Gå till innehåll

Metaddicts pokerdagbok - Lås dagbok tack


Metaddict

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För att ge ännu mer bränsle åt RuterPUNGKNULLS kommentar. Vafan var egentligen oddsen på att jag skulle träffa en thailändska jag fastnade för 2 dagar innan jag lämnade Phuket? Är så SJUKT klantig på tjejfronten så det finns bara inte.

 

Hursomhelst, två vackra helkvällar/nätter tillsammans. Tror alla jag känner skulle kunna skaka av sig det och se det för var det var, men inte jag nä. Vi har skickat nåt sms och hon ringde mig igår. Men seriöst, för att oddsa vidare, vafan är oddsen för att det ska kunna bli nåt med halva jordklotet mellan och så pass kort tid tillsammans. Det kvittar att hon känns perfekt just nu, realistiskt sett är det extremt osannolikt att hon skulle vara det.

 

Så ja, jag är hjälplös ruterBÖG!

 

Tack heltok, efter resan kände jag mig döende och febrig. Sen sov jag 14 timmar och har varit frisk sen dess :)

 

Nu ska jag ut och äta. Förresten sitter jag på hotellets nätverk nu, måste tyvärr sitta i lobbyn men kan iaf använda min egen dator. Så jag uppdaterar väl lite mer ändå framöver, mest pga. ruterHORAS välmenande kommentar.

 

Sawasdee!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt att jag gnäller men nu kan jag fan inte hålla käften längre!

Hur fan kan jag ha såhär mycket otur?

Och hur jävla länge kan jag ha det?

Såhär ser det ut i ALLA jävla stora potter. Var får nötterna pengar ifrån? Bara hajar på WPEX?! 3-6 just nu är ett skämt! Massa nötter med 10 BB ungefär som gör allt för att bli av med sina pengar. Ändå lyckas dem fan inte...

TILT!!

 

** Dealing Down Cards **

Dealt to JAG: [Jc, Js]

Player 1: Fold

Player 2: Raise ($6)

Player 3: Fold

Player 4: Fold

Player 5: Raise ($8)

JAG: Raise ($9)

Player 2: Call ($6)

Player 5: Call ($3)

** Dealing Flop **

Community cards: [7s, Jh, 9d]

Player 5: Bet ($3)

JAG: Raise ($6)

Player 2: Fold

Player 5: Call ($3)

** Dealing Turn **

Community cards: [4s]

Player 5: Check ($0)

JAG: Bet ($6)

Player 5: Call ($6)

** Dealing River **

Community cards: [8c]

Player 5: Bet ($6)

JAG: Call ($6)

** End Round **

** Evaluate **

Player 5: Show Cards ($0)

JAG: Show Cards ($0)

** Showdown **

Main pot $69, Rake $3

Summary Player 5: bet $29, won $69, net $40, HoleCards [Td, Kd], HiHand [a straight, sju to knekt] [Jh, Td, 9d, 8c, 7s], won $69 from main pot

Summary JAG: bet $27, won $0, net $-27, HoleCards [Jc, Js]

 

?? killen har ju öppet stegdrag, det kan han väll ändå inte folda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?? killen har ju öppet stegdrag, det kan han väll ändå inte folda?

 

Hehe nej inte från flop och framåt. Men trebet från sämsta möjliga position mot en tidig höjning med KT för att sen träffa riverstege i en cappad pott mot tre pers. Sånt kan vara rätt tiltande för min del när man är inne i en dålig period. Vet inte hur det är för er andra. Men bra spel är det definitivt inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattlivet i Aonang är rätt deprimerande för övrigt. Stack väl ut vid tolv. Nästan inget folk ute alls. Hittade nån liten bargata där jag lät mig inropas av en "hello welcome"-brud. Beställer in nåt att dricka och hon tar fram 4-i-rad som tydligen spelas på alla barer i Thailand?

