Gå till innehåll

Memory - Lås!!


Memory

Recommended Posts

Måste bara fråga hur många bord du spelar?

 

Jo men det är ju onekligen nästan bara samma spelare som sitter på NL400 iaf..

 

I helgen har jag spelat fyra bord, två stycken NL400 och två NL600. Spelar jag bara NL400 brukar det bli sex bord. Rätt stor skillnad mot NL100/NL200 då jag ibland satt på uppemot 16 bord. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 896
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jupp verkar så :-P

ty.

 

Fattar inte varför alla tycker att iPoker är så sjukt grindigt, själv tycker jag att det är riktigt behagligt...

 

Sista dagarna jag lirade på iPoker satt det minst fyra st regulars på varenda NL400-bord. Då fick jag nog och bytte nätverk. Föredrar short stack maniacs som bluffar bort sig själva framför TAG-grinders, men det verkar ju gå bra för dig och då finns det väl ingen anledning att byta nätverk.

 

Antar att det är NoIQ som lockat till sig en massa grinders som man vill casha i deras race.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I helgen har jag spelat fyra bord, två stycken NL400 och två NL600. Spelar jag bara NL400 brukar det bli sex bord. Rätt stor skillnad mot NL100/NL200 då jag ibland satt på uppemot 16 bord. :-)

 

Håller med om det. Vill ju spela fler bord jag med men det har ju inte gått särskilt bra för mig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en riktigt kort session nu efter jobbet, +$751 på 265 händer, nöjd med det trots att några shortstacks klonkade ut mina AK.

 

Verkar som att det tar sig, är numera pluss $7500-ish för månaden :-)

 

Hittade en fin torrent med ett gäng cardrunners filmer som jag tänkte kolla på innan det blir sängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en riktigt kort session nu efter jobbet, +$751 på 265 händer, nöjd med det trots att några shortstacks klonkade ut mina AK.

 

Verkar som att det tar sig, är numera pluss $7500-ish för månaden :-)

 

Hittade en fin torrent med ett gäng cardrunners filmer som jag tänkte kolla på innan det blir sängen.

 

 

Dela med dig av releasenamnet :D

 

Fina siffror i din db annars. .:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en riktigt kort session nu efter jobbet, +$751 på 265 händer, nöjd med det trots att några shortstacks klonkade ut mina AK.

 

Verkar som att det tar sig, är numera pluss $7500-ish för månaden :-)

 

Hittade en fin torrent med ett gäng cardrunners filmer som jag tänkte kolla på innan det blir sängen.

 

Den där torrent filen, innehöll den nåt från sbrugy? Isåfall kan du skicka PM om den :-P annars har jag den redan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte att ni inte pungar ut småpengarna för att få ett medlemsskap. Dels för att de på CR är värda det, dels för er egen skull, och dels för att det som sagt är riktigt lite pengar sett till vad det betalar tillbaka vid borden.

 

Det är ju inte direkt så at det är alla filmer från CR, ville bara ta hem och provkolla på några innan jag signar mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog den sedvanliga "efter-jobbet-grinden", tycker det är riktigt skönt att varva ner efter kvällsskiften med 1-2h poker.

 

Ikväll blev det 1,5h och 392 händer NL600, det blev ett pluss på $1176. Vann två stora potter, den ena med KK mot QQ all-in på flopp. Sen den andra har vi nedan, att höja 52s på CO hör absolut inte till mitt vanliga spel, blev en skön pott iaf. :-P

 

Seat 1: Myxoma ($956.40 in chips)

Seat 3: NuttyProffesor ($685.63 in chips)

Seat 5: litolito ($1,111.00 in chips)

Seat 6: hawahawa ($623.10 in chips)

Seat 8: MemoryOnTheEdge ($1,041.00 in chips)

Seat 10: unSeri ($545.60 in chips) DEALER

Myxoma: Post SB $3.00

NuttyProffesor: Post BB $6.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to MemoryOnTheEdge 5 of Hearts2 of Hearts

Dealt to NuttyProffesor Ace of Diamonds10 of Clubs

litolito: Fold

hawahawa: Fold

MemoryOnTheEdge: Raise $24.00

unSeri: Fold

Myxoma: Fold

NuttyProffesor: Call $18.00

*** FLOP *** 3 of ClubsKing of HeartsAce of Hearts

NuttyProffesor: Bet $48.00

MemoryOnTheEdge: Raise $150.00

NuttyProffesor: Call $102.00

*** TURN *** 10 of Diamonds

NuttyProffesor: Check

MemoryOnTheEdge: Check

*** RIVER *** 4 of Hearts

NuttyProffesor: Check

MemoryOnTheEdge: Bet $275.00

NuttyProffesor: Allin $511.63

MemoryOnTheEdge: Call $236.63

*** SUMMARY ***

Total pot $1,371.26 Rake $3.00

MemoryOnTheEdge: wins $1,371.26

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar inte att ni inte pungar ut småpengarna för att få ett medlemsskap. Dels för att de på CR är värda det, dels för er egen skull, och dels för att det som sagt är riktigt lite pengar sett till vad det betalar tillbaka vid borden.

 

.

 

.

 

Jaja, hört det nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt fian resultat, Fattr inte att du inte slutar jobba för att satsa på pokern.

Är ju helt klart ev- att gå till jobbet om man är vinnande på din nivå.

 

Snälla du det kan väl vara värt att prioritera en stabil inkomst och en trygg vardag. Inte så jävla kul att hamna i en tung badstreak på NL4-600 när man har ett helt liv att betala för. Dessutom var det väl du själv som slutade jobba när du hade 2k$ och sen gulade o allt vad det var? Låter ju som en idé.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8-)

Snälla du det kan väl vara värt att prioritera en stabil inkomst och en trygg vardag. Inte så jävla kul att hamna i en tung badstreak på NL4-600 när man har ett helt liv att betala för. Dessutom var det väl du själv som slutade jobba när du hade 2k$ och sen gulade o allt vad det var? Låter ju som en idé.

 

Jag slutade jobba när jag hade 2k och det är det bästa beslutat jag har tagit och mitt liv även om det har svingats väl mycket hit och dit så är det great.

 

Jag hatar iofs att jobba alla kanske inte gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt fian resultat, Fattr inte att du inte slutar jobba för att satsa på pokern.

Är ju helt klart ev- att gå till jobbet om man är vinnande på din nivå.

 

Tackar,

Att sluta jobba är inte aktuellt, iaf. inte för att endast spela poker. Passar mig bättre att ha en fast lön som jag kan leva av och spara/inverstera pokervinsterna.

 

Däremot skulle jag kunna tänka mig att ta tjänstledigt (om det går) ett år för att åka ut å resa och leva på pokern under tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...