Shahin86 Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Medelspelaren i Sverige är väl mycket bättre än i de flesta andra länder. Kanske bäst i världen. Sen så är det väl så att ingen vettig spelare vill hålla till på . oook... says who? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Stora rakebacksiter är svårare att slå än mindre utan. Edit: IMO tumregel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manhood Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Hur mkt torskade egentligen Johanna22 inatt? Var inne då o då och kollade bordet, tyckte "hon" reloadade hela jäkla tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Hur mkt torskade egentligen Johanna22 inatt? Var inne då o då och kollade bordet, tyckte "hon" reloadade hela jäkla tiden Railade inte hela tiden men Johanna22 lyckades ta sig upp till över 200k efter en 50k reload. Sjuk hög rake på svenskaspel för övrigt. Cappar raken på 15 kr när det är trehandat, mer än 100% mer än vad andra onlinesiter gör (som brukar cappa raken vid $1 när det är trehandat). Sen att raken totalt sett för de tre spelarna var ca 1 sb per timme är ju en annan sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 2$ cap 3handat på stars (200$/400$ och över) 1$ cap 3handat på prima. Verkar skilja sig lite mellan näten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Dom spelar väl fixed limit?Där räknar man inte bankrullekrav i inköp Mmmm, bankrullekraven är för NL, men är väl inte fel att tänka på samma sätt i FL? Fattar ju oxå att RaMz inte har 12 miljoner i bankrullen, fast det vore kul för honom om han hade det... /Patfor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 7 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Om man hade tänkt att vinna så spelar väl bankrulllen ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Hur gick liret igår Ramz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 haha den där gillar jag faktiskt... så måste ju en riktig gambler baller tänka Om man hade tänkt att vinna så spelar väl bankrulllen ingen roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Lirat 3 turneringar på stars inatt 1k freeze, 100r och 150 100k grntd I 100r så stoppa vi in 28kpå flop när avg va 9k, jag hade J8 och han AK på floppen AJ8, kom TT så busta. I 1k så var d 45 priser, jag åkte runt 70de, första gången jag stoppat in sen början av turneringen, hade AQ och stackarna var så att när han raisa så var jag tvungen att dega in, han hade såklart AK, ute. I 100k grntd så var jag kvar länge, vann en stor pott i mitten alll in preflop med 69s vs JJ och AA och vart chipleader då fast med ca 150 pers kvar. Spelade tight hela vägen efter det fram tills det var 20 kvar och var då tvungen och syna en 10BB all in av en kille med min TT och han hade AA såklart. Va nere på 10BBs själv då och foldade nåra varv, degade sen in 40k med K2 på knappen på 3-6k blinds och BB synade med AQ, bust på 14de plats. Är trevligt att jag ofta kommer långt i turneirngar, men man blir ju gråhårig av att alltid åka på sämsta möjliga platserna precis föra större pengar exakt vaarje gång. Vet inte om jag orkar spela så mkt mer onlineturrar den närmaste tiden, det är alldeles för slitsamt och det känns som att man alldrig får den där lilla extra turen som man borde få minst en gång av 20 iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Whiiiinnneeeee:( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 oook... says who? finns såklart inga bevis etc..men hur tror du standarden skulle se ut ifall Italien, Frankrike, GBR etc hade statliga siter.. mm..såklart ruskigt dålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 I 100k grntd så var jag kvar länge, vann en stor pott i mitten alll in preflop med 69s vs JJ och AA... Kan du inte berätta mer om den handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Kan du inte berätta mer om den handen? Jag raisa till 1800 med 30k i stacken med 69hh, mitpos kallsynade med 20k stack, BB gick all in för 10k. Jag gick all in på tilten med och han i mitten synade med AA. så kom d 6a på flop o 9a på river. Det är så man måste spela för att vinna på stars.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 var håller supporten på team gnuf hus? Vann en plats i WSOPE live satteliten men har egentligen annat för mig då så undrar om jag kan få det i pengar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 var håller supporten på team gnuf hus? Vann en plats i WSOPE live satteliten men har egentligen annat för mig då så undrar om jag kan få det i pengar istället. Nej, det funkar inte att ta pengar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Jag raisa till 1800 med 30k i stacken med 69hh, mitpos kallsynade med 20k stack, BB gick all in för 10k. Jag gick all in på tilten med och han i mitten synade med AA. så kom d 6a på flop o 9a på river. Det är så man måste spela för att vinna på stars.... Kan man vinna på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 kan man "transfera" wsope paket? kan va intresserad isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MolleB Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Hångla på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Hångla på det? puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Hångla på det? hahahaha lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Litenfisk Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Ska spela denna turre om 15 min! https://gnuf.com/poker/gnuf-race/ Är tillbaks och grindar 5-10 och 10 20 NL och PL omaha nu på gnuffen med, ska skriva lite händer här på forumet när jag har någon intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Klonka millen nu ramzi! "Tvugnen" att raila litegrann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Sitter också och railar Vore najs med en mille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Sitter också och railar Vore najs med en mille But ffs! Skriv var!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts