Gå till innehåll

i4poker signupbonus 100% upp till €500

nisse77

Recommended Posts

Riktigt smaskiga bonusar, faktiskt de bästa jag stött på av någon av alla b2b-sajter.

1. Gratis €5 no depositbonus.

2. 100% signupbonus €500, bonusen betalas ut efter 60 dagar med €100 för varje 2000 vip inspelade. Bäst om man spelar på riktigt höga nivåer.

3. 50% signupbonus sätt in €400, få €200. Bonusen betalas ut efter 30 dagar med €10 för varje 200 vip inspelade.

4. 100% signupbonus €20. Lättast att cleara med 15 dagar på sig att spela ihop 100 vip.

5. Vipcashbackgold. Få upp till 60% rakeback.

6. Vip-league. Månatlig vip-liga där man kan spela ihop till en peugeuot eller fiat. Jag själv har spelat ihop till en Nokia 6060 på två månader. :lol:

De har dessutom onlinesupport och Erik Friberg spelar i deras Team.

För mer info om bonuskoder och priser i Vip-league, se i4poker.com

Have fun! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rent av dålig bonus, har du inte sett bättre så vet ja inte vart du varit dom senaste åren !!

ok, jag tycker den var bra, 50% upp till €200 alltså, de två andra kanske är sämre det kan jag inte uttala mig om. Dessutom har jag fått tillbaks i snitt ca €400 i månaden i rakeback vilket jag tycker är ganska bra med tanke på att jag spelar kanske 3-4 timmar om dagen (1 eller 2 bord) på NL50-bord. (nåja, sista månaden har jag nog spelat mer iofs.)

Har bara tidigare erfarenhet av nordicbet som har en 100% bonus på första insättningen, dock tror jag bara den är på max $100 men man har väl förvisso obegränsad tid på sig att spela in den. sen är 30% rakeback jävligt bra också.

Länk till kommentar

ok, jag tycker den var bra, 50% upp till €200 alltså, de två andra kanske är sämre det kan jag inte uttala mig om. Dessutom har jag fått tillbaks i snitt ca €400 i månaden i rakeback vilket jag tycker är ganska bra med tanke på att jag spelar kanske 3-4 timmar om dagen (1 eller 2 bord) på NL50-bord. (nåja, sista månaden har jag nog spelat mer iofs.)

Har bara tidigare erfarenhet av nordicbet som har en 100% bonus på första insättningen, dock tror jag bara den är på max $100 men man har väl förvisso obegränsad tid på sig att spela in den. sen är 30% rakeback jävligt bra också.

Antal % som insättningsbonusen utgör har ingen större betydelse. Det som är viktigast att titta på innan du signar upp på en bonus är kraven för att klara bonusen. I detta fall är det 20x VIP vilket anses som en dålig B2B-bonus. Finns många ~10x att plocka innan.

Länk till kommentar

Det finns en B2b site som erbjuder först 200E för 1500 VIP och sen kan du ta deras reload...200E för 1850 VIP. Det är det bästa som finns på B2b just nu iallafall som jag vet om du ska lira mot en spec bonus.

Ok, den är på 100% också eller? Och om jag förstår rätt så behöver man bara spela ihop drygt hälften VIP-poäng av vad man var tvungen på i4poker?

Låter ju isf onekligen intressant, tar gärna emot PM!

Länk till kommentar

Känns som det är lite spam varning här :shock: Lite väl positiva ordalag om en av nätets sämsta bonusar :roll:

Känns mest naturligt att tala väl om en sida man tycker om att spela på och som man även fått igenom privata freerolls för forummedlemmar för att man postat info om deras bonusar. Jag själv tjänar dock ingenting på detta men om du tycker det anses som spam så be någon moderator slänga tråden.

Min förhoppning var från början att pokerforum.nu skulle sätta upp banners och erbjudande för forummedlemmar till sidan men då det inte verkade finnas något interesse så tog jag saken i egna händer och hoppades att kanske kunna få igenom ett par freerolls för oss.

Men jag antar att det inte kommer på tal då de flesta anser att sidan och dess bonusar är totalt värdelösa.

ps, jag är även affiliate för i4poker men eftersom man inte får posta länk med affiliatekod så blir det ganska svårt för dem att tracka signups till mig och därmed, tycker i alla fall inte jag, att det kan kallas spam. ds

Länk till kommentar

• 10 months later...

Satan ocksa att jag inte vantade lite. Nu har de en annu battre bonus, tror jag iaf, ar inte sa insatt. Men ar inte 100% upp till €1000 ganska bra?

Nu har jag inte last hur manga vip man maste tjana for att kunna fa denna bonus men det gar val att lasa pa sidan.

Det gar iaf ganska bra nu for mig pa i4. :-D

/nisse77

Länk till kommentar

Satan ocksa att jag inte vantade lite. Nu har de en annu battre bonus, tror jag iaf, ar inte sa insatt. Men ar inte 100% upp till €1000 ganska bra?

Nu har jag inte last hur manga vip man maste tjana for att kunna fa denna bonus men det gar val att lasa pa sidan.

Det gar iaf ganska bra nu for mig pa i4. :-D

/nisse77

Det är liksom inte % upp till ett visst antal € som är intressant. Det intressanta ligger i hur många VIP/€ man behöver!

Länk till kommentar

Det är liksom inte % upp till ett visst antal € som är intressant. Det intressanta ligger i hur många VIP/€ man behöver!

jag kollade upp det, klippt fran sidan:

i4poker1000: transfer €1000 into your poker account and you receive the €1000 bonus

Do you play intensively and for high stakes? Benefit from this bonus and increase your bankroll as much as possible. As a new player you will receive a 100% bonus, if you make your first transfer up to €1000 into your poker account. The bonus will be paid after 30 days with €10 for each 100 VIP points earned within this time frame (maximum €1000).

To receive this bonus, while transferring the money into your account write in the promotion code: i4p1000.

The promotion details

i4poker20: transfer €20 into your poker account and receive €20 bonus

Are If you only want to pay in the minimum deposit? You can still double your money. You will receive a 100% bonus, if you make your first transfer up to €20 into your poker account. The bonus will be paid in 15 days with 100 VIP points earned by the player.

To receive this bonus, while transferring the money into your account write in the promotion code: i4p20.

The promotion details

Important note: The VIP points awarded for playing at both i4poker - B2B and i4poker - Boss Media software will be taken into consideration as regards the Welcome Bonuses.

Jag vet inte om det dar ar bra eller inte. Men 100vip tjanar man ju ihop under nagon timme latt om man multitablar.

Länk till kommentar