Gå till innehåll

benknackan, 2007, HSNL @ UB


benknackan

Recommended Posts

Hmm jo visst är det så till viss del jobbat med det lite tänkt i samma banor sista dagarna ... har gått bra fint plus under dagen igår och gick bra även nu nattspelet ... Spelat NL200 också sen senaste inlägget har gått helt okej ngra dåliga spel ngn utdragning men ändå + så känns rätt stabilt är nog nästan på +-0 nu på NB ! Så det kan nog bli en rätt fin månad ändå.

 

Sen måste jag berömma hur taffliga NB är ... idag lyckades de ge mig bonus på -449.98 $ ... LoL hur lyckas man med det liksom ?

 

Nattens kalrt sämst spelade hand ... fi raiser turn som tyder på antingen set eller att turn hjälpt hans hand till minst två par ... vad har jag då jo botten två och pushar, pucko xD :

 

Prima Poker skin

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $1/$2

6 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $393.15

benknackan: $272.75

CO: $140.14

Button: $180.00

SB: $70.25

BB: $196.25

 

Pre-flop: (6 players) benknackan is UTG+1 with 3 :club: 4 :club:

UTG folds, benknackan raises to $8, CO folds, Button calls, 2 folds.

 

Flop: Q :heart: 4 :heart: 3 :diamond: ($19, 2 players)

benknackan bets $14, Button calls.

 

Turn: 7 :diamond: ($47, 2 players)

benknackan bets $33, Button raises to $80, benknackan raises all-in $217.75, Button calls all-in $78.

Uncalled bets: $59.75 returned to benknackan.

 

River: K :club: ($363, 0 player + 2 all-in - Main pot: $363)

 

 

Results:

Final pot: $363

Button shows 6d 5d

 

 

 

t993_biteme.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 664
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaha psykat än totalt då har man gjort eller ngt .... -7 inköp på NL200 under morgonen... nattspelet hade slutat 1.5 inköp upp morgonen börja piss okej ... sen ... kommer skiten ... missar varje flopp får syn på alla CB ... mina trebetar med CB nollrespekt ... så massa potter där jag bettat ut 1/4-1/2 av inköpet ... och sen ngra ful händer som jag borde ha släppt men de blev mest pga alla jäkla andra händer blä ! :( ... blir att backa ner till NL100 månaden ut då i alla fall ... Och inge mer spel idag då heller ...

 

Världens jävla stup är det i grafennu så jäkla löjligt ...

 

t1007_biteme.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt jäkla oförståligt är det att jag får så himla kalla kortföljder ... slutar dagen nu orkar inte mer ca -1 inköp ...

 

Halvtiltade när jag tog synen på turn men är en bra syn egentligen ... :

Prima Poker skin

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $0.50/$1

6 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $131.96

UTG+1: $188.54

CO: $87.76

Button: $112.85

SB: $89.19

benknackan: $112.25

 

Pre-flop: (6 players) benknackan is BB with K :club: K :spade:

4 folds, SB raises to $1.5, benknackan raises to $6, SB calls.

 

Flop: 7 :spade: 9 :spade: 3 :club: ($13, 2 players)

SB checks, benknackan bets $10, SB calls.

 

Turn: 9 :heart: ($33, 2 players)

SB checks, benknackan bets $22, SB raises all-in $72.69, benknackan calls.

 

River: 8 :spade: ($178.38, 1 player + 1 all-in - Main pot: $178.38)

 

 

Results:

Final pot: $178.38

SB shows 8c 8d

_______________________________________________________________

Jag längtar verkligen till att spela poker med händer som denna som kommer titt som tätt inom hundra händer från första... :

Prima Poker skin

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $0.50/$1

5 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $85.78

benknackan: $100.15

Button: $39.35

SB: $492.51

BB: $161.35

 

Pre-flop: (5 players) benknackan is CO with A :spade: J :diamond:

UTG folds, benknackan raises to $4, Button calls, 2 folds.

 

Flop: 3 :diamond: J :heart: 8 :spade: ($9.5, 2 players)

benknackan bets $7, Button calls.

 

Turn: A :diamond: ($23.5, 2 players)

benknackan bets $15, Button raises all-in $28.35, benknackan calls.

 

River: 9 :diamond: ($80.2, 1 player + 1 all-in - Main pot: $80.2)

 

 

Results:

Final pot: $80.2

Button shows 7h 10h

________________________________________________________________

Den här också jävligt rolig för ett fullt inköp fine han har många odds men vafan liksom (han kan lika gärna vara stendöd) ... :

Prima Poker skin

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $0.50/$1

6 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $133.30

UTG+1: $99.00

benknackan: $267.60

Button: $92.00

SB: $107.30

BB: $165.06

 

Pre-flop: (6 players) benknackan is CO with 8 :heart: A :heart:

UTG calls, UTG+1 calls, benknackan raises to $4, 4 folds, UTG+1 calls.

 

Flop: J :spade: A :diamond: 8 :diamond: ($10.5, 2 players)

UTG+1 bets $10.5, benknackan raises to $42, UTG+1 raises all-in $84.5, benknackan calls.

 

Turn: 9 :heart: ($190, 1 player + 1 all-in - Main pot: $179.5, Sidepot 1: $10.5)

 

 

River: Q :diamond: ($190, 1 player + 1 all-in - Main pot: $179.5, Sidepot 1: $10.5)

 

 

Results:

Final pot: $190

UTG+1 shows 6d 9d

________________________________________________________________

Till sist en till rolig beat ... missklicka pre ... läste floppen rätt men vafan gör det som vanligt ... :

Prima Poker skin

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $0.50/$1

6 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $70.45

UTG+1: $39.50

CO: $108.80

Button: $123.60

benknackan: $149.25

BB: $50.65

 

Pre-flop: (6 players) benknackan is SB with 7 :heart: Q :club:

UTG folds, UTG+1 raises to $4, 2 folds, benknackan calls, BB folds.

 

Flop: 3 :spade: T :spade: Q :heart: ($9, 2 players)

benknackan checks, UTG+1 bets $6, benknackan raises to $27, UTG+1 raises all-in $29.5, benknackan calls.

 

Turn: 8 :spade: ($74, 1 player + 1 all-in - Main pot: $68, Sidepot 1: $6)

 

 

River: T :club: ($74, 1 player + 1 all-in - Main pot: $68, Sidepot 1: $6)

 

 

Results:

Final pot: $74

UTG+1 shows 10d As

 

 

 

 

t1053_biteme.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Feb allmänt:

Jaha och jag som hade förhoppningar om att detta skulle kunna bli en rekordmånad utan problem allt jag behövde göra var att spela +-0 typ ... och det skulle vara lungt så börjar man med två minidagar och sen en och en halvdagsrush så är man +1.78k $ ... för att sedan under den andra dagen med rejält spel tappa större delen utav det och sen har allt gått skit sen dess i stort sett var på gång nu igen i söndags men så direkt på måndagen pang miss miss miss osv ... För övrigt så skulle det ju verkligen vara månadsrekord om jag bara hade hittat lillplusset på ett par hundra $ ... Har knappt spelat NL200 för det bara inte har gått testade en dag rusha halva dagen + andra - och det var mer - än plus ... har bara kört NL200 en gång till i månaden och det var i söndags eftermiddag och i måndags och det gick fint till en början då också för att sen bli totalt kortkall och backa allt och mer därtill droppade 7 inköp på ett par timmar max under måndagen helt jäkla sjukt. NB har knäckt mig totalt nu har aldrig ngnsin gått bra att spela på Prima egentligen utom då jag spelat riktigt micro nivåer NL50 lr lägre ... har haft svårt att gå mer än +-0 med 60 % rb tidigare t.ex lackar ur totalt på det bara jag som tycker att prima är lika riggat som B2B ?

 

Resultat feb:

Dagar spelade: 24

Riktiga timmar spelade: 92.3 h

Antal händer: 66395

Spel: 1791.7 $

Bonus: 2575 $

RB: 1700 $

Totalt: 2483.3 $

$/h: 27

 

Kommentarer till ovan: Detta är spelmässigt total spegelbild från förra månaden så hittils i år är jag +7k $ på bonusar och rb ... 50/50 borde man klara att hålla i alla fall tycker jag. Känns så jävla piss med det här att inte ens nå +-0 för månaden på spelet bonusmässigt osv är det helt okej. Jag är ngt besviken på att jag inte lyckats spela mer än 93h dock.

