citera
flexnip Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Zone Alarm. Bra brandvägg! japp, zone alarm som brandvägg och nod32 som antivirus program. Citera
benknackan Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Tänkte köpa på mig nått schysst säkerhetsprogram istället för gratisprogramen jag använder nu (spybot search and destroy, adaware, AVG anti spyware). kikade lite på lavasofts sida och lavasoft personal firewall och Ad-Aware SE Plus verkar bra. Nån som har bättre koll än mig som kan berätta om det är nått att ha eller om det finns nått bättre man ska köpa istället? Brandvägg är överskattat ... men Kasperskys produkter är det bästa som finns på marknaden imho kolla upp dem. edit: Gratz till resultaten också Citera
Prislapp Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 https://www.relakks.com/ nån som har erfarenheter av denna sidan? stödjer den här sidan även pokerklienter? eller är det bara för surfning? Citera
urmy Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 Hörrö din fisk, ska du hinna före mig till nl400 eller vad? Citera
Metaddict Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 hehe ne fixed är nerlagt för gott Trevligt, hojta till när det närmar sig om du är sugen o komma över och umgås och grajnda med oss nån dag Et tu, Brutus! Det pinsamma (jag skäms) är att jag inte är säker på att jag tar med datorn...ena hotellet verkar inte ha internet och det andra svarar inte på mejl! Jävla chippchoppare Men att spana in ert boende känns lite som ett måste i vilket fall! Citera
Cash Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Et tu, Brutus! Det pinsamma (jag skäms) är att jag inte är säker på att jag tar med datorn...ena hotellet verkar inte ha internet och det andra svarar inte på mejl! Jävla chippchoppare Men att spana in ert boende känns lite som ett måste i vilket fall! Min erfarenhet är att många har WIFI även fast dom inte skriver ut det, senaste hotellet jag bodde på i phuket hittade jag 4 olika nät på mitt rum, går alltså ofta att surfa även om hotellet inte har någon egen internetuppkoppling. Citera
Metaddict Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Min erfarenhet är att många har WIFI även fast dom inte skriver ut det, senaste hotellet jag bodde på i phuket hittade jag 4 olika nät på mitt rum, går alltså ofta att surfa även om hotellet inte har någon egen internetuppkoppling. Afan så det säger du! Det låter inte såvärst stabilt men du verkar inte haft några problem. Frågan är väl var dessa uppkopplingar kommer ifrån Förresten, hur är det med eluttagen där nere? Citera
heltok Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 hitta vettigt boende med stabil lina är fan mycket svårare än man tror. tips är att kolla om någon annan hittat något bra och vara noga med att pinga innan man betalar månadshyran. speciellt om man är noga med prisnivån och ska till turistort i högsäsong. Citera
eyedol Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 japp, zone alarm som brandvägg och nod32 som antivirus program. . Citera
eyedol Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Nån thainisse som har tips på frisör på phuket? Patong gärna. Pallar inte gå med den här kalufsen i värmen längre.. Citera
DaPine87 Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2007 Nån thainisse som har tips på frisör på phuket? Patong gärna. Pallar inte gå med den här kalufsen i värmen längre.. haha, vi var faktiskt o klippte oss iförrgår Var nått ställe inne på ett köpcentrum som heter central festival och det var riktigt fräscht Btw, när kommer ni över och grindar med oss då? Citera
heltok Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 vill ni klippa er i bangkok kan jag rekommendera Zak i Siam Paragon. 1200baht för vanlig, 2500baht för director. grymt fräscht och bra service. snyggt ställe också. billigare alternativ är gore i MBK. riktigt duktiga och prisvärda, typ 350baht. billigaste jag har betalat som fattig backpacker var 50baht i chaing mai, då ingick massage av frisörens båda döttrar medan han klippte håret. Citera
Cash Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Afan så det säger du! Det låter inte såvärst stabilt men du verkar inte haft några problem. Frågan är väl var dessa uppkopplingar kommer ifrån Förresten, hur är det med eluttagen där nere? Nej det var inte speciellt stabilt nej, det gick typ enbart att spela nattetid. Timeouts ibland, helt nere andra gånger, så det fick bli lite sporadisk grind. Näten man hittar på de flesta ställen är olika sånadära hotspots som verkar ha skaplig täckning i Phuket. Kan bli bra dyrt ibland dock, polarna jag hade med mig pröjsade 2500 baht för 2 veckors uppkoppling hos nån sån hotspot, ett annat hotell vi bodde på tog 900 baht för 5 timmar, ett tredje hade 100 baht för en halvtimme och 500 baht för 24h, som man var tvungen att använda upp på 3 dygn eller nått sånt. Alla var "allmänna" hotspots och alltså inte skötta av hotellen i sig, men man kunde köpa timmarna i lobyn på två utav tre. Ingen av dessa hade förövrigt skrivit ut på siten att dom hade internetuppkoppling. Själv hade jag tur å hittade en trådlös router utan lösenord, där jag surfade gratis och oftast stabilt mellan typ 22 och 07 på morgonen Polaren i rummet bredvid hittade den inte, klonk! Dock så var jag i phuket under den tiden som uppkopplingen i hela asien var kass pga jordbävningarna i taiwan eller hur det nu var, så det är möjligt att alla uppkopplingar där är stabilare i överlag nu. Eluttagen är inga problem, bara att stoppa i dina vanliga svenska kontakter i väggen. Citera