 

Nåja, hon är verkligen sjuuuuuukt sexig. Typ porrstjärna med alla attribut, inklusive svanktatueringen. Blonderat hår, tight kropp, stora bröst etc. Dessutom var hon väldigt lik mitt superelaka ex...hon ber bartendern sätta igång nån jävla cd med "love songs" och vi spelar lite biljard. Ju längre tiden går och ju mer hon åmar sitt underliv mot mitt blir jag säkrare och säkrare på vad det är för en tjej. Hon vill ta taxi till nåt ställe 2-3 kilometer ifrån och dansa, jag tackar nej. U want to go home? frågar hon då. Jag svarar med ett why? för att se om hon har lust att tala klarspråk. FUCK svarar hon högt följt av ett how much u pay me? Hennes utgångsbud är 1000 baht! Wtf? Är det allt? Jag hånskrattar åt henne och säger att "I dont pay for that shit" och går därifrån (efter att jag betalat min nota inklusive hennes drink....host...). Jävla principer man ska ha, hade varit sjukt prisvärt tror jag, speciellt mtp likheten med mitt superelaka ex. Straff***** anyone??

 

För att summera är Aonang rätt jävla deprimerande. Sitter i en kolsvart obemannad lobby på hotellet där soffan bredvid är upptagen av nån medelålders snubb som verkar ha däckat. Förstår att här är många par och barnfamiljer och så dock eftersom här kryllar av vacker natur och fina stränder. Men för en hormonstinn kärlekskrank 25-åring som dessutom vägrar betala för sex, har bränt stora delar av kroppen och tröttnar rätt fort på att pressa på stranden.

 

Just när jag är som mest kinkig ringde precis Bom från Phuket och berättar hur mycket hon saknar mig. Känns ju bra såklart. Problemet med halva jordklotet mellan kvarstår tyvärr trots det samtalet vilket ju är lite av ett problem. Man kanske skulle flytta till Phuket? Nån som har en lägenhet över? ;)

 

Klockan är typ sent och jag ska väl lägga mig och försöka sova eller något.

 

ps Är detta pokerforums mest deprimerande dagbok nånsin? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattlivet i Aonang är rätt deprimerande för övrigt. Stack väl ut vid tolv. Nästan inget folk ute alls. Hittade nån liten bargata där jag lät mig inropas av en "hello welcome"-brud. Beställer in nåt att dricka och hon tar fram 4-i-rad som tydligen spelas på alla barer i Thailand?

 

Nåja, hon är verkligen sjuuuuuukt sexig. Typ porrstjärna med alla attribut, inklusive svanktatueringen. Blonderat hår, tight kropp, stora bröst etc. Dessutom var hon väldigt lik mitt superelaka ex...hon ber bartendern sätta igång nån jävla cd med "love songs" och vi spelar lite biljard. Ju längre tiden går och ju mer hon åmar sitt underliv mot mitt blir jag säkrare och säkrare på vad det är för en tjej. Hon vill ta taxi till nåt ställe 2-3 kilometer ifrån och dansa, jag tackar nej. U want to go home? frågar hon då. Jag svarar med ett why? för att se om hon har lust att tala klarspråk. FUCK svarar hon högt följt av ett how much u pay me? Hennes utgångsbud är 1000 baht! Wtf? Är det allt? Jag hånskrattar åt henne och säger att "I dont pay for that shit" och går därifrån (efter att jag betalat min nota inklusive hennes drink....host...). Jävla principer man ska ha, hade varit sjukt prisvärt tror jag, speciellt mtp likheten med mitt superelaka ex. Straff***** anyone??

 

Ge fan i att skratta hånfullt till bartjejerna din förbannade jubelidiot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"För att ge ännu mer bränsle åt RuterPUNGKNULLS kommentar. Vafan var egentligen oddsen på att jag skulle träffa en thailändska jag fastnade för 2 dagar innan jag lämnade Phuket? Är så SJUKT klantig på tjejfronten så det finns bara inte."

 

äh, det händer 90% av alla män som åker ner till thailand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen kan det vara bra för ens egen skull att man inte ser ner på thaiare eller deras sätt att få in pengar. Får du en thaiare att tappa ansiktet så kan det gå riktigt illa.

 

Ja det är en annan sida, man kan ju inte räkna med att man överlever bara för att man ser sig själv som en högre stående vit man, det retar thaiarna och man kan råka illa ut, tack och lov.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge inget händer så brukar thailändare vara väldigt trevliga men undantag finns såklart som man ser på heltoks länk.