 

Resultat 2007:

Dagar spelade: 42

Riktiga timmar spelade: 178.3 h

Antal händer: 87k

Spel: 0 $

Bonus: 4875 $

RB: 2083 $

Totalt: 7k $

$/h: 39

 

 

Mål Mars:

Kommer att till att börja med spela på en liten sida där jag har en bra deal och testa NL200 med sng spel på ipoker blandat ... Sen kommer jag titta på CG på ipoker och Everest eftersom gänget som plussar mest spelar där och verkar bra med fisk till skillnad från prima där jag med mina 30 % VP$IP får räknas som största fisken lol. Kan tänkas att jag går tebax Prima om jag skulle hitta orken för det. Ljust nu känns det bara så långt borta i alla fall.

 

Etablera mig på NL200, på riktigt den här gången.

Dagar spelade: xx

Riktiga timmar spelade: 120 h

Vinst spel: 3k $

Bonus och RB tillsammans: 3k $

Totalt: 6k $

$/h: >50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, ser inte ut att gå någe vidare för dig? Som i de flesta fall tror jag du spelar för många händer :) Skall du tillbringa tid läsa, föreslår jag att du betar genom 2+2 forumet. Finns en hel del matnyttigt där.

 

Ngt speciellt där som ska läsas tycker du ? Har läst endel poh bah poster eller vad de kallar dem...

 

Spelmässigt hittils då jo har gått och spelat på en mindre sida + UB och Titan för lite sng. Harvart uteslutande NL200 och 23.5 $ snger.

 

Har plussat ca ett inköp lite drygt både första och andra på ganska lite spel och bara 4 bord nu också. Inatt så började fint rusha snabbt upp till en vinst på två inköp drygt sen ran det ifrån mig på UB men tog in det på andra sidan. Där jag dock åkte på skit i slutet för pott på ca 200 $ AA mot QJ på J höga floppen. Ligger hittils ungefär runt +1k i alla fall helt okej hititls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg dina stats förut och du ser lite överaggro ut. Jag tror att det är väldigt svårt att spela på ett sånt sätt på NL100. Testa att lugna ner dig. Bluffa mindre och koncentrera dig på att värdebeta och hitta BRA blufflägen.

 

Stats från när du spelat mot mig nyligen ? Legat på 30/22/3 typ på NB ... och då har jag vart absolut lösast av alla typ 99 % av de som hade spelat flest händer (efter att jag spelat 66k) låg mellan 15-20 VP$IP ... så hur kul är det då egentligen, vet dock att jag har en viss tendens att vara en del överaggro ja ? Känns verkligen som Prima är minst lika illa som B2B... Sitter och kör NL200 på UB nu som sagt har gått riktigt bra hittils efter 2k händer bara så ser man tydligt att snitt VP$IP här är typ ~ 30 och finns allt mellan 15-60 % typ vilket gör det betydlig mer lättspelat imho. Såg en fisk nu på morgonen donera bort 5+ inköp på samma bord t.ex tyvärr så fick jag aldrig läge att utnyttja det men men.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har faktiskt vart så att jag till och med spelat 100 händer på NL400 idag ... kan ju inte klaga på hurdet gick i första handen som jag höjde med direkt för att sen busta samma fi handen efter med JJ :P Rullen har för övrigt också stigit över 10k idag då fast jag gjort ett uttag på 900 $ :)

 

Ultimate Bet

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $2./$4.

6 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $73.90

UTG+1: $193

CO: $475.65

Button: $286

benknackan: $396

BB: $420.60

 

Pre-flop: (6 players) benknackan is SB with A :spade: 7 :spade:

3 folds, Button calls, benknackan raises to $16, BB folds, Button calls.

 

Flop: Q :club: A :heart: 2 :heart: ($36, 2 players)

benknackan bets $25, Button calls.

 

Turn: 7 :heart: ($86, 2 players)

benknackan bets $60, Button calls.

 

River: 7 :diamond: ($206, 2 players)

benknackan bets $120, Button calls.

 

Results:

Final pot: $446

benknackan shows As 7s

 

 

1/3: 257 $

2/3: 287 $

3/3: 1359 $

 

Tot: 1903 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dagens hittils sämst spelade hand ... men hur ska man agera på turn egentligen ? :

Ultimate Bet

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $1./$2.

5 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $112.70

CO: $179.45

Button: $519.25

SB: $177.70

benknackan: $308.80

 

Pre-flop: (5 players) benknackan is BB with Q :diamond: K :club:

UTG folds, CO raises to $7, Button calls, SB calls, benknackan calls.

