hoby Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 sitter och railar och såg precis aa mot k7 handen. så äckligt. hoppas det vänder. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2007 sitter och railar och såg precis aa mot k7 handen. så äckligt. hoppas det vänder. gl mmmm jag vinner massaor med marker med dåliga händer sen så bustar man alltid sådär med slowplayad AA när folk ska göra resteals mot mig. Så orättvist lol, det är jag som brukar bluffa ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2007 Jag blir så trött. Måste dom syna potbet på river med svagt toppar när allt kommer på turn och river. Nere på 24k igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Ja, sjukt tiltande. Hade ungefär samma på mitt bord, slutade på 5k efter rebuyperioden, kunde inte göra ett smack. Aja, nu laddar vi om inför dagens heads up wcoop. Vilka ska spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 inköp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gallico Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Ge mig några nick att raila. Tack. inköp? $320 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Hej! Kommer nog att börja spela på Gnuf och läste på sidan om "The Aprentice" grejen. Det jag undrar är; när börjar kvalen, när slutar dem och när åker man? Mvh, Pastan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Hej! Kommer nog att börja spela på Gnuf och läste på sidan om "The Aprentice" grejen. Det jag undrar är; när börjar kvalen, när slutar dem och när åker man? Mvh, Pastan Det är redan färdigspelat. Jag, Ziddax, HeyLisa och Arsenalrulez tog platserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Det är redan färdigspelat. Jag, Ziddax, HeyLisa och Arsenalrulez tog platserna. Jaha. Grattis får man väl säga och lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Jaha. Grattis får man väl säga och lycka till. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Kom till London igår eftermiddag efter att ha sovit 3h efter busten i WCOOP. Sov nåra timmar på hotellet, sen gick vi och käkade middag hela gänget på en riktigt nice indisk restaurang här som Daniel och Raymi vart kära i länge. Vi fick med oss Mark Teltscher, Mark Vos och Sander Lyloff på middagen och även fast jag var ganska trött så var det nice. Mark fick mig nästan att sluta med poker för gott genom att erbjuda mig en summa pengar för att aldrig mer spela eller vara inblandad i något som har med poker att göra. Hur mkt tror ni det handlade om? Jag kan säga att det var nära att jag tog det. Vaknade för ett tag sen här på vårt radisson hotel som ligger precis bredvid Thistle Marble Arch och Oxford street. Fick sms av molle som säger att han sitter på samma bord som Mark Teltscher, BoostedJ, Terken och Harry Demitriou. Jag och Morbo spelar imorgon så vi tar d lugt idag, kanske går förbi och railar lite på Victoria sen. peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Fem miljoner kronor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Raymi har 4k, Molle har 11k. Patrik Sehlin har 10k (Gnufs grundare). Dagen startade med 177 spelare och nu är det 142 kvar. Nu ska jag äta min soppa. 5 miljoner....hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 skulle du klara av att aldrig mer spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 20 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 förstår inte, varför skulle någon erbjuda en summa för att du ska sluta spela? brukar du gula honom så mkt ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 skulle du klara av att aldrig mer spela? Jag tror det, det är bara ett spel. Det var ganska nära att jag tog pengarna. men jag hade behövt ha det dubbla på ett låst bannkonto i typ ett år, för om jag skulle tagit pengarna och brutit reglerna så skulle jag behövt betala tillbaka det dubbla till Mark. Att få en massa deg rakt ner i fickan en dag, bara för att man slutar med poker känns ganska nice. Men å andra sidan får man väga det mot sitt förväntade värde. Jag tror många blir förvånade över hur "lite" jag nästan gjorde det för. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 Hur mycket erbjöd du Mark för att vara tyst i fem minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 förstår inte, varför skulle någon erbjuda en summa för att du ska sluta spela? brukar du gula honom så mkt ..? För att han har för mkt pengar och för att jag skulle slippa lägga så mkt tid på något så relativt onödigt som poker. Men mest för att han var helt säker på att jag inte skulle ta det. Jag skulle ha tid att plugga och/eller satsa på affärer. sidenote: Alex tyckte jag skulle ta det som fan, Patric Mårtensson lutade åt att inte ta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 September , 2007 Hur mycket erbjöd du Mark för att vara tyst i fem minuter? Jag kan inte klaga på honom för jag pratar massor själv, men jag förstår din tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vafantroru Postad 25 September , 2007 Rapport Share Postad 25 September , 2007 hur mkt va det då=) har man sagt a får man säga b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts