tetris Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Under nattens lansering av World of Warcraft: The Burning Crusade medverkade Blizzard's VP of Business Development (Itzik Ben Bassat) på London-premiären. Han antydde att en uppföljare till megasuccén StarCraft kan vara på gång. "I'm a StarCraft player myself and I hope it's not a decade, and we launched StarCraft in 1998, before I'm standing here again, celebrating the next game in the series." Detta är ju dock inte första gången det går rykten om SC2, men man kan ju alltid hoppas Länk Citera
Kenan83 Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Under nattens lansering av World of Warcraft: The Burning Crusade medverkade Blizzard's VP of Business Development (Itzik Ben Bassat) på London-premiären. Han antydde att en uppföljare till megasuccén StarCraft kan vara på gång. "I'm a StarCraft player myself and I hope it's not a decade, and we launched StarCraft in 1998, before I'm standing here again, celebrating the next game in the series." Detta är ju dock inte första gången det går rykten om SC2, men man kan ju alltid hoppas Länk Har väntat i typ 10 år på 2, det är på tiden att den släpps snart Citera
Bein Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 typ nåt är mer än 1an funnits? Dock är 1an ett av tidernas bästa spel, var rätt uber på 1on1 ett tag, längta till 2an! Citera
heltok Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 jag trodde också jag var uber. brukade leka i 1on2 matcher på nätet. men så insåg man att koreanerna var ljusår bättre än man själv och lade ner Citera
tetris Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2007 jag trodde också jag var uber. brukade leka i 1on2 matcher på nätet. men så insåg man att koreanerna var ljusår bättre än man själv och lade ner haha.. mm korrarna var och fortfarande är helt galna, dem spelar ju broodwar fortfarande och visas förövrigt på koreansk tv hela tiden. Citera
heltok Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 hehe, jag vet. kollade igenom http://video.google.com/videosearch?q=starcraft+duration%3Along+is%3Afree&so=3&num=100 satan vad skillade de är =) hade för övrigt gametv på mitt hotel i phuket, men såg bara quake. hopp hopp boom död. trist värre.... Citera
freddola Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 hahahahah. Sitter o kollar på 1 martch nu o ena kommentatorn av dom 3 sitter o vrålar bara när dom attackerar. hahaha. Citera
olleolle Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Med tanke på att Blizzard torde vara ganska ekonomisk oberoende för typ all framtid i och med WoW så har dom nog tyvärr inte allt för brottom med SC2... känns det som. Citera
all_ur_horses Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Med tanke på att Blizzard torde vara ganska ekonomisk oberoende för typ all framtid i och med WoW så har dom nog tyvärr inte allt för brottom med SC2... känns det som. du verkar smart ett företag... ekonomiskt oberoende..? Citera
cOP Postad 16 Januari , 2007 Rapport Postad 16 Januari , 2007 Känns som att starcraft 2 med hög sannolikhet kommer bli ett fiasko. Svårt att upprepa en sådan succé. Bredden når man säkert men att få in det som gjorde att så många elitspelade starcraft blir inte lätt. Starcraft är inte snyggt, har inte särskilt många enheter osv men spelkänslan och möjligheterna för taktiska spel är i mitt och många andras tycke helt oöverträffad. Citera
Lantto Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Det där är ju skitkul att se på massor nostalgi... kommer nog fastna hela natten... Hoppas verkligen SC2 kommer och att dom kan göra det lika bra som ettan com imo är klart roligare än tex wc3. framtiden är så cool miljö med massor möjligheter att leka med och så vet jag inte om jag gilade hjältegrejen så mycket i wc. Citera
Recommended Posts