 

Mina mindre trevliga erfarenheter är när vi hyrde några moppeder och den som jag fick lät illa redan när jag åkte iväg. Vände tillbaka efter 5 min då hela avgasröret höll på att lossa. Ett jävla liv blev det då jag vägrade att betala för något som jag inte gjort. Var typ materialförslitning. BTW hade inte ens skrivit kontrakt på moppen. Slutade med att vi betalade 2000baht istället för de 3000 som ägaren krävde och blev kallad av en hotellansvarig för skolpojkar som hon visste bara jävlas och förstör. Ingen av oss går i skolan... Vi vägrade bo kvar där och drog omgående.

 

Andra händelsen var på Kata där vi hyrde vattenskotrar. Tyvärr stod jag och en polare och snackade ute på vattnet när en våg kom som drog ihop våra skotrar så att det blev en skada på ena skotern. Självklart stod vi för vad vi gjort men priset som ägaren krävde var allt ifrån rimligt. Han ansåg att 15000Baht var rimligt och jag förklarade snällt att det var ungefär var en normal arbetare i thailand tjänar in på 2 mån. Han sa ja då ringer jag till polisen men det accepterade jag inte utan sa att jag skulle hämta en polis själv. Slutade med att vi fick ner priset till 7000baht innan jag tillkallat polis och vi betalade då vi inte var säkra på att polisen skulle vara så sammarbetsvillig när det var ett fall mellan farranger och thailändare. Sedan satt "svinen" och drack öl hela eftermiddagen och skålade åt vårt håll :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh vafan snackar ni om? "Förbannade jubelidiot"? Är du helt jävla dum i huvet eller? Bad förvisso om lite respons men om det bästa du har att komma med, 13 sidor in i en dagbok, är en förolämpning kan du dra åt helvete.

 

De gör bara sitt jobb-snacket förstår jag verkligen inte. "Deras sätt att få in pengar". Haha! Att sitta och flirta och sätta igång lovesongs-album och verka intresserade. Att fråga om man vill gå på nattklubb och dansa utan ett ord om betalning för att sen helt plötsligt slänga ur sig att de ska ha pengar tycker jag isåfall faktiskt inte är speciellt ärligt sätt att tjäna pengar. Snarare riktigt jävla respektlöst. Det finns säkert massvis av folk som trott att de är superfly och har något på gång för att se bli förvånade när det visar sig att det bara var pengar de skulle ha. Det antar jag iaf. Om tjejerna är fattiga och deras sista utväg är att sälja sin kropp, so be it, har aldrig påstått att jag är rätt person att döma, men då får man väl ändå fan säga vad det gäller. Lurendrejeri.

 

Högre stående vit man? Hahaha att du bara orkar skriva så om folk du inte känner minsta lilla säger nog rätt mycket om dig själv faktiskt. Trivs skitbra här nere och älskar verkligen thailändarna så du är bara pinsamt långt ute och cyklar. Var snäll och håll dig härifrån om du inte har något att tillföra, tack.

 

 

ps. ok Heltok, då är jag iaf inte den enda. Alltid nåt? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattlivet i Aonang är rätt deprimerande för övrigt. Stack väl ut vid tolv. Nästan inget folk ute alls. Hittade nån liten bargata där jag lät mig inropas av en "hello welcome"-brud. Beställer in nåt att dricka och hon tar fram 4-i-rad som tydligen spelas på alla barer i Thailand?

 

Nåja, hon är verkligen sjuuuuuukt sexig. Typ porrstjärna med alla attribut, inklusive svanktatueringen. Blonderat hår, tight kropp, stora bröst etc. Dessutom var hon väldigt lik mitt superelaka ex...hon ber bartendern sätta igång nån jävla cd med "love songs" och vi spelar lite biljard. Ju längre tiden går och ju mer hon åmar sitt underliv mot mitt blir jag säkrare och säkrare på vad det är för en tjej. Hon vill ta taxi till nåt ställe 2-3 kilometer ifrån och dansa, jag tackar nej. U want to go home? frågar hon då. Jag svarar med ett why? för att se om hon har lust att tala klarspråk. FUCK svarar hon högt följt av ett how much u pay me? Hennes utgångsbud är 1000 baht! Wtf? Är det allt? Jag hånskrattar åt henne och säger att "I dont pay for that shit" och går därifrån (efter att jag betalat min nota inklusive hennes drink....host...). Jävla principer man ska ha, hade varit sjukt prisvärt tror jag, speciellt mtp likheten med mitt superelaka ex. Straff***** anyone??

