Gå till innehåll

Metaddicts pokerdagbok - Lås dagbok tack


Metaddict

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagens fråga - VARFÖR I HELVETE SPELAR JAG FLSH?

 

;)

Nä men man förstår litegrann varför folk inte pallar trycket. Det är ju ett mongospel!

Har som sagt gått bra nu ett tag för min del. Fram tills idag typ. Spelade först en timme innan idag och blev två och treoutad något fullkomligt vansinnigt. Backade nånstans runt 280.

Satte mig igen för 2-3 timmar sen och det börjar likadant igen. Helt vansinnigt. Ligger väl back 2-300 skulle jag tippa. Håller på att spy. Sen händer det nåt sjukt.

Spelar HU på ett 3-6 bord, det sätter sig en snubbe med 150 dollar. Han donkar och raisar allt, och efter att totalmissat i 2 timmar tokträffar jag helt plötsligt och tömmer honom på typ TOTALT 10-15 händer. Och då var några av dem rundfold eller fold från en av oss. Aldrig varit med om snabbare svängningar en session! Helt bisarrt. Efter det håller händerna upp igen och jag vinner tillbaka hela sessionens förlust plus lite till.

 

Så efter big bang och RB skulle jag tippa att dagen slutar max 100 back. Känns just nu som en miljonvinst på lotto mtp på hur det såg ut stora delar ;)

 

 

Förresten tror jag detta "behövdes", märkte innan att jag totalt tappat respekten på 2-4! För bara en vecka sen spelade jag knappt 3-6 längre eftersom jag bangade ur. Några sessioner senare och två väldigt korta semiskottningar på 5-10 känns 2-4 plötsligt som småpotatis.

Började spela massa skräphänder igen och göra idiotiska moves. Har svårt att se hur man nånsin kommer "behärska" detta spel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappt två timmar spelade idag. Hur i hela fridens namn jag kunde plussa 60+50 idag övergår mitt förstånd. En miljon äcklande utdragningar i stora potter. QQ mot 77 som rivrar hålstege och något mer i en stor pott. En monsterpott med AA, mot samma urusla tomte som ovan. Postar den handen snart. Rätt många tvåoutare med.

Men det är helt sjukt hur folk synar, tål att sägas igen!

 

Nu kom jag på hur jag kunde plussa förresten ;) Lite donationer från Opteron och en straight flush på ett annat bord. Spelade ut Opteron efter noter, han blev så knäckt att han stack efter typ 10 händer. Skyllde på flickvännen gjorde han med. Pinsamt tycker jag!

(vad gör du förresten på Prima och varför spelar du så lågt? :) Kör du också NordicBet och vägrar av princip att sätta in mer pengar pga. deras avgift?)

;)

 

 

Anyway,

Tro det eller ej, DENNA KILLEN HAR JAG SETT SITTA PÅ ETT 20/40-BORD! Han är fullkomligt värdelös som nedanstående HH bevisar, men det jobbiga är att han har omänsklig tur. Hans tre mongoutdragningar kostade mig potter upp mot 300 dollar idag.

ghostbuster1 posted the small blind - $1.50

Lola72 posted the big blind - $3.00

Kullgren posted to play - $3.00

** Dealing card to Metaddict: Ace of Clubs, Ace of Spades

JazzAnn1 folded

amodernlover called - $3.00

Kullgren checked

Metaddict raised - $6.00

ghostbuster1 folded

Lola72 raised - $9.00

amodernlover called - $9.00

Kullgren called - $9.00

Metaddict raised - $12.00

Lola72 called - $12.00

amodernlover called - $12.00

Kullgren called - $12.00

 

** Dealing the flop: 8 of Diamonds, 3 of Hearts, 7 of Diamonds

Lola72 checked

amodernlover checked

Kullgren checked

Metaddict bet - $3.00

Lola72 raised - $6.00

amodernlover called - $6.00

Kullgren folded

Metaddict raised - $9.00

Lola72 called - $9.00

amodernlover called - $9.00

 

** Dealing the turn: 8 of Hearts

Lola72 checked

amodernlover checked

Metaddict bet - $6.00

Lola72 called - $6.00

amodernlover raised - $12.00

Metaddict called - $12.00

Lola72 folded

 

** Dealing the river: 4 of Spades

amodernlover bet - $6.00

Metaddict called - $6.00

amodernlover shows: 8 of Spades, Jack of Spades

Metaddict shows: Ace of Clubs, Ace of Spades

amodernlover wins $117.00 from the main pot

Skulle lika gärna kunna lägga turn, han är rätt passiv, klart att han har en åtta, men jag trodde iaf på K8 eller eventuellt A8!

 

Detta var lite skönare och en halv revansch:

colink24 posted the small blind - $1.00

madman07 posted the big blind - $2.00

** Dealing card to Metaddict: Ace of Spades, Queen of Clubs

stursy40 called - $2.00

Imroc folded

amodernlover called - $2.00

Metaddict raised - $4.00

colink24 folded

madman07 called - $4.00

stursy40 called - $4.00

amodernlover called - $4.00

 

** Dealing the flop: 9 of Clubs, Jack of Clubs, 6 of Spades

madman07 checked

stursy40 bet - $2.00

amodernlover folded

Metaddict called - $2.00

madman07 called - $2.00

 

** Dealing the turn: 10 of Clubs

madman07 checked

stursy40 bet - $4.00

Metaddict raised - $8.00

madman07 raised - $12.00

stursy40 folded

Metaddict called - $12.00

 

** Dealing the river: King of Clubs

madman07 bet - $4.00

Metaddict raised - $8.00

madman07 called - $8.00

Metaddict shows: Ace of Spades, Queen of Clubs

madman07 mucks:

Metaddict wins $64.00 from the main pot

 

Flopsynen är kanske inte riktigt helt hundra men jag har två överkort och lite små bakdörrsdrag :) Turn borde jag kanske bara synat, det är för sannolikt att donkaren har en träff han inte kommer släppa. Samtidigt är min equity inte direkt helt kass om han har typ K9 eller nåt.

Vetifan, ska jag syna eller höja turn här??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är förresten den äckligaste pott jag någonsin spelat. Från igår. Väldigt väldigt väldigt duktig snubbe.

IRONI?!

 

Till råga på allt är han en usel vinnare som fjantar sig i chatten när han vunnit en pott, speciellt "ty" när han drar ut efter pinsamma spel.

Jag är en väldigt fredlig person, men om han hade varit i samma rum efter det så hade jag fan slått ner honom.

 

sortti posted the small blind - $1.00

matte_82 posted the big blind - $2.00

** Dealing card to Metaddict: Ace of Diamonds, Ace of Clubs

Metaddict raised - $4.00

mustgotobed called - $4.00

sevenex raised - $6.00

sortti folded

matte_82 folded

Metaddict raised - $8.00

mustgotobed called - $8.00

sevenex called - $8.00

 

** Dealing the flop: 9 of Clubs, 4 of Spades, 3 of Spades

Metaddict bet - $2.00

mustgotobed raised - $4.00

sevenex called - $4.00

Metaddict raised - $6.00

mustgotobed raised - $8.00

sevenex called - $8.00

Metaddict called - $8.00

 

** Dealing the turn: Ace of Hearts

Metaddict bet - $4.00

mustgotobed raised - $8.00

sevenex called - $8.00

Metaddict raised - $12.00

mustgotobed raised - $16.00

sevenex called - $16.00

Metaddict called - $16.00

 

** Dealing the river: Queen of Hearts

Metaddict bet - $4.00

mustgotobed raised - $8.00

sevenex folded

Metaddict raised - $12.00

mustgotobed raised - $16.00

Metaddict called - $16.00

mustgotobed shows: 5 of Spades, 2 of Diamonds

Metaddict shows: Ace of Diamonds, Ace of Clubs

mustgotobed wins $129.00 from the main pot

 

Just det ja, när han cappade river kollade jag brädan för att vara säker på att markerna skulle åka till mig. Insåg att jag visst inte hade nötterna ändå men: "52 ger ju fan stege förresten men det har han självklart inte, helt omöjligt"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappt två timmar spelade idag. Hur i hela fridens namn jag kunde plussa 60+50 idag övergår mitt förstånd. En miljon äcklande utdragningar i stora potter. QQ mot 77 som rivrar hålstege och något mer i en stor pott. En monsterpott med AA, mot samma urusla tomte som ovan. Postar den handen snart. Rätt många tvåoutare med.