 

Flop: Q :spade: A :spade: K :heart: ($28, 4 players)

SB bets $28, benknackan calls, 2 folds.

 

Turn: 5 :diamond: ($84, 2 players)

SB checks, benknackan bets $66, SB raises all-in $142.7, benknackan calls.

 

River: 4 :diamond: ($369.4, 1 player + 1 all-in - Main pot: $369.4)

 

 

Results:

Final pot: $369.4

SB shows Jd Ts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avskutar +-0 sessionen med handen nedan efter att ha börjat med att läsa en hand fel och bli utbetad och ligga back lite drygt ett inköp ... Fi har betat pott varje gata massvis av ggr mot mig då jag haft typ TPMK och fått lov att släppa dessutom spelade jag mot han igår AA mot KK all-in pre ... floppen ser okej ut drar in runner runner stegen ... så när jag har TPTK och han trycker turn som kan vara massvis av drag resp sämre kicker tvåpar också osv men kändes som att det verkligen var dags att sätta ner foten ... drag förstås ,... som sitter :S

 

Ultimate Bet

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $1./$2.

6 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $112.60

UTG+1: $55

CO: $407.40

Button: $310.75

SB: $215.55

benknackan: $192

 

Pre-flop: (6 players) benknackan is BB with A :spade: Q :diamond:

UTG folds, UTG+1 calls, CO folds, Button calls, SB calls, benknackan raises to $10, UTG+1 folds, Button calls, SB folds.

 

Flop: 7 :spade: T :club: Q :spade: ($24, 2 players)

benknackan bets $14, Button calls.

 

Turn: 8 :club: ($52, 2 players)

benknackan bets $35, Button raises to $70, benknackan raises all-in $168, Button calls.

 

River: A :heart: ($388, 1 player + 1 all-in - Main pot: $388)

 

 

Results:

Final pot: $388

benknackan shows As Qd

Button shows Kc Jc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade nyss sista sessionen då, hade en rolig session tidigare också som blev till stor del HU gick tungt i början och busta ett halvt inköp mot en som rusha ... men sen hade jag byggt upp en ganska bra stack och träffa grymt med AA HU och fick betalt för en pott på ca 250 BB och så fortsatte det så så jag hade tillslut bustat fi på kanske 3 inköp ... tappade lite sen dock men ändå var kul 200-100-800-650 typ hehe :) Hittar stabilt spel och plus idag också känns skönt

 

1/3: 257 $

2/3: 287 $

3/3: 1359 $

4/3: 636 $

 

Tot: 2540 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens skönaste hand annars så var det ganska rejält kallt ... betalade bl.a av med 140 BB till fisk som överbetta allt med AA mot JT på turn ... där han sätter trissen ... borde ha fattat istället för att ha tryckt över han bara för att jag visste att ajg hade han flopp så slowa man lite och åker på skit för det är fan alltid så tycker jag ^^ därav att jag pushar för hårt flopp ibland ...

 

edit: Ingen som är sugen på EPC som är i närheten av LKPG lr ngt ?

 

Stakes: $1/$2 Blinds ($0.25 Minimum Chip)

Seat 1 : X5452_ starts with $208

Seat 3 : djmoodie starts with $255.25

Seat 4 : ChaseSteely starts with $284

Seat 5 : robert556 starts with $152

Seat 6 : benknackan starts with $196.25

Seat 5 : robert556 has the dealer button

benknackan posts the small blind $1

X5452_ posts the big blind $2

>>>DEALING HOLE CARDS<<<

benknackan dealt down Jd Td

djmoodie raises $5 to $7

ChaseSteely folds

robert556 folds

benknackan calls $6

X5452_ calls $5

>>>DEALING FLOP<<< [ Qs 7d Ad ]

benknackan checks

X5452_ checks

djmoodie bets $10

benknackan raises $20 to $30

X5452_ calls $30

djmoodie raises $40 to $70

benknackan raises $119.25 to $189.25 and is all-in

X5452_ calls $159.25

djmoodie calls $119.25

>>>DEALING TURN<<< [ 9c ]

X5452_ bets $11.75 and is all-in

djmoodie calls $11.75

>>>DEALING RIVER<<< [ Kc ]