hf89fc Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 billigaste jag har betalat som fattig backpacker var 50baht i chaing mai, då ingick massage av frisörens båda döttrar medan han klippte håret. POWERNAJS, jobbigt dock om man alltid måste åka till Thailand för att klippa sig:P Citera
Emilio Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Om man skiter i läge så finns hotell mermaid som är riktigt fräscht och kostar endast 600 bath natten, då ingår internet också, som var stabilt när jag var där, vissa gånger verkade folk tokkanka och pingen var uppe i typ 3000 och det gick inte att göra någonting men typ 90% av tiden funkade det jättebra. Citera
Metaddict Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Nej det var inte speciellt stabilt nej, det gick typ enbart att spela nattetid. Timeouts ibland, helt nere andra gånger, så det fick bli lite sporadisk grind. Näten man hittar på de flesta ställen är olika sånadära hotspots som verkar ha skaplig täckning i Phuket. Kan bli bra dyrt ibland dock, polarna jag hade med mig pröjsade 2500 baht för 2 veckors uppkoppling hos nån sån hotspot, ett annat hotell vi bodde på tog 900 baht för 5 timmar, ett tredje hade 100 baht för en halvtimme och 500 baht för 24h, som man var tvungen att använda upp på 3 dygn eller nått sånt. Alla var "allmänna" hotspots och alltså inte skötta av hotellen i sig, men man kunde köpa timmarna i lobyn på två utav tre. Ingen av dessa hade förövrigt skrivit ut på siten att dom hade internetuppkoppling. Själv hade jag tur å hittade en trådlös router utan lösenord, där jag surfade gratis och oftast stabilt mellan typ 22 och 07 på morgonen Polaren i rummet bredvid hittade den inte, klonk! Dock så var jag i phuket under den tiden som uppkopplingen i hela asien var kass pga jordbävningarna i taiwan eller hur det nu var, så det är möjligt att alla uppkopplingar där är stabilare i överlag nu. Eluttagen är inga problem, bara att stoppa i dina vanliga svenska kontakter i väggen. Tackar för info, får fortsätta försöka klura ut vilket som kommer segra... Min lathet eller mitt internetberoende?! Citera
DaPine87 Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 slaskade litte everest NL100 igårnatt, 36/31/5.5 i stats och krossade som fan Inte så svårt kanske med sånna här lirare på bordet KarterH sitter vid 0 med $87,36. mototopo sitter vid 1 med $259. la_nuby sitter vid 2 med $131,58. HUMan666 sitter vid 3 med $222,56. GusHansen24 sitter vid 4 med $153,14. biffen78 sitter vid 5 med $123,98. Dealern sitter vid 5. KarterH lägger en blind på $,50. mototopo lägger en blind på $1. HUMan666 ges Före floppen: la_nuby synar med $1. HUMan666 höjer med $3,50. GusHansen24 foldar. biffen78 foldar. KarterH foldar. mototopo höjer med $10,50. la_nuby foldar. HUMan666 synar med $10,50. mototopo satsar $31,50. HUMan666 synar med $31,50. mototopo satsar $94,50. HUMan666 går all-in med $176,06. mototopo synar med $81,56. Snubben visar upp 10,4o. HUMan666 vinner potten på ($443,62). Citera
b0bb4n Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 slaskade litte everest NL100 igårnatt, 36/31/5.5 i stats och krossade som fan Inte så svårt kanske med sånna här lirare på bordet KarterH sitter vid 0 med $87,36. mototopo sitter vid 1 med $259. la_nuby sitter vid 2 med $131,58. HUMan666 sitter vid 3 med $222,56. GusHansen24 sitter vid 4 med $153,14. biffen78 sitter vid 5 med $123,98. Dealern sitter vid 5. KarterH lägger en blind på $,50. mototopo lägger en blind på $1. HUMan666 ges Före floppen: la_nuby synar med $1. HUMan666 höjer med $3,50. GusHansen24 foldar. biffen78 foldar. KarterH foldar. mototopo höjer med $10,50. la_nuby foldar. HUMan666 synar med $10,50. mototopo satsar $31,50. HUMan666 synar med $31,50. mototopo satsar $94,50. HUMan666 går all-in med $176,06. mototopo synar med $81,56. Snubben visar upp 10,4o. HUMan666 vinner potten på ($443,62). Hur orkar man syna 200bb med en sån hand? Citera
DrRoland Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Hur orkar man syna 200bb med en sån hand? Det är standardspel från en idiot. Ligger det färgdrag ute så sätter han Pine på det. Citera
b0bb4n Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Det är standardspel från en idiot. Ligger det färgdrag ute så sätter han Pine på det.Jo, men jag menar han hade ju inte en så bra hand själv. Citera
DaPine87 Postad 8 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jo, men jag menar han hade ju inte en så bra hand själv. hehe, men sen hade du inte spelat 5 minuter med honom vilket räckte för att jag skulle kunna anta att mina 10or står där väldigt ofta.. Citera
Recommended Posts