Men det är helt sjukt hur folk synar, tål att sägas igen!

 

Nu kom jag på hur jag kunde plussa förresten ;) Lite donationer från Opteron och en straight flush på ett annat bord. Spelade ut Opteron efter noter, han blev så knäckt att han stack efter typ 10 händer. Skyllde på flickvännen gjorde han med. Pinsamt tycker jag!

(vad gör du förresten på Prima och varför spelar du så lågt? :) Kör du också NordicBet och vägrar av princip att sätta in mer pengar pga. deras avgift?)

;)

 

 

 

Spelade på nordic bet idag för att mitt pokertracker slutade funka igår och jag kände för att spela ihop insättningsbonusen där (man måste väl göra det innan man får köra big bang?).

Hade bara 300$ på kontot och jag använde inge PAhud eller liknande så kändes rätt att sätta mig på 2/4.

 

Riktigt värdelös dag för övrigt, okoncentrerat spel av mig, fisk-metaddict som inte trebettar med AA preflop och plusminus 0 (exkl bonus) plus på nästan en helt dags spel.

 

Varför är klienten så ruggigt hemsk på nordic bet förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är förresten den äckligaste pott jag någonsin spelat. Från igår. Väldigt väldigt väldigt duktig snubbe.

IRONI?!

 

Till råga på allt är han en usel vinnare som fjantar sig i chatten när han vunnit en pott, speciellt "ty" när han drar ut efter pinsamma spel.

Jag är en väldigt fredlig person, men om han hade varit i samma rum efter det så hade jag fan slått ner honom.

 

sortti posted the small blind - $1.00

matte_82 posted the big blind - $2.00

** Dealing card to Metaddict: Ace of Diamonds, Ace of Clubs

Metaddict raised - $4.00

mustgotobed called - $4.00

sevenex raised - $6.00

sortti folded

matte_82 folded

Metaddict raised - $8.00

mustgotobed called - $8.00

sevenex called - $8.00

 

** Dealing the flop: 9 of Clubs, 4 of Spades, 3 of Spades

Metaddict bet - $2.00

mustgotobed raised - $4.00

sevenex called - $4.00

Metaddict raised - $6.00

mustgotobed raised - $8.00

sevenex called - $8.00

Metaddict called - $8.00

 

** Dealing the turn: Ace of Hearts

Metaddict bet - $4.00

mustgotobed raised - $8.00

sevenex called - $8.00

Metaddict raised - $12.00

mustgotobed raised - $16.00

sevenex called - $16.00

Metaddict called - $16.00

 

** Dealing the river: Queen of Hearts

Metaddict bet - $4.00

mustgotobed raised - $8.00

sevenex folded

Metaddict raised - $12.00

mustgotobed raised - $16.00

Metaddict called - $16.00

mustgotobed shows: 5 of Spades, 2 of Diamonds

Metaddict shows: Ace of Diamonds, Ace of Clubs

mustgotobed wins $129.00 from the main pot

 

Just det ja, när han cappade river kollade jag brädan för att vara säker på att markerna skulle åka till mig. Insåg att jag visst inte hade nötterna ändå men: "52 ger ju fan stege förresten men det har han självklart inte, helt omöjligt"

 

Jag skulle lätt ha betalat 100 spänn för att få vara han med 5-2o där.

Duktigt av honom att maskera sin hand så väl preflop.

 

Hade själv nåt liknande förut på wpx med KJ spader på brädan med A,3 och 4 i spader mot mr fisk som raisar pre med 5-2 spader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade på nordic bet idag för att mitt pokertracker slutade funka igår och jag kände för att spela ihop insättningsbonusen där (man måste väl göra det innan man får köra big bang?).

Hade bara 300$ på kontot och jag använde inge PAhud eller liknande så kändes rätt att sätta mig på 2/4.

 

Riktigt värdelös dag för övrigt, okoncentrerat spel av mig, fisk-metaddict som inte trebettar med AA preflop och plusminus 0 (exkl bonus) plus på nästan en helt dags spel.

