highbury90 Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Brukar vara sv.spel 2/4K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Brukar vara sv.spel 2/4K Ok, ser väldigt ensamt ut där just nu dock . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Ska spela denna turre om 15 min! https://gnuf.com/poker/gnuf-race/Är tillbaks och grindar 5-10 och 10 20 NL och PL omaha nu på gnuffen med, ska skriva lite händer här på forumet när jag har någon intressant Härligt Har spelat mot dig på PLO 5/10 och Texas 5/10, Du är riktigt stabil, luckan till i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 trist att du måste sätta alex bakom spakarna för att rädda storbacket mot loke...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knobbe Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 trist att du måste sätta alex bakom spakarna för att rädda storbacket mot loke...... Jobbigt läge, så fort Ramz kontot vinner så är det alltså Alex som lirar:-D...tror nog att ramz klarar sig hyfsat på egen hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Jobbigt läge, så fort Ramz kontot vinner så är det alltså Alex som lirar:-D...tror nog att ramz klarar sig hyfsat på egen hand eftersom ramz låg back 1,5mille mot loke så är det rätt stor risk att han tvingar sin polare att ta en session åt han och rädda rullen lite... Vad skulle du göra om du råkar pola med världens bästa online limit spelare och är back en lägenhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 eftersom ramz låg back 1,5mille mot loke så är det rätt stor risk att han tvingar sin polare att ta en session åt han och rädda rullen lite... Vad skulle du göra om du råkar pola med världens bästa online limit spelare och är back en lägenhet? Ehhh... kan väl lika gärna ge honom cashen direkt då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Ehhh... kan väl lika gärna ge honom cashen direkt då, eller? ? aldrig varit med om barmhärtighetsspel? Om dom nu inte är sååå bra kompisar så att han inte gör det gratis så är väl ett hyfsat procentantal en helt ok deal att göra för en kompis..... Att ni ens låter förvånade efter prima/expekt spektaklet på 200/400 hu nl... hoppades ju konton som nyblivna universitetsstuderande flicktöser drar killar till sin sketna korridorslägga under nollning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knobbe Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 ? aldrig varit med om barmhärtighetsspel? Om dom nu inte är sååå bra kompisar så att han inte gör det gratis så är väl ett hyfsat procentantal en helt ok deal att göra för en kompis..... Att ni ens låter förvånade efter prima/expekt spektaklet på 200/400 hu nl... hoppades ju konton som nyblivna universitetsstuderande flicktöser drar killar till sin sketna korridorslägga under nollning. Mycket möjligt att Alex lirat, har inte en blekaste, men tycker bara att det är löjligt att det snacket kommer igång så fort kontot plussar en session. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Mycket möjligt att Alex lirat, har inte en blekaste, men tycker bara att det är löjligt att det snacket kommer igång så fort kontot plussar en session. inte för att vara muppig, men ramz drog från bordet i ca 1 minut och satte sig igen... för 45 min sen typ. Klart såna varianter får en att spekulera... hela dagen innan har "pauser" skett på vanligt vis.. sit out. Det var inte för att heller casha in mer eller något då han satte sig med samma summa på pricken, till skillnad från nu innan han just blev bustad på det så klev han av och återvände med nya friska sek.... Hursomhelst, detta spektakel är bland de sjukare jag har railat någonsin. Skithänder med skitträffar genererar sjuka jäkla pottstorlekar och det 5'bettas hejvilt med allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Mycket möjligt att Alex lirat, har inte en blekaste, men tycker bara att det är löjligt att det snacket kommer igång så fort kontot plussar en session. Vad jag har hört är Loke TLKs bror.. Sen är det bara nåt jag hört så kan vara helt fel ute.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Vad jag har hört är Loke TLKs bror.. Sen är det bara nåt jag hört så kan vara helt fel ute.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 ? aldrig varit med om barmhärtighetsspel? Om dom nu inte är sååå bra kompisar så att han inte gör det gratis så är väl ett hyfsat procentantal en helt ok deal att göra för en kompis..... Att ni ens låter förvånade efter prima/expekt spektaklet på 200/400 hu nl... hoppades ju konton som nyblivna universitetsstuderande flicktöser drar killar till sin sketna korridorslägga under nollning. Det är ändå stora summor pengar vi snackar om. Kan TLK dra in de pengarna så lätt själv borde han nog ha gjort det. Givetvis så får han nog en fin % men fortfarande så är det väldigt stora summor. Fattar inte din jämförelse riktigt f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 11 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Jag delar med Alex brorsa, så slipper ni spekulera upp hela dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PE Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Jag delar med Alex brorsa, så slipper ni spekulera upp hela dagboken. vilken alex?, är ganska dålig på namn .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 vilket alex?, är ganska dålig på namn .. Bard... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RePop Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Snacka precis med LokeLupus / POLISEN. Han bad mig hälsa tack för spelet Ramz, men han blev less på att ni varit två spelare mot honom. Så nu var det cashout som gällde och på återseende nästa gång han är pokersugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 11 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Vem har sagt att vi varit 2 spelare? Jag sa bara att jag delade på swingsen med en kompis. Han får väl göra som han vill i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Hur slutade matchen inatt? Polisen såg ut att jobba tillbaka bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ordens15 Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Låt oss bara säga att jag antagligen inte kommer förlora i längden. Man kan ju förstå att Ramz tar hjälp med swingsen eller med spelet när han är back 1,5 miljoner till Loke. Men då kanske man skall vara lite mera sparsam med vissa komentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Alex brorsa Agge? Vem/vilka är Polisen och Loke då? Otrolig underhållning att raila btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Handen på hjärtat ramzi, hur många hundratusen har du förlorat sen du börja spela på svs? Du verkar ju inte ha det rätta flytet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Vad har det för betydelse om han tror han är vinnad ein längeden egentligen=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Vad har det för betydelse om han tror han är vinnad ein längeden egentligen=) Inget, bara nyfiken på hur resultatet på svs spel ligger till. Titta lite på han ikväll och då hade han backat 500 000 kronor. Det verkar som om detta verkar hända var och varannan kväll, mer minusdagar än plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts