RaMz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Micke hade lite otur där, Morbo verkar ha fattat riggen på siten... Citera
Verner18 Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 ofta man kan vinna 75/25 mot sajtspelare Citera
slashyboy Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 ofta man kan vinna 75/25 mot sajtspelare sånna ska man heller inte förvänta sig att vinna. Citera
RaMz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 mm. Vill sova.. Jag som precis käkar lite lunch... Citera
fhaugen Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Jag som precis käkar lite lunch... Vad bjuds det på? Citera
RaMz Postad 31 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2007 Vad bjuds det på? Hälsobröd med lite greve ost och kokt skinka. Citera
fhaugen Postad 31 Maj , 2007 Rapport Postad 31 Maj , 2007 Nice blowup jag gör efter 6 timmars grind. Lite halvtiltad sådär efter proffset FromSparta's fina utköpningar men men.. får sova i alla fall. Citera
RaMz Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2007 upplands väsby maffian segrar! Ni vet ju var jag har hjärtat, därför jag såg till att rigga turren såhär. Bjud på en JD+ cola light på Tao sen? Citera
Verner18 Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 om skulle gå ut i det fina vädret å steama av sig lite med sitt fina gnufparaply? Citera
RaMz Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2007 om skulle gå ut i det fina vädret å steama av sig lite med sitt fina gnufparaply? Har du ett Gnuf Paraply? Seriously Danne???? Citera
Verner18 Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 Har du ett Gnuf Paraply? Seriously Danne???? ramz: jag å danne är tajta, inga konstigheter om du vill komma på bättre tankar kan jag pm:a en viss servitris nummer Citera
RaMz Postad 1 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2007 ramz: jag å danne är tajta, inga konstigheter om du vill komma på bättre tankar kan jag pm:a en viss servitris nummer Hehe, jag e över henne nu... fast hon e ganska söt Skulle ju va färdigt om man kunde säga att man hade ett Gnuf paraply! Citera
Bojen Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 gg bojen, gg alla, wp nh etc Tackar detsamma. gg wp! upplands väsby maffian segrar! Ni vet ju var jag har hjärtat, därför jag såg till att rigga turren såhär. Bjud på en JD+ cola light på Tao sen? Tack för riggningen. Dock måste jag nog välja ett EPT-paket istället för WSOP. Men får väl bjuda på en JD cola där istället. Citera
dksthlm Postad 1 Juni , 2007 Rapport Postad 1 Juni , 2007 STOOOOOORT grattis till Bojen (jimmy_dif) som kammade hem ett paket värt $12K samt den ordinarie 1:a platsen $7K och starkt kämpat av Team Gnuf'aren Morbo som blev "runner up" i detta maraton på nästan 7timmar. Ser gärna ett tack-tal från från vinnaren! /Daniel Citera
RaMz Postad 2 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2007 SM imorrn, hoppas jag vaknar.... Citera
Morbo Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Mm, det blir väl jag som får slänga en hink vatten på dig som vanligt. Spelar också imorrn, känner mig taggad och har bra självförtroende just nu efter den senaste tidens fina resultat. Hoppas bara på en bra bordslottning och lite flyt i viktiga lägen, då ska det mycket till för att jag inte ska vara chipleader efter dag 1. Gl alla som ska spela. Citera
RaMz Postad 2 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2007 haha jag e vaken!! Kunde inte somna om...får se om jag hittar lillsömnen snart igen dock... Citera
ziddax Postad 2 Juni , 2007 Rapport Postad 2 Juni , 2007 Vi ses i höst, antar jag. Pax för att inte bjussa på första helröret Citera
Morbo Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 En hand från SM dag 1: Första nivån 25/50, startstack 10k. Höjer till 175 i sen position med KK. SB som vid första intrycket ser ut som en fisk, säger 350. Babak i BB säger 800. Hur gör ni här? Citera
psykologas Postad 3 Juni , 2007 Rapport Postad 3 Juni , 2007 Babak kan överspela starka händer, han kan lätt ha både AK och QQ å lär inte släppa dem om du trycker på. jag hade gasat Citera
Recommended Posts