 

Varför är klienten så ruggigt hemsk på nordic bet förresten?

 

Exakt, insättningsbonus först, sen Big Bang. Men de börjar inte räkna händerna till Big Bang förrän man fått ut sin bonus tror jag så mejla dem exakt när du är klar. Totalt blir det runt 80% RB, sjukt bra mtp på fiskigheten. Enda problemet är att det ofta är kass action på allt över 2-4.

 

Lol du är bara sur för att jag fintade upp dig på läktaren där med AA ;) Att du råkade träffa TP med kung som kicker var rätt lägligt får jag väl erkänna...

Inte spelat så mycket idag men det var rätt pissigt större delen av tiden - utom EXAKT de få händer vi spelar HU! AA, 66, AQ. Och KJ som floppar kåk då.

Vad hade du där förresten? Floppen var JJK va? Hade du isåfall typ KQ, KT? För jag tror inte du lade AJ ;)

 

Jag kör miniview och 6 bord på en skärm. Brutalt fult ser det ut men väldigt lättöverskådligt. Så jag kör utan PAhud. Lite dumt, aldrig provat det ens.

 

 

Hm alltså visst, ok att bomba ett öppet stegdrag mot två pers om man är kass men orka kallsyna TVÅ gånger preflop med 52o?!?! Din fisk höjde iaf med 52s :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Floppen var KJx och sen J på turn.

 

Jag hade 10Q och hade planerat att ta frikkort på turn men kunde verkligen inte motstå att betta turn trots att jag _visste_ att jag skulle bli checkraisad eller att du typ aldrig skulle folda nåt.

 

Jag var rätt säker på att floppen var KJJ så jag var tvungen att leta upp handen. Du har ju rätt med, knappast mycket man foldar efter trebet pre och cappad flop. FYI drog du dött med ditt stegdrag redan från början ;)

 

- Metaddict sitting in seat 3 with $99.00

- PojkenMedTur sitting in seat 5 with $281.50 [Dealer]

 

PojkenMedTur posted the small blind - $1.00

Metaddict posted the big blind - $2.00

** Dealing card to Metaddict: Jack of Spades, King of Hearts

PojkenMedTur raised - $4.00

Metaddict raised - $6.00

PojkenMedTur called - $6.00

 

** Dealing the flop: Jack of Diamonds, King of Clubs, Jack of Hearts

Metaddict bet - $2.00

PojkenMedTur raised - $4.00

Metaddict raised - $6.00

PojkenMedTur raised - $8.00

Metaddict called - $8.00

 

** Dealing the turn: 3 of Clubs

Metaddict checked

PojkenMedTur bet - $4.00

Metaddict raised - $8.00

PojkenMedTur called - $8.00

 

** Dealing the river: 2 of Diamonds

Metaddict bet - $4.00

PojkenMedTur folded

Metaddict mucks:

Metaddict wins $47.00 from the main pot

 

 

Fisk-metaddict in action:

PojkenMedTur posted the small blind - $1.00

Metaddict posted the big blind - $2.00

** Dealing card to Metaddict: Ace of Spades, Ace of Diamonds

PojkenMedTur raised - $4.00

Metaddict called - $4.00

 

** Dealing the flop: 4 of Clubs, 9 of Clubs, 4 of Hearts

Metaddict checked

PojkenMedTur bet - $2.00

Metaddict raised - $4.00

PojkenMedTur raised - $6.00

Metaddict called - $6.00

 

** Dealing the turn: Jack of Spades

Metaddict checked

PojkenMedTur bet - $4.00

Metaddict raised - $8.00

PojkenMedTur called - $8.00

 

** Dealing the river: 3 of Hearts

Metaddict bet - $4.00

PojkenMedTur called - $4.00

Metaddict shows: Ace of Spades, Ace of Diamonds

PojkenMedTur mucks:

Metaddict wins $43.00 from the main pot

 

Träffade bra, jag?