 

Jeeezees! Det är bra att du är 25 år och inte det minsta naiv iaf :shock:

 

Om hon ser ut som en porrstjärna och du inte ser ut som Brad Pitt så det va det nog inte din lyckodag utan ännu en glädjeflicka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh vafan snackar ni om? "Förbannade jubelidiot"? Är du helt jävla dum i huvet eller? Bad förvisso om lite respons men om det bästa du har att komma med, 13 sidor in i en dagbok, är en förolämpning kan du dra åt helvete.

 

De gör bara sitt jobb-snacket förstår jag verkligen inte. "Deras sätt att få in pengar". Haha! Att sitta och flirta och sätta igång lovesongs-album och verka intresserade. Att fråga om man vill gå på nattklubb och dansa utan ett ord om betalning för att sen helt plötsligt slänga ur sig att de ska ha pengar tycker jag isåfall faktiskt inte är speciellt ärligt sätt att tjäna pengar. Snarare riktigt jävla respektlöst. Det finns säkert massvis av folk som trott att de är superfly och har något på gång för att se bli förvånade när det visar sig att det bara var pengar de skulle ha. Det antar jag iaf. Om tjejerna är fattiga och deras sista utväg är att sälja sin kropp, so be it, har aldrig påstått att jag är rätt person att döma, men då får man väl ändå fan säga vad det gäller. Lurendrejeri.

 

Högre stående vit man? Hahaha att du bara orkar skriva så om folk du inte känner minsta lilla säger nog rätt mycket om dig själv faktiskt. Trivs skitbra här nere och älskar verkligen thailändarna så du är bara pinsamt långt ute och cyklar. Var snäll och håll dig härifrån om du inte har något att tillföra, tack.

 

 

ps. ok Heltok, då är jag iaf inte den enda. Alltid nåt? ;)

 

Okej, det var rätt omoget att kalla dig jubelidiot, jag var väl på rätt dåligt humör. Dock så står jag för det och tycker samma sak fortfarande, borde bara sagt det på ett annat sätt. Du verkar bara vara en average farang som inte har så stor koll på thaiarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh vafan snackar ni om? "Förbannade jubelidiot"? Är du helt jävla dum i huvet eller? Bad förvisso om lite respons men om det bästa du har att komma med, 13 sidor in i en dagbok, är en förolämpning kan du dra åt helvete.

 

De gör bara sitt jobb-snacket förstår jag verkligen inte. "Deras sätt att få in pengar". Haha! Att sitta och flirta och sätta igång lovesongs-album och verka intresserade. Att fråga om man vill gå på nattklubb och dansa utan ett ord om betalning för att sen helt plötsligt slänga ur sig att de ska ha pengar tycker jag isåfall faktiskt inte är speciellt ärligt sätt att tjäna pengar. Snarare riktigt jävla respektlöst. Det finns säkert massvis av folk som trott att de är superfly och har något på gång för att se bli förvånade när det visar sig att det bara var pengar de skulle ha. Det antar jag iaf. Om tjejerna är fattiga och deras sista utväg är att sälja sin kropp, so be it, har aldrig påstått att jag är rätt person att döma, men då får man väl ändå fan säga vad det gäller. Lurendrejeri.

 

Högre stående vit man? Hahaha att du bara orkar skriva så om folk du inte känner minsta lilla säger nog rätt mycket om dig själv faktiskt. Trivs skitbra här nere och älskar verkligen thailändarna så du är bara pinsamt långt ute och cyklar. Var snäll och håll dig härifrån om du inte har något att tillföra, tack.

 

 

ps. ok Heltok, då är jag iaf inte den enda. Alltid nåt? ;)

hur många historier har man inte hört om 40åriga gubbar som har hittat "kärleken" och skickar pengar till uländer för hon ska slippa jobba...yeah right!

 

Dessutom så är det inte direkt så att alla har barjobb som sista utväg men det är en väg till ett bättre liv men behöver inte vara deras enda alternativ. Det är trots allt inte så jävligt i thailand som i andra (grann) länder.

 

och klart att du blir kallad för jubelidiot om du skriver att du hånskrattar åt thaitjejer som jobbar. du fattar ju verkligen inte mycket om hur det går till där nere. Alla tjejer som knegar i barer e till salu, testa att va liiite mindre naiv och tänka lite bättre så går det nog bättre i livet.

.det är ju verkligen extremt provocerande att skratta åt någon som bara gör sitt jobb. ungefär som jag skulle gå in på donken beställa en mcflurry trycka den i fejjan på hon som står i kassan och skrattande gå därifrån.

 

suck! nu har jag tiltat tillräckligt på dina inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur många historier har man inte hört om 40åriga gubbar som har hittat "kärleken" och skickar pengar till uländer för hon ska slippa jobba...yeah right!

 

rent allmänt, de flesta gubbarna som skickar pengar är över öronen förälskade i sina bartjejer. att kärleken inte alltid är besvarat och att tjejerna är väldigt proffesionella är en annan sak. kärlek är ett västerländsk begrepp. i thailand är det viktigaste att ta bra hand om familjen.

 

Dessutom så är det inte direkt så att alla har barjobb som sista utväg men det är en väg till ett bättre liv men behöver inte vara deras enda alternativ. Det är trots allt inte så jävligt i thailand som i andra (grann) länder.

 

lätt att bortse från vilken annorlunda familjesyn de har i thailand. många bartjejer offrar sig för att hennes dotter/son ska få ett bättre liv. om de själva får det bättre skiter de ofta fullständigt i. finns ju yngre bartjejer som bränner pengar rätt friskt också, men de flesta är ensamstående mammor som vill förbättra sitt barns tillvaro.

 

Alla tjejer som knegar i barer e till salu, testa att va liiite mindre naiv och tänka lite bättre så går det nog bättre i livet.

.det är ju verkligen extremt provocerande att skratta åt någon som bara gör sitt jobb.

 

inte alla tjejer. de flesta bartenders och mamasans(btw, mamasans är oftast de som är bäst på 4irad även om de inte har en chans mot mig) är inte till salu. och ibland är det systrar som bara hälsar på där med. men jo, de flesta tjejer i ölbarer är prostituerade. är dock inte helt självklart för en nyanländ farang.

lyckas man hångla upp någon på tiger bar eller liknande så får man oftast pengakravet antingen på kvällen eller på morgonen. något många missar. :-P

 

håller med om att man inte ska hånskratta. dels är det livsfarligt och dels är det elakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om du säger att du förstår att det kan vara deras sista utväg att sälja sin kropp, så tror jag inte du förstår hur allvarligt det är i 9 fall av 10.

 

De flesta av de här tjejerna måste även ta hand om hela sin familj, som oftast inte är liten, och som oftast inte har sån överdrivet bra generell hälsa. Lyckas inte döttrarna få in pengar (och nej, ta ett randomjobb och tjäna 5-10k baht i månaden räcker inte för att föda en hel familj) så är det bra mycket mer som går åt helvete än deras eget välmående. I stort sett ingen av dessa flickor du träffar ute har heller inte haft råd att skaffa sig någon som helst utbildning och har därför inte överdrivet stort jobbutbud att välja mellan, så när du då påstår att du lyssnar på en "hello welcome" tjej, som dessutom ser ut som en porrstjärna, som jobbar i en bar, vill spela fyra i rad, biljard, och sen gå på nattklubb, och sedan inte själv lyckas lägga ihop två å två måste du vara en idiot.

 

Hur tror du deras ROI påverkas när dom direkt säger att dom bara vill att du ska betala dem för att sex, gentemot om dom är trevliga, umgås med dej hela kvällen, och sen säger att dom kan följa med dig hem, men att dom behöver lite hjälp med pengar? Förmodligen så hade hon nöjt sig med att du barfinade henne för att hon skulle kunna lämna baren och gå ut å ha kul med dig, kanske till å med följt med dej hem gratis om det visade sig att du inte var en idiot. Men när du säger nej så erbjuder hon dig det sista hon har kvar att erbjuda, do you blame her?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back in Sweden. Känns väl sådär va. Seg resa minst sagt och fruktansvärt obekvämt på planet. Charterpiss. Hade jag fått välja att vara varsomhelst just nu hade jag valt Phuket. Av olika skäl där ett är rätt mycket starkare än de andra.

