gallico Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Mitch var så jäkla bra. Väldigt orginell. Citera
storkiz Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Hoppas vi får lira mot varandra mer gånger ses väl någon gång framöver Citera
RaMz Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2007 Hoppas jag kan spela normalt någon gång i livet bara. Ska lägga in mig på movemaking detox Citera
RaMz Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Finalbord I cryptos 1k£ turnering. Är chipleader med 9 kvar och ettan vinner 67,5k pund. hejja Citera
RaMz Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Jag kom 4a och fick 16k pund...lite tiltad, var chipleader med 4a kvar men gjorde ett move med QTs mot Unskilled som raisa varannan pot och då hade han hittat AKs, jag fick färgdrag och alla parouts levde men inget kom. Det var riktigt agressivt spel så när jag hade minst marker var jag tvungen att stoppa in med K3s från sb och då hade BB hittat JJ, kallt som vanligt. Undrar om jag kommer få vinna 100k snart någon söndag, jag kommer ju alltid megalångt i något och lyckas ha cp-dålig timing. Legato och Matsson var där och slickade i sig massa % också så man gick ju i princip back på kvällen med alla andra turnerings buy-ins. Citera
Ekstrom Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Jag kom 4a och fick 16k pund...lite tiltad, var chipleader med 4a kvar men gjorde ett move med QTs mot Unskilled som raisa varannan pot och då hade han hittat AKs, jag fick färgdrag och alla parouts levde men inget kom. Det var riktigt agressivt spel så när jag hade minst marker var jag tvungen att stoppa in med K3s från sb och då hade BB hittat JJ, kallt som vanligt. Undrar om jag kommer få vinna 100k snart någon söndag, jag kommer ju alltid megalångt i något och lyckas ha cp-dålig timing. Legato och Matsson var där och slickade i sig massa % också så man gick ju i princip back på kvällen med alla andra turnerings buy-ins. Trist att du inte gick hela vägen... Har inte du varit där och plockat en del av Legatos vinster då? Citera
RaMz Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Trist att du inte gick hela vägen... Har inte du varit där och plockat en del av Legatos vinster då? Troligt att man är så skillad... Citera
RaMz Postad 14 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2007 Jag tar tillbaka alla dödshot jag utfärdade idag på svenskaspel. Utifall att någon tog det seriöst Citera
stackbrat Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Jag tar tillbaka alla dödshot jag utfärdade idag på svenskaspel. Utifall att någon tog det seriöst Tror jag precis missade dem Sick pot vi spelade btw. tjing Citera
dksthlm Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Jag tar tillbaka alla dödshot jag utfärdade idag på svenskaspel. Utifall att någon tog det seriöst Jag tycker iofs inte man ska kasta för mkt sten i glashus, bara man knappar in "terrorist" + "jelassi" så får man in över 800 träffar... http://www.google.com/search?hl=sv&q=terrorist+jelassi&lr= Ramzi, det är okej jag gillar dig ändå Citera
stackbrat Postad 15 Juni , 2007 Rapport Postad 15 Juni , 2007 Vad nickar Ramzi på svenskaspel? RaMz Citera
RaMz Postad 15 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2007 RaMz RaMz e bust nu, han hoppade från en bro igårnatt. 330 ner på en dag va inge roligt.... Citera
Patfor Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 RaMz e bust nu, han hoppade från en bro igårnatt. 330 ner på en dag va inge roligt.... Snackar vi 330 laxar? /Patfor Citera
Hemdhes Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Snackar vi 330 laxar? /Patfor k dollar antar jag..annars är det väl bara ett normalt downswing Citera
shipitholla85 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 SvenskaSpel, tror & hoppas () att vi snackar SEK! Citera
Grabo22 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Ni är dumma. Men fattar de inte själva. Citera
shipitholla85 Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Ni är dumma. Men fattar de inte själva. Där har du fel, fisk... Jag VET att jag är dum, god självdistans.. Citera
slashyboy Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Ni är dumma. Men fattar de inte själva. på tal om vafan då? Citera
TomSelleck Postad 17 Juni , 2007 Rapport Postad 17 Juni , 2007 Ni är dumma. Men fattar de inte själva. Sällan du ska tilta folk, Micke? Hur gick det med de där fem inköpen du skulle plocka av mig på cc senast då? /Gurra Citera
Recommended Posts