Gå till innehåll

Metaddicts pokerdagbok - Lås dagbok tack


Metaddict

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helt jävla overklig session. Min otur är tillbaka. Känns ju för jävla kul. Trips i ess mot typ 99 som höjer och synar hela vägen och sätter sin tvåoutare på river. Etc etc hela tiden. Helt sjukt. AA går fortfarande helt åt helvete. Alla stora paren förlorade. Alla AK totalmissade eller träffade och blev utdragna av någon idiot som kallsynar med J8 och liknande och synar med mellanparet och träffar sin kicker på river. Det värsta var väl när jag floppar stege i en stor multipott och förlorar mot en kille som floppade toppar. Ja exakt, toppar. Lägsta kortet på flop var väl 9, turn 9, river 9. Värst har det självklart varit på 3-6, 2-4 har inte varit så farligt överlag. Det konstiga är att det inte verkar vara någonsomhelst skillnad i kvalitet på de olika nivåerna.

 

Speciellt suger det eftersom jag verkligen känner att jag totalkrossar just nu. Har jag aldrig känt innan. Iofs svårt att inte göra det, fattar verkligen inte hur folk står ut med sig själv när de lägger ner såpass mycket tid på något de är så fullkomligt, pinsamt, uruselt värdelösa på. "I play for fun" typ? Hur kul kan det vara att sitta och göra bort sig dagarna i ända?

Men det är ju tur att de gör det såklart.

 

Ska kolla upp hur resultatet ser ut snart, kommer nog bli en chock. Avslutade med typ 4 snabba mongoutdragningar, skulle egentligen spela en kvart till men panikstängde borden fort som fan. Där var det nära full blown tilt.

Nu känns det som jag håller på att bli riktigt sjuk också. Och varför inte, brukar bli det varenda jävla gång jag kommit igång med träningen. Perfekt, snacka om PISSkväll.

 

Enda jävla glädjeämnet för hela denna jävla kukrövdag var Uniteds bragd, eller vad man ska kalla det, mot Liverpool. Förnekar inte att "vi" haft flyt de senaste matcherna. Ruskigt skön seger hursomhelst och skönt med variansen på sin sida någonjävlastans iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck IE på denna datorn är CEPE så jag kan inte göra någon superflashig resultatgrejsak...kommer inte ihåg hur man skriver för att få texten i annan färg.

 

Lyckades hursomhelst backa 550 på spelet. Drygt 100 BB, körde tre 2-4 och tre 3-6. Har iaf aldrig förlorat flera riktiga monsterpotter på en session än såhär. Hade glömt hur skönt det varit nu när det inte varit så jävla bisarrt som det var rätt länge ett tag.

 

Första Big Bang blev klar och jag är uppe i 120 i rb för mars. Totalt ca 220 för dagen. Så nu är mars helt plötsligt lillrött istället för 300$ upp. SKIT!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda jävla glädjeämnet för hela denna jävla kukrövdag var Uniteds bragd, eller vad man ska kalla det, mot Liverpool. Förnekar inte att "vi" haft flyt de senaste matcherna. Ruskigt skön seger hursomhelst och skönt med variansen på sin sida någonjävlastans iaf.

 

Jag får gratulera till segern, tror United blir svårslagna nu. Jag trodde de skulle få någon svacka under säsongen men det har ju uteblivit. När de nu vinner matcher där de är totalt utspelade så har de god chans att ta titlen från Chelsea. Det är detta som har varit lite av Liverpools problem under säsongen, ibland får de inte in bollen i matcher de dominerar fullständigt, så som Chelsea (b), Bolton (b) och nu då Untied på hemmaplan. Men hatten av för Manchester.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade rätt, nu verkar förkylningen ha brutit ut. Halsen gör ont och kroppen värker. Orkar nog inte spela nån poker på ett par dar vilket kanske är lika bra mtp gårdagen. Ligger i sängen och glor på Miami Ink istället...inte helt fel. Bara det att jag blir riktigt sugen på mitt nästa projekt. Fan, min andra har inte ens läkt klart. Hmm...

 

 

Jag får gratulera till segern, tror United blir svårslagna nu. Jag trodde de skulle få någon svacka under säsongen men det har ju uteblivit. När de nu vinner matcher där de är totalt utspelade så har de god chans att ta titlen från Chelsea. Det är detta som har varit lite av Liverpools problem under säsongen, ibland får de inte in bollen i matcher de dominerar fullständigt, så som Chelsea (b), Bolton (b) och nu då Untied på hemmaplan. Men hatten av för Manchester.

 

Tolkar ditt inlägg lite halvt som att du håller på Liverpool?

Tack hur som helst! Några riktigt viktiga matcher på G, håller tummarna för att du får rätt. Ser ju onekligen bra ut. Jobba klonken :) One time!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tolkar ditt inlägg lite halvt som att du håller på Liverpool?

Tack hur som helst! Några riktigt viktiga matcher på G, håller tummarna för att du får rätt. Ser ju onekligen bra ut. Jobba klonken :) One time!?

 

Jupp, Liverpool är det enda rätta. Hur det än går så har vi iallafall Gud, alltid en liten tröst i mökret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är trött, jag är sjuk, jag är sur. Orkade knappt hålla ögonen öppna men skulle tvunget spela poker. Sjuk revanschlust. Tänkte spela nån dryg timme. Blev över tre fast jag mår pyton. Hur mår jag?

Övertygad om att jag hade gått +-0 som bäst för dagen men ska tydligen ha plussat rätt bra. Kanske mest ett bevis på att mitt huvud inte riktigt är helt med idag.

 

Sombrero; har inte glömt bort dig, ska skriva nåt "vettigt" när jag orkar koncentrera mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3-6 har ofta mycket större idioter än 2-4 förresten.

 

panini-1963 posted the small blind - $1.50

danielor82 posted the big blind - $3.00

** Dealing card to Metaddict: King of Hearts, King of Spades

deliella raised - $6.00

sortti folded

The_Buzzard raised - $9.00

Metaddict raised - $12.00

panini-1963 folded

danielor82 called - $12.00

deliella called - $12.00

The_Buzzard called - $12.00

 

** Dealing the flop: 3 of Clubs, King of Diamonds, 9 of Clubs

danielor82 checked

deliella checked

The_Buzzard checked

Metaddict bet - $3.00

danielor82 called - $3.00

deliella called - $3.00

The_Buzzard called - $3.00

 

** Dealing the turn: 5 of Clubs

danielor82 checked

deliella checked

The_Buzzard checked

Metaddict bet - $6.00

danielor82 called - $6.00

deliella folded

The_Buzzard called - $6.00

 

** Dealing the river: 8 of Clubs

danielor82 checked

The_Buzzard checked

Metaddict checked

danielor82 shows: Ace of Spades, 8 of Hearts

The_Buzzard shows: 4 of Clubs, Ace of Hearts

Metaddict shows: King of Hearts, King of Spades

The_Buzzard wins $76.50 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaccination mot hepatit A och nån jävla magmedicin - 900 spänn. Antiklonk?!

 

Exakt en vecka kvar tills jag drar till Thailand nu. Hoppas på en mirakelsnabb tillfriskning. Jag som hade tänkt tokgrinda fram tills avgång för att sen ta 2 veckors spelledigt och bara läsa pockerböcker i lugn och ro på stranden. Blir jag inte piggare känner jag mig mer eller mindre tvingad att ta med datorn ner. Får se hur det blir.

 

Fotboll i viloläge i soffan ikväll, eventuellt några händer efter det men det ser inte såvärst troligt ut just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget mirakeltillfrisknande men det värker inte så mycket i kroppen och halsen gör inte så ont längre. Rethostan verkar också ge med sig. Kände mig tillräckligt pigg för att spela en timme nu iaf. Snart håller vi på United och Henke! :D

 

Började med att förlora två QQ där båda brädorna har AK ute. Självklart betalar jag av ändå ;) Men till mitt försvar gick faktiskt turn gick check-check båda gångerna. Sen hinner jag med att floppa tvåpar och bli utdragen av rr-stege innan en mega-tokrush börjar! 300$ i vinst plus lite bonus/rb på en timmes spel med två bord 2-4 och två 3-6! Inte ens jag, den mäktiga El Whino orkar komma på nåt att gnälla över! :D

Min BB/100 på NordicBet gick tydligen från kassa 0,7 till dugliga 1,1 på 380 händer (19k händer totalt) :D

 

Då ska vi se!

