Gå till innehåll

Grinda sit o go på b2b!


limpafton

Recommended Posts

> Dealing Hole Cards(10h 10d )

> rolfbert raised for $1

> pokermillen raised for $3

> neptune06 folded

> bigfish19 folded

> johnthenuts called for $2.75

> eartling folded

> rolfbert called for $2

> Dealing the Flop(5s 9d 8h )

> johnthenuts went all-in for $15.35

> rolfbert folded

> pokermillen called for $15.35

> Dealing the turn(Ah )

> Dealing the river(Jh )

> johnthenuts shows One Pair, Sixes

(6s 6d Ah Jh 9d )

> pokermillen shows One Pair, Tens

(10h 10d Ah Jh 9d )

> pokermillen wins $38.20 with One Pair, Tens

 

Vet inte om jag spelade handen rätt , men eftersom han ställde rätt ut var han svag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske överdriver men jag har lirat i 15 min nu. har spelat in 70 raked hands. man fick 25$ för 250 raked hands . så bonusen komme rinte ta så lång tid

Du gör cirka 30 rejkade händer i timmen per bord. Så spelar du fyra bord så ska det ta cirka 16-17h. Kanske lite längre i ditt fall om du spelar så tight.

 

Men fortfarande är det höga krav för att cleara den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ut alla cash , 200$ och tryckte in 200€ på en b2b sida med 100% bonus. Har lirat ca 4-5 timmar, 10€ 10 manna sit o go och 25€ 6 manna sit o go. Rullen ligger på 430€ , har alltså vunnit 3/4 st 25€ , Sen på 10 manna har jag tagit pris i alla förutom 2...

Ska lira en session nu så får vi se hur de går..

 

Br nu:430€

Vip42/2000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha det gör det ;)

 

Men jag har några frågor till någon som e riktigt duktig på sng. Borde man undvika coinflips? Jag ställer ofta pre flop med A K sen får man oftast syn av ett lågt par. Borde man undvika det och spela mer på floppen? Och samma sak med par? Dem händerna jag spelar är oftast , A A , K K , Q Q , J J , TT , 9 9 , ibland 8 8. A K , A Q , A 2-J suited.. Borde inte det vara korrekt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha det gör det ;)

 

Men jag har några frågor till någon som e riktigt duktig på sng. Borde man undvika coinflips? Jag ställer ofta pre flop med A K sen får man oftast syn av ett lågt par. Borde man undvika det och spela mer på floppen? Och samma sak med par? Dem händerna jag spelar är oftast , A A , K K , Q Q , J J , TT , 9 9 , ibland 8 8. A K , A Q , A 2-J suited.. Borde inte det vara korrekt?

 

Fokusera på $EV istället för coinflips/inte coinflips. Vet inte vilka blindsnivåer du pratar om så det är omöjligt att svara på starthandskrav etc. Floppspel förekommer nästan bara på tidiga blindsnivåer men att openpusha AK på 30BB är ju inte så vasst kanske, men det förstår du säkert.

 

Sen kan jag givetvis spela låga pockets/suited connectiors i sen position

 

Återigen, blindsnivå? Skit i SC oxå förresten, visst finns det tillfällen då en limp är okey men det mycket bättre att skita i dom helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du för blinds nivå? En sit o go där börjar man med 15/25 , 25/50 , tror jag . Ligger 1 of 6 nu :S ska klonka skiten behöver de ;)

 

Jo, jag vet vad en sit & go är. Det jag menade var att det är svårt att ge några råd angående starthänder när man inte vet vilken blindsnivå du menade. Med blindsnivå menar jag såklart om det är 15/25, 25/50, 50/100, 100/200 osv. På första blindsnivån öppnar du ju med en jättesmal HD medan du på 100/200 och 200/400 ofta ställer med 72o, 32o osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...