X5452_ cards were 8d 6d

djmoodie cards were Ks Ac

benknackan cards were Td Jd

djmoodie wins $23.50 with two pair, aces and kings

benknackan wins $586.75 with an ace high straight

>>>SUMMARY<<<

Hand Ended: Sunday March 4th 6:12:09 PM CST 2007

Total Pot: $610.25 ($2 rake)

Board: [ Qs 7d Ad 9c Kc ]

Seat 1 : X5452_ (big blind) lost $208, showed hand [ 8d 6d ]

Seat 3 : djmoodie bet $208, won $23.50, net -$184.50, showed hand [ Ks Ac ]

Seat 4 : ChaseSteely did not bet, folded pre-flop

Seat 5 : robert556 (button) did not bet, folded pre-flop

Seat 6 : benknackan (small blind) bet $196.25, won $586.75, net +$390.50, showed hand [ Td Jd ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade till slut bara lillbacket idag låg tidvis -500 $ efter att ha vart +-0 på mina första sessioner, så kom den tredje typ då och hela dagen det blivit mycket spel 2-4 pers. Spelar mot en fisk hu som spelar allt träffar allt och emellanåt får bra kort dessutom ... första inköpet blir jag bara utköpt... andra synar ner hans vad jag tror bluffar med second best lr han träffar rivern ... sista inköpet KK mot QQ re-raise pre flop Q hög bettar hårt syn ... turn betar hårt raise push för 150BB totalt ... syn såklart han har ju nöten och för att göra en ännu gladare tog han fyrtalet på rivern bara för att.

 

Sista sessionen nudå hitta jag en till fisk som jag spelade en del HU mot... grindar på tappar lite sen kommer handen AT mot JQ flopp T97 check raisad pushar han synar turn J ... Men tog nog kanske lite mot han i slutändan ändå ... aja i alla fall glad att inte sluta mer minus för idag har det vart kämpigt.

 

1/3: 257 $

2/3: 287 $

3/3: 1359 $

4/3: 636 $

5/3: 110 $

 

Tot: 2430 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattgrinden tog snabbt slut då det inte alls ville funka på UB ... blev total lack på denna hand då jag vet att fi är en fisk som brukar köpa in för 50 $ och spela alla TPAK för fullt inköp och vara allmänt rätt slaskig ...

 

edit: slutar natt grindet nästan exakt vad potten slutar på åt fel håll...

 

standard fram till flop då fi mini raisar mig väljer att syna för att just inte tappa värde här även om han nog skulle kunnas tänka syna här med TPAK betar sen ut pot på turn vilket är nästan märkligt men alldeles enligt planerna ... trycker all-in han har inside drag och TP med taskig kicker och får väl faktiskt för bra odds för att släppa men ändå så tråkigt att åka på spela den trots allt perfekt imho.:

 

Ultimate Bet

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $1./$2.

5 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $135.30

benknackan: $159.35

Button: $235.15

SB: $386.85

BB: $260

 

Pre-flop: (5 players) benknackan is CO with A :heart: Q :heart:

UTG folds, benknackan raises to $7, Button calls, 2 folds.

 

Flop: 4 :club: 7 :diamond: Q :club: ($17, 2 players)

benknackan bets $12, Button raises to $24, benknackan calls.

 

Turn: 6 :spade: ($65, 2 players)

benknackan checks, Button bets $65, benknackan raises all-in $128.35, Button calls.

 

River: 8 :heart: ($321.7, 1 player + 1 all-in - Main pot: $321.7)

 

 

Results:

Final pot: $321.7

benknackan shows Ah Qh

Button shows Qs 8s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Ramlade över din dagbok och insåg att jag mött dig en hel del på NB under februari, lite olika spelstil dock...;)

 

Såg att du bytt till UB nu, spelar du endast NL200 där? Hur är bonusen isf på den nivån?

 

Hej inte för att jag känner igen just det nicket du har här men spelar väl under annat antar jag :P Och eftersom jag spelade 66k händer så har vi säkerligen möts ganska mycket som du säger. Har extremt svårt för Prima dock eftersom enligt min mening är äckligt tight och bara grinders tillsammans med B2B är verkligen inte röra för min del om det inte är ngn riktigt nice promo typ BB men pallar inte i alla fall lol :)

 