** Dealing card to Metaddict: Ace of Diamonds, Ace of Clubs

KINGDOM_COME folded

Gzuz folded

spart0 folded

-Santakusse- raised - $4.00

Lounatic0815 folded

Metaddict raised - $6.00

-Santakusse- called - $6.00

 

** Dealing the flop: 3 of Diamonds, 10 of Hearts, Jack of Diamonds

Metaddict bet - $2.00

-Santakusse- raised - $4.00

Metaddict raised - $6.00

-Santakusse- raised - $8.00

Metaddict called - $8.00

 

** Dealing the turn: 7 of Diamonds

Metaddict checked

-Santakusse- bet - $4.00

Metaddict called - $4.00

 

** Dealing the river: 8 of Spades

Metaddict checked

-Santakusse- bet - $4.00

Metaddict called - $4.00

 

Ok att tagga ner här va? Precis när jag redan hade checkat såg jag att turn gav mig nötfärgsdraget. Hade jag sett det tidigare hade jag donk-synat och synat river UI om inte jag hade förbättrat på river. Hade ingen read på fi men TJ kändes ju hyfsat troligt efter flopcappen.

 

EitanKing posted the small blind - $1.50

Metaddict posted the big blind - $3.00

** Dealing card to Metaddict: King of Diamonds, 5 of Spades

SneakyErik called - $3.00

smf folded

Dopelschlag called - $3.00

MG28 folded

EitanKing called - $3.00

Metaddict checked

 

** Dealing the flop: 5 of Hearts, 2 of Diamonds, Jack of Hearts

EitanKing bet - $3.00

Metaddict raised - $6.00

SneakyErik folded

Dopelschlag folded

EitanKing called - $6.00

 

** Dealing the turn: 6 of Spades

EitanKing checked

Metaddict bet - $6.00

EitanKing called - $6.00

 

** Dealing the river: Jack of Spades

EitanKing bet - $6.00

Metaddict called - $6.00

 

Standard? Min read var inte mer än att jag vet att EitanKing kan donka en väldans massa händer här. Höjer för att isolera vilket lyckas. River är jag inte helt säker över vad jag gör om han checkar, men det troliga är att jag checkar ner och visar iaf lite respekt för det faktum att han trots allt donkar in i tre pers. (med tanke på det spel han visar upp senare är river solklart värdebet om han checkar för övrigt)

 

 

Osså två riktigt sköna potter bara:

Smooth_J posted the small blind - $1.00

Metaddict posted the big blind - $2.00

** Dealing card to Metaddict: 10 of Clubs, 10 of Diamonds

moduli folded

Lady75 called - $2.00

Gzuz raised - $4.00

Lounatic0815 folded

Smooth_J folded

Metaddict raised - $6.00

Lady75 called - $6.00

Gzuz raised - $8.00

Metaddict called - $8.00

Lady75 called - $8.00

 

** Dealing the flop: 2 of Clubs, 7 of Hearts, 10 of Spades

Metaddict checked

Lady75 bet - $2.00

Gzuz called - $2.00

Metaddict raised - $4.00

Lady75 raised - $6.00

Gzuz called - $6.00

Metaddict called - $6.00

 

** Dealing the turn: 6 of Spades

Metaddict checked

Lady75 bet - $4.00

Gzuz folded

Metaddict raised - $8.00

Lady75 called - $8.00

 

** Dealing the river: Ace of Diamonds

Metaddict bet - $4.00

Lady75 called - $4.00

Metaddict shows: 10 of Clubs, 10 of Diamonds

Lady75 mucks:

Metaddict wins $64.00 from the main pot

 

EitanKing posted the small blind - $1.50

Metaddict posted the big blind - $3.00

** Dealing card to Metaddict: 8 of Hearts, 8 of Spades

SneakyErik folded

smf folded

MG28 raised - $6.00

EitanKing called - $6.00

Metaddict called - $6.00

 

** Dealing the flop: 5 of Clubs, 6 of Spades, 8 of Diamonds

EitanKing bet - $3.00

Metaddict raised - $6.00

MG28 raised - $9.00

EitanKing raised - $12.00

Metaddict called - $12.00

MG28 called - $12.00

 

** Dealing the turn: King of Clubs

EitanKing checked

Metaddict bet - $6.00

MG28 raised - $12.00

EitanKing folded

Metaddict raised - $18.00

MG28 called - $18.00

 

** Dealing the river: 5 of Diamonds

Metaddict bet - $6.00

MG28 called - $6.00

Metaddict shows: 8 of Hearts, 8 of Spades

MG28 mucks:

Metaddict wins $100.00 from the main pot

 

Jepp, kan väl säkert trebeta pre här för värde men jag synar av lite blandade orsaker.