 

 

:heart:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Februari är slut it seems. Snabb summering:

Hade som enda egentligen riktigt klara mål att plussa mer än i januari och att spela "mer" 3-6. Hur mycket "mer" är exakt vet jag inte riktigt. Men det målet uppfylldes iaf :)

Resultatmässigt plussade jag nästan exakt lika mycket i februari - drygt 2k dollar. Men jag spelade avsevärt mycket mindre denna månad. Plus att jag låg break even ett bra tag med för månaden. Slutade januari i en usel streak och började februari i densamma.

Totalt sett är jag därför riktigt riktigt nöjd med resultatet! Hela vinsten har kommit sista två veckorna skulle jag tippa.

 

I mars kommer det nog inte bli såå mycket spel heller. Kommer att tillbringa två veckor i Thailand. Åker med morsan och hennes generösa sambo (som gav oss resan i julklapp...). Lutar svagt åt att jag tar med laptopen ändå men det blir nog inte så mycket spel därnere.

 

 

Så mål för mars...att hitta grinden på riktigt de två veckorna jag är hemma - spela så mycket jag bara orkar, UTAN att sätta upp mål av typen "imorrn måste jag spela minst x timmar". Blir inte alls bra då har jag märkt.

När det gäller resultat så känns allting i närheten av 2k$ som mycket bra.

 

Wish me luck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultatmässigt plussade jag nästan exakt lika mycket i februari - drygt 2k dollar. Men jag spelade avsevärt mycket mindre denna månad. Plus att jag låg break even ett bra tag med för månaden. Slutade januari i en usel streak och började februari i densamma.

 

 

Hur mycket är lite spel för er grinders? 10K händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1725 händer

200+ca90$

 

__________________________________________________

 

 

 

Såhär kommer jag sammanfatta varje session framöver. Om det är något mer man bör skriva så hojta. Detta är väl det viktigaste känns det som dock. "+90" står för ungefär hur mycket bonus+rb jag dragit in totalt för sessionen.

 

 

Mars börjar alltså bra. Tappade ca 100 direkt efter några utdragningar, sen flöt det på rätt bra. Enda invändningen jag har är att jag har råkat ut för någon slags förbannelse med AA. Två stora potter jag blev utdragen i idag. En mot TP som trissade och en väldigt sjuk hand där vi är typ 4 pers som ser floppen. Tror det är cappat med. Flop tre stycken hjärter och JAG har hjärter ess! Ändå lyckas en fisk syna och hitta stegen med 64 i spader...och höjer inte ens när han träffar den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som noob på fixed skulle jag väldigt gärna vilja veta vad du (gärna även ni andra regulars på dessa nivåer) har för stats, typ den main stats man ser på pt, skulle även vara intressant om någon vet vad som kan vara ungefärliga riktlinjer om man spelar 6 - 8 bord.

 

Ett föslag kan vara att du tittar över dina egna stats och söker täppa till någon lucka och redovisar just den eller dem statsen per dag eller veckovis, jag själv har (bla :-D ) för låg river AF och försöker höja den till en mer lämplig nivå.

 

Har fått för mig att du använder PT - sry if you don't :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16-17k händer spelade jag ungefär i februari. Det är inte såvärst mycket för någon som tydligen kallar sig "grinder" ;) Måste sluta lata och komma upp i 30k per månad iaf.

 

Ok, tur att du inte ser hur mycket jag spelar då:-D .

Så här ser det ut för mig:

 

10K+: Riktigt bra. Tror jag har gjort det en gång.

7-9K: Bra

5K: Standard, helt ok

5-1K: Ganska dåligt. Har varit för mycket av detta det senaste året. Har inte kommit över 4K händer på 4 månader nu, ändå spelar jag mycekt HU för tillfället:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som noob på fixed skulle jag väldigt gärna vilja veta vad du (gärna även ni andra regulars på dessa nivåer) har för stats, typ den main stats man ser på pt, skulle även vara intressant om någon vet vad som kan vara ungefärliga riktlinjer om man spelar 6 - 8 bord.

 

Ett föslag kan vara att du tittar över dina egna stats och söker täppa till någon lucka och redovisar just den eller dem statsen per dag eller veckovis, jag själv har (bla :-D ) för låg river AF och försöker höja den till en mer lämplig nivå.

 

Har fått för mig att du använder PT - sry if you don't :-P

 

Jadå jag har PT :) Kul att vi har samma problem. Eller "kul". Jag försöker få upp min riverfaktor hela tiden men det ger inte så mycket utslag. Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska gå tillväga.