 

Verkar som att exakt varenda ord jag skrivit blivit missförstått. Kanske för svårt för folk som inte känner mig att förstå vad jag menar om de inte orkar anstränga sin hjärna minsta lilla innan de skriver.

Om nötter (typ Greywolf) inte kan läsa vad jag skriver och iaf försöka förstå vad jag menar är rätt meningslöst att försöka :)

Inte heller Cash verkar ha överhuvudtaget försökt förstå vad jag menar. Måste vara jag som inte uttrycker mig tillräckligt tydligt då, kan vara för att jag tycker att jag är en högre stående vit man! :D

 

Ang. just den kvällen jag beskrev var det nog längesen jag känt ett sånt obehag. Allt jag menade var att hon överspelade brutalt och kändes så fruktansvärt genomfalsk att det var sjukt längesen jag känt mig så illa till mods. Speciellt när hon satte igång lovesongs och sjöng med samtidigt som hon stirrade mig rakt i ögonen. Kunde inte hålla kvar blicken en sekund utan att det gick kalla kårar längs ryggraden.

Visst, borde bara gått därifrån direkt helt enkelt, men för det första var det rätt sent och jag orkade inte leta upp nåt nytt ställe, ville bara sitta ner och ta en dricka. För det andra var jag helt enkelt lite irriterad över hur mycket energi nån kunde lägga ner på att försöka lura pengar ur en.

 

Om man nu ska hålla sig till sakfrågan (om det finns någon kvar mitt i alla påhopp) - nej, jag tycker fortfarande inte det är att "bara göra sitt jobb" att försöka lura folk och utnyttja deras samvete eller whatever för att försörja sig. Hur tänker folk som blandar in McDonalds-glassar i saken liksom. Går inte att diskutera saker om inte folk kan komma på mognare och aaaningen mer relevanta argument än så.

Och seriöst, ROI? Snacka om att vara den som dehumaniserar hela jävla grejen och nedvärderar/objektifierar kvinnor genom att blanda in pokertermer och tro att han är häftig. Pinsamt tycker jag.

Eller att först förolämpa en, sen medge att det var omoget för att senare i samma mening skriva att man står för det.

Jag ger upp, grattis, ni vinner ;)

 

Den enda som anstränger sig för att tillföra något är Heltok men det känns som en sån här diskussion är dödfödd, speciellt mtp att folk lyckades få den att spåra ur redan innan den börjat. Har dock en annan fråga till dig mr tok:) Om man varit i Phuket och i Krabi, var tycker du man borde satsa på att åka till om man vill tillbaka till Thailand? Vet egentligen inte riktigt vad jag är ute efter dock! Men säg typ - inte alltför genomturistigt (som typ Phuket) och inte alltför dött (som typ Aonang verkar vara) ungefär. Typ?

 

För övrigt är det jävligt komiskt: Jag är en cyniker av stora mått men blir kallad naiv.

Jag "förälskade" mig i Thailand men massa forumnördar sitter och dömer, helt fritt efter sina egna tolkningar, och får för sig helt sjuka absurditeter som att jag skulle tro att jag är finare än thailändarna, när det nästan rentav är tvärtom!

 

Man förstår ju varför så många forumtrådar ballar ur när folk beter sig såhär. Istället för att fråga vad man menar om de inte är säkra, eller helt enkelt skriva "är det såhär du menar? Isåfall har du fel - FÖR ATT" slänger de ur sig helt meningslösa inlägg där de kallar folk för jubelidiot. Det är så lätt att sitta och gömma sig bakom en datorskärm och slänga ur sig spydigheter så fort det inte passar.

Om folk fortsätter vara otrevliga och inte tillföra något kommer jag be nån moderator att radera helt enkelt, jag har sagt vad jag tycker nu och försökt förklara vad jag menat. Slutar som Sisyfos annars mtp nivån på era inlägg just nu.

Vill ni fortsätta diskutera med varandra så är det fritt fram men var isåfall för helvete vettiga nog att 1. läsa en extra gång vad jag skrivit och 2. tänka innan ni svarar. 3. inte utgå från att jag är ett rasistisk nedvärderande spån. Lägg fokus på punkt 3, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...