Min position självklart, men nog framförallt för att jag vill öka mina chanser att få bort dem senare. Trebetar jag här blir potten så stor att jag inte tror att de kommer vika många händer förrän river, om de inte träffar till att börja med. Jag synar inte enbart för setvärde iaf så ingen tror det. Så länge det inte kommer en ful flop är tanken att köra på rätt hårt. Ful flop = massa kort i "the playing zone". AKQ t.ex. hade varit vad jag hade definierat som en "ful flop" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IRL-whine: Är som skrivet sjuk och har varit det i 4-5 dagar nu. Tänker inte direkt speciellt ofta på min personliga hygien då av förklarliga skäl. Hursomhelst låg jag i soffan och kollade på mitt kära United när jag plötsligt känner en vidrig stank följt av att det liksom sticker i näsan och mer eller mindre börjar svida i ögonen. "Vafan är detta?!" tänker jag, innan jag inser att det är min vänstra armhåla som avger denna otäcka malodör. Orka duscha liksom, jag är ju förkyld FFS! Så efter matchen fick jag gå till vasken och ta lite tvål under armarna iaf. En turkdusch deluxe skulle man kunna kalla det. Normalt sett när jag av olika anledningar (typ lathet) inte pallar duscha och har detta "problem" brukar det räcka med lite dyr roll-on ovanpå men inte ens den dyraste lyxvaran i universum skulle kunna stänga inne denna genomträngande djävulusiska avkomma.

Nu kanske jag får rykte som värsta smutsgrisen men jag är faktiskt inte fullt så äcklig när jag är "frisk" ;)

 

Hade väldigt svårt att se hur United skulle kunna tappa CL-åttondelen hemma på Old Trafford. De gjorde också ungefär vad de skulle och inte speciellt mycket mer, precis som det varit nu ett tag.

Riktigt jävla kul att Henke fick göra mål också! Som gammal Högaborgare i typ 10 år och helsingborgare hela mitt liv så känner man sig fakiskt lite stolt. WB hem får man väl väl säga snart.

 

För att vara lite pokerrelaterad signade jag upp på stoxpoker. Tog bara en månads medlemsskap för att ladda ner alla filmer sen får man väl se om det är värt att betala för resten av sajten. Tyvärr går ju nedladdandet FRUKTANSVÄRT långsamt. Hoppas det är för att jag är på amerikansk prime time. Det bör väl vara där sajten har flest användare?

Har sett typ 2-3 av stox limitfilmer innan iaf och de känns både väldigt intressanta och nyttiga framförallt. Känns som bara det lilla jag sett redan har gjort mitt spel några procent bättre. Att han är en hejare på limit kan väl knappast någon förneka, hur hans NL-spel är vet jag inte? Men who the fuck cares om det liksom? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ruter tyckte vi skulle sitta med hela våra rullar vilket var ok för min del. Tyckte dock lite synd om honom!

ballerbrokeassruterix9.th.jpg

Kort match, ruter gav upp och skyllde på att han var hungrig efter att jag plockade ett inköp rätt fort...i själva verket har han ju inga pengar kvar på sajten.

 

(visst, sånt här hjälpte kanske:)

** Dealing Down Cards **

Dealt to revisorn: [3c, 3s]

Player 1: Raise ($1.50)

revisorn: Raise ($2)

Player 1: Call ($1)

** Dealing Flop **

Community cards: [3h, 6h, Js]

revisorn: Bet ($1)

Player 1: Raise ($2)

revisorn: Raise ($2)

Player 1: Raise ($2)

revisorn: Call ($1)

** Dealing Turn **

Community cards: [Qh]

revisorn: Bet ($2)

Player 1: Raise ($4)

revisorn: Raise ($4)

Player 1: Raise ($4)

revisorn: Raise ($4)

Player 1: Call ($2)

** Dealing River **

Community cards: [6s]

revisorn: Bet ($2)

Player 1: Call ($2)

** End Round **

** Evaluate **

revisorn: Show Cards ($0)

Player 1: Muck ($0)