Asså UB's bonus+Poäng->cash+RB är rätt nice. hamnar ngnstans runt 60-80 % tror jag. Första gngen jag satte in var i April förra året typ har haft bonus kvar hela tiden till nu men har inte aktivt spelat på UB fullt ut ngn gng egentligen förutom den första månaden där. Jepps det är NL200 fullt ut som gäller nu passerade precis 12k i rullen så om det skulle vara ngt annat så blir det snarare ngt skott på NL400 lite då och då. Framförallt så är det ju ett helt annat motstånd än prima tycker jag helt okej traffik nu också eftersom de är "US friendly" ... :P

 

Är det rätt att check raisa hårt på enfärgad flopp med set tycker ni, mot 2-4 motsåndare, lr hur ska man spela en sån hand tycker ni. Jag anser ju att då alla med typ AK med A i färgen kommer syna resp TP med hyfsad kicker i färgen osv många händer som vi slår här men inte vill ge grattis kor. Visst ibland har de färgen men finns ju fortfarande lite chans att dra ut i såna fall. ngn ? :P :

benknackan dealt down 5s 5c

fishguts raises $5 to $7

husler calls $7

daniel11987 calls $7

ChaseSteely folds

benknackan calls $5

>>>DEALING FLOP<<< [ 8h Jh 5h ]

benknackan checks

fishguts checks

husler checks

daniel11987 bets $29

benknackan raises $87 to $116

fishguts folds

husler folds

daniel11987 raises $90.25 to $206.25 and is all-in

benknackan calls $81.50 and is all-in

daniel11987 takes back $8.75

>>>DEALING TURN<<< [ 7s ]

>>>DEALING RIVER<<< [ 2d ]

daniel11987 cards were Jd Ah

benknackan cards were 5c 5s

benknackan wins $422 with three of a kind, fives

>>>SUMMARY<<<

Hand Ended: Tuesday March 6th 4:05:54 AM CST 2007

Total Pot: $422 ($2 rake)

Board: [ 8h Jh 5h 7s 2d ]

Seat 3 : fishguts lost $7, folded on the flop

Seat 4 : husler lost $7, folded on the flop

Seat 6 : daniel11987 (button) lost $204.50, showed hand [ Jd Ah ]

Seat 7 : ChaseSteely (small blind) lost $1, folded pre-flop

Seat 8 : benknackan (big blind) bet $204.50, won $422, net +$217.50, showed hand [ 5c 5s ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger ner för dagen redan vågar inte spela mer... Har redan en rekorddag och har dessutom vunnit en rekordpott på nästan 900 $ på NL200 lol ...

 

Gud vad jag älskar denna fisk, vunnit smått otroliga 6 inköp från personen :D, läskig flopp dock då jag inte hade ngn i hjärter och det hade han juh usch vad hemskt om jag hade blivit utdragen xD

:

Ultimate Bet

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $1./$2.

5 players

Converter

 

Stack sizes:

UTG: $432.55

CO: $100.80

Button: $227.90

SB: $213.80

benknackan: $465.55

 

Pre-flop: (5 players) benknackan is BB with A :diamond: A :club:

UTG calls, CO raises to $10, Button calls, SB folds, benknackan raises to $37, UTG raises to $134, 2 folds, benknackan raises to $452, UTG calls all-in $432.55, benknackan calls.

 

Flop: 5 :heart: 7 :heart: Q :heart: ($884.1, 1 player + 1 all-in - Main pot: $884.1)

 

 

Turn: 3 :diamond: ($884.1, 1 player + 1 all-in - Main pot: $884.1)

 

 

River: 9 :club: ($884.1, 1 player + 1 all-in - Main pot: $884.1)

 

 

Results:

Final pot: $884.10

UTG shows Jh Jc

benknackan shows Ad Ac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja slutar dagen nu som sagt och har inte spelat mer än ynka tre timmar därav kanske 40 min var inatt då jag backade två inköp ... så har gjort 11 inköp på 2-2.5 h ngnstans känner mig ganska nöjd med det lol, pallar verkligen inte att spela mer även om jag kanske borde men nah :P Spelade en del HU idag också gick bra slutade +100 bordet blev i slutet 4 pers men var mest HU och lite tre pers ... de all-in som blev förlorade jag dock ... men var favorit i båda :S

 

AJ mot AJ drar in runner runner färg

KT mot QJ på T97 brädan turn J ... river blank

 

1/3: 257 $

2/3: 287 $

3/3: 1359 $

4/3: 636 $

5/3: 110 $

6/3: 1857 $

 

Tot: 4287 $

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu på nattgrinden ... så började jag med att spela UB men klienten cpa sig och jag kunde inte se ngns hålkort vid showdown ! svårspelat ... gick över till den mindre sidan hade lite svårt att hitta bord ... ett antal FR 1/2 bord igång fulla typ som jag inte ville spela ... inga bord på 2/4 $ så tog ett skott på 3/6 $ där jag spotta en fisk. Köpte in för halvt ett inköp ... och lyckas dubbla den men slutar med att man gör ett dåligt spel/ och eller blir utdragen i en annan ... men lyckades hitta plusset +200 trots problemen på Ub och den halvmisslyckade skottningen ... Hoppas du inte blir allt för orolig farsan :P

 

överspelad QQ, försöker representera färgen turn bara dumt ... men kolla vad fanskapet synade med pre på min re-raise lol ... nog för att det vara var fyra spelare men ändå ... och utan att ha ngn av hans kort i färgen borde han fan kunna släppa ... jag representerar ju åtminstonde AK+ ... blä hade vart rättvisst att dra ut så trökig men men :

 

Stakes: $3/$6 Blinds ($1 Minimum Chip)

Seat 3 : kabul starts with $2,064

Seat 4 : bumbadum starts with $549

Seat 5 : benknackan starts with $574

Seat 6 : ChaserKing starts with $400

Seat 3 : kabul has the dealer button

bumbadum posts the small blind $3

benknackan posts the big blind $6

>>>DEALING HOLE CARDS<<<

benknackan dealt down Qd Qs

ChaserKing raises $15 to $21

kabul folds

bumbadum folds

benknackan raises $45 to $66

ChaserKing calls $45

>>>DEALING FLOP<<< [ 9d 3h Kd ]

benknackan bets $85

ChaserKing calls $85

>>>DEALING TURN<<< [ 3d ]

benknackan bets $250

ChaserKing calls $249 and is all-in

benknackan takes back $1

>>>DEALING RIVER<<< [ 6h ]

benknackan cards were Qd Qs

ChaserKing cards were Qh Kc

ChaserKing wins $801 with two pair, kings and threes

_______________________________________________________________

Samma fi, vilket tydligt visar vilken fisk det var ... och denna gång leder jag när jag går in ... lr synar men vad gör det nog för att han plocka upp ett stort drag men vafan liksom, ingen saftig träff han gör heller lol:

 

Stakes: $3/$6 Blinds ($1 Minimum Chip)

Seat 3 : kabul starts with $2,043

Seat 4 : bumbadum starts with $534

Seat 5 : benknackan starts with $193

Seat 6 : ChaserKing starts with $812

Seat 4 : bumbadum has the dealer button

benknackan posts the small blind $3

ChaserKing posts the big blind $6

>>>DEALING HOLE CARDS<<<

benknackan dealt down Kd 9s

kabul folds

bumbadum folds

benknackan raises $12 to $18

ChaserKing calls $12

>>>DEALING FLOP<<< [ 9h 6s 2d ]

benknackan bets $26

ChaserKing calls $26

>>>DEALING TURN<<< [ 4d ]

benknackan bets $66

ChaserKing raises $220 to $286

benknackan calls $83 and is all-in

ChaserKing takes back $137

>>>DEALING RIVER<<< [ 3d ]

ChaserKing cards were 6d 5d

benknackan mucks hand

ChaserKing wins $384 with a six high straight flush

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite tur ska man ha ibland också ... ganska heldöd på floppen ... 4 outs + runner runner färg :)

 

Ultimate Bet

No Limit Holdem Ring game

Blinds: $1./$2.

5 players

Converter

 

Stack sizes:

benknackan: $201.10

CO: $457.25

Button: $185.25

SB: $102

BB: $332.45

 

Pre-flop: (5 players) benknackan is UTG with 6 :heart: 5 :heart:

benknackan raises to $7, CO raises to $24, 3 folds, benknackan calls.

 

Flop: 6 :diamond: 7 :spade: 8 :heart: ($51, 2 players)

benknackan checks, CO bets $30, benknackan raises all-in $177.1, CO calls.

 

Turn: J :heart: ($405.2, 1 player + 1 all-in - Main pot: $405.2)

 

 

River: 9 :spade: ($405.2, 1 player + 1 all-in - Main pot: $405.2)

 

 

Results:

Final pot: $405.2

benknackan shows 6h 5h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...