Gå till innehåll

Memory - Lås!!


Memory

Recommended Posts

  • Svars 896
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack själv! PM:a gärna om nya dagboken...

 

Synd att du lägger ner den..har varit väldigt intressant att följa dig så här långt..vore kul att kunna fortsätta med det..ett pm här också kanske?;-)

 

Jag vill me ha PM tack!

 

Pmpmpmpm :(

 

Me toooooooo

 

Tycker det är riktigt kul att ni har följt den här dagboken och att ni vill följa den nya. Dock ligger nya dagboken på ett mindre, slutet forum, så tyvärr kan jag inte hjälpa er att bli medlem då det endast är forum-administratörerna som invitar nya medlemmar.

 

Eftersom det verkar vara intresse för den här dagboken så kommer jag att låta den ligga aktiv, men jag kommer att posta mycket mindre i den framöver. Jag kommer säkert att kika in på pf.nu nån gång per dag ändå så vill ni fråga mig nått går det såklart bra att göra det här även i fortsättningen.

 

/Memory

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Tjena...hur har det gått med pokern sedan sist du skrev här? Vore kul med en liten rapport.;-)

 

Hej,

Hade tyvärr bommat ditt inlägg men här kommer en liten sammanfattning över 2007 (kopierar från min andra dagbok). Är det nått mer du/ni undrar är det bara att fråga på, så ska jag försöka svara så bra jag bara kan.

 

 

Då var det slutspelat för 2007, tog en rätt kort session nu och hittade ett pluss på ~8k. I och med det så slutar december också pluss tillslut vilket är riktigt skönt. Hade egentligen tänk spela lite mer men jag fyller 22år i morn och det ska komma lite släkt och vänner så jag måste städa lägenheten. :)

 

2007:

Jag började året med en rulle på $2k och spelade NL50, just nu känns det som en evighet sen, iaf. pokermässigt. Hade satt upp som mål att plussa $10k under hela -07, ett mål som blev ganska krossat.. :)

 

Resultatmässigt är jag riktigt nöjd även om det hade varit trevligt att passera 500k-gränsen.

Jag tänkte lägga in lite grafer och PTstats men då jag skapade en ny PT-databas när jag började på SvS i oktober blir det ju lite fel.

Så här har det iaf. sett ut på sista raden varje månad:

 

Januari: +$1,393.33

Februari: +$1,127.78

Mars: +$2,877.67

April: +$8,093.9

Maj: +$1,074.07

Juni: +$3,664.77

Juli: +$9,988.87

Augusti: +$4,824.47

September: +$10,756.2

Oktober: +$15,324

November: +64,902kr

December: +783kr

 

Totalt 2007: +436,173kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...