** Showdown **

Main pot $37.50, Rake $0.50

Summary Player 1: bet $19, won $0, net $-19, HoleCards [Qd, Jh]

Summary revisorn: bet $19, won $37.50, net $18.50, HoleCards [3c, 3s], HiHand [a full house, threes full of sixes] [3s, 3h, 3c, 6s, 6h], won $37.50 from main pot

 

 

 

Slutligen ett spel som jag inte gjort en enda gång på Prima eftersom jag nästan aldrig har hittat en mening med det. Hade glömt hur mongo WPEX är för övrigt :)

** Dealing Down Cards **

Dealt to revisorn: [Qs, 9s]

Player 6: Raise ($4)

Player 2: Fold

Player 4: Fold

revisorn: Call ($2)

** Dealing Flop **

Community cards: [9d, 7d, 2s]

revisorn: Check ($0)

Player 6: Bet ($2)

revisorn: Raise ($4)

Player 6: Call ($2)

** Dealing Turn **

Community cards: [Ts]

revisorn: Bet ($4)

Player 6: Call ($4)

** Dealing River **

Community cards: [Qh]

revisorn: Check ($0)

Player 6: Bet ($4)

revisorn: Raise ($8)

Player 6: Fold

Fi är dum i huvet helt enkelt, 90% säkert att han inte kan motstå att beta river, vad han än har. Detta var alltså inte mot ruter även om man skulle kunna tro det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kändes igår som jag nästan var frisk men sen det blev mycket sämre helt plötsligt och nu är det snorigt och hostigt samtidigt som halsen är öm igen. Det här är väldigt olägligt. Idag (tekniskt sett igår, 9 mars) fyller jag år och på tisdag åker jag till Thailand. Tillfriskning tack!

 

Så inte mkt poker alls sista tiden, kallar inte det jag sysslade med på PF-slasket poker...mars blir verkligen ingen grindmånad.

 

Imorgon hoppas vi förutom att jag ska tillfriskna på att United bevarar chanserna till en trippel, att Henke gör mål igen och att el classico blir en bra match.

FC Köpenhamn - HIF var en besvikelse. Första halvlek bådade verkligen inte gott, andra ingav hopp. Trots allt var vi faktiskt enda svenska lag i semi! Heja skaune

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens skiva: Death - Human (eller har jag haft den innan? Börjar redan bli svårt att hålla koll. Den tekniska dödsmetallens mästerverk iaf)

 

Dagens serie: METALOCALYPSE!! :D

 

Dagens tilt: Jag är onormalt spelsugen men vet inte om jag vågar spela pga risken för att jag skulle orka koncentrera mig mer än fem minuter är enorm just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns inte alls bra inför Thailand det här, haft riktigt ont i halsen idag. Seg jävel till förkylning. Näsan rinner konstant. 2 dagar till avgång...hur ska detta gå?

 

Trött och hängig som sagt men inte tillräckligt för att kunna hålla mig borta från borden. Spelade en kort session igår på tre bord och en kort idag på fyra. Pallade inga stora svängningar idag så det blev nästan bara 2-4. Slängde upp ett 3-6 när borden tömdes och plussade 100 på det bordet rätt snabbt, tror jag backade smått på dagens 2-4 dock.

 

Igår satt en av mina favvofiskar på ett 5-10 bord tillsammans med TVÅ andra fiskar. Alla tre har jag skrivit ungefär "SYNAR!!!!" på. Svårt att inte sätta sig. Plussade bra på de andra borden men just 5-10bordet var såklart det enda som var riggat :) I big bets plussade jag nog riktigt bra men i dollar typ 50 totalt. (för övrigt satt fisken ovan på ett 20-40 bord idag. Lite overkill kanske....? han satt bara med typ 100 dollar ändå :D Vettig kille. Han bustade rätt fort otroligt nog...)

 

Totalt ungefär 50 upp igår och 100 idag ser jag nu. Helt ok.

Trevligt också att dagens session fick mig plus på alla nivåer på Prima för första gången sen jag flyttade :) Marginellt på 3-6 dock men det blir bättre snart, det är jag övertygad om.