Jag försöker värdebeta lite mer än tidigare framförallt.

Ibland om man sitter på knappen med en bra hand i multiway och första spelaren betar och får syn av x antal kan man väl vänta med att höja till river ibland också. I såna lägen kan man ju ändå inte få ut folk genom att höja.

På WPX kan man värdehöja även mellapar och sådär när folk donkar turn o betar river helt plötsligt typ men det känns inte som det är lönt på de flesta andra sajterna överlag. På dessa nivåerna. Folk är så passiva så det är väldigt sällan de bluffar eller betar sämre händer. Checksyn är ju sjukt standard på alla andra nätverk verkar det som.

Ett tag checkade jag bakom på turn med många A-hög händer och bluffsynade river vilket låter turnfaktorn vara intakt men sänker agressionsnivån brutalt på river. Detta otyg har jag dragit ner på väldigt mycket dock :D

 

Var kör du och vilka nivåer?

 

Ok, tur att du inte ser hur mycket jag spelar då:-D .

Så här ser det ut för mig:

 

10K+: Riktigt bra. Tror jag har gjort det en gång.

7-9K: Bra

5K: Standard, helt ok

5-1K: Ganska dåligt. Har varit för mycket av detta det senaste året. Har inte kommit över 4K händer på 4 månader nu, ändå spelar jag mycekt HU för tillfället:-)

 

Haha det var inte mycket att skryta med nej :D Men du jobbar väl heltid samtidigt? Jag gör ju inte mycket annat än kliar mig på pungen...

Ok jag går på gym också men det tar ju inte alltför mycket tid i anspråk.

Summan av kardemumman - jag måste spela mer!

 

"10K+: Riktigt bra. Tror jag har gjort det en gång" hehe klockrent!

 

 

Visst ja, provade en ny metod idag! Gå upp "tidigt" och grinda nån dryg timme innan jag går till gymmet. Och NEJ! det funkar inte. Bara ett enda 3-6 bord igång plus att jag behöver 3-4 timmar innan mitt huvud vaknar till liv ordentligt. Jag spelade riktigt dåligt! Förlorade några hyfsat stora potter där jag blev utdragen. Plussade ändå några dollar för sessionen iaf. Postar dagsresultat istället för varje session förresten...såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kör du och vilka nivåer?

 

Jag spelar bara 1/2 än så länge. Började med fixed i början på Feb, å det kändes som en rätt lämplig nivå. Spelade typ 19 000 händer och hade en BB/100 på 1,53. (Bra, dåligt eller ok resultat?) Med bonusar blev det givetvis ännu mer. Spelar på Crypto (månadsbonusar) och WPX just nu. Har spelat Everests bonusar och även den första utebetalningen på prima. Om du inte tagit everest så kan jag rekommendera den. Aldrig mött sämre spelare nånsin. Ganska intressant hur mycket spelstilarna skiljer sig mellan nätverken. På everest är de megapassiva å synar med ALLT. Medan, som du sagt, spelarna på WPX är väldigt lösaggro. Blir inge mer prima för mej dock (slut på bonusar :-( )

Måste ha pengar på många sidor för som du märkte imorse är det inte stort utbud på förmiddagarna, får blanda mellan ett par tre nätverk då för att få ihop bord.

Siktar på att ta mej upp på 2/4 under denna månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, en sista fråga bara :-P

 

Jag checkar ofta blank river om jag har TP för att inducera ett bet från FI. Gjorde det mycket framgångsrikt när jag spelade NL, typ om färg å stegdrag ligger ute men river blankar. Är det helt värdelöst att göra fixed, eller kan/ska man göra det ibland?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, en sista fråga bara :-P

 

Jag checkar ofta blank river om jag har TP för att inducera ett bet från FI. Gjorde det mycket framgångsrikt när jag spelade NL, typ om färg å stegdrag ligger ute men river blankar. Är det helt värdelöst att göra fixed, eller kan/ska man göra det ibland?

 

Jag betar alltid river med TP, om jag nu inte gör en fuling och försöker c/r.

Btw, vad nickar du på WPX om man får fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...