 

Fisk, någon...? Fi är en kass "lös pajas". Han stekte skitlänge innan han betade river, gjorde mig faktiskt en gnutta orolig, fiskarna brukar ju göra så när de har nötterna :D Jaja, stort spel att bluffa fyra pers iaf.

snooker2 posted the small blind - $1.50

twojx2 posted the big blind - $3.00

** Dealing card to Metaddict: Ace of Diamonds, 5 of Diamonds

Rookie777 called - $3.00

No28 called - $3.00

Metaddict called - $3.00

snooker2 called - $3.00

twojx2 checked

 

** Dealing the flop: 10 of Clubs, 4 of Clubs, 5 of Spades

snooker2 checked

twojx2 checked

Rookie777 bet - $3.00

No28 called - $3.00

Metaddict called - $3.00

snooker2 called - $3.00

twojx2 folded

 

** Dealing the turn: 7 of Spades

snooker2 checked

Rookie777 bet - $6.00

No28 folded

Metaddict called - $6.00

snooker2 folded

 

** Dealing the river: 8 of Diamonds

Rookie777 bet - $6.00

Metaddict called - $6.00

Rookie777 shows: Jack of Spades, Queen of Hearts

Metaddict shows: Ace of Diamonds, 5 of Diamonds

Metaddict wins $49.00 from the main pot

 

 

Tunt värdebet...och jag är fan runt 80% säker på att jag har bäst hand och att fi kommer betala av med sämre ess - eventuellt någon kung med.

Nä, han är inte jätteduktig direkt ;)

 

Lola72 posted the small blind - $1.00

Metaddict posted the big blind - $2.00

** Dealing card to Metaddict: Queen of Diamonds, Ace of Diamonds

VARMBLOD folded

SeiKreativ folded

ybom61 folded

Johntok raised - $4.00

Lola72 folded

Metaddict raised - $6.00

Johntok called - $6.00

 

** Dealing the flop: 5 of Spades, 3 of Clubs, 9 of Diamonds

Metaddict bet - $2.00

Johntok called - $2.00

 

** Dealing the turn: 10 of Spades

Metaddict bet - $4.00

Johntok called - $4.00

 

** Dealing the river: 4 of Clubs

Metaddict bet - $4.00

Johntok called - $4.00

Metaddict shows: Queen of Diamonds, Ace of Diamonds

Johntok mucks:

Metaddict wins $31.50 from the main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla har väl skumma drömmar ibland antar jag. För min del var nattens nog en av de skummaste jag haft. Självklart var den pokerrelaterad...suck ;)

 

Vissa saker är jag inte helt klar över så jag vet inte riktigt om jag såg följande händelser på TV eller om jag satt vid bordet själv. Skulle jag gissa så tror jag att jag satt med.

Anyway, jag kommer in rätt i en pott mellan nån okänd snubbe och...ja...en apa faktiskt. Rätt säker på att det var en chimpans. Kommer inte ihåg några kort alls eller vad som hände preflop, men floppen gick check-check. Snubben har position på chimpansen som betar ut typ i närheten av pott på turn. Snubben steker litegrann men synar hyfsat fort. River blankar har jag för mig, varpå chimpansen rätt fort gör ett klassiskt apljud, "ohh ooh ahh aah" ni vet, och överbetar potten. Det är uppenbart för alla att han bluffar av någon anledning, även för snubben. Han blixtsynar. Chimpansen visar upp nån kass bluff och får världens mest sorgsna min på ansiktet.

 

Om någon drömtydare läser detta så feel free att berätta vad i HELVETE denna dröm betydde :D För jag har fan ingen aning.

 

 

ps finns det något tråkigare än att packa? ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter pa ett sunkigt pokercafe med ett sunkigt tangentbord pa Karon Beach i Phuket. Det ar lite val mycket TJENA KOMPIS tyvarr och var man an gar ar det fan bara svenskar, svenskar och svenskar. Men jag borjar nog bli sald p[ Thailand annars, nasta vecka bar det av till Krabi och jag tror allt blir annu battre dar.

Nyss skrek tre thailandskor efter en och den ena yttrade den mycket kanda frasen me love u long time och alla tokfnissade. Trodde bara det var en myt men det var sant.

 

Inget tradlost IT pa hotellet gor lite ont i sjalen, pokerabstinensen ar ratt stor. Men jag klarar mig nog. Imorrn blir det stora marknaden i Phuket, hoppas pa fortsatta fynd. Tusen kronor i ManU-supporteraffaren sved dock en aning...:twisted: Red Devils ftw!

 

Sawasdee Kapp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- You had any thailady to your loom?

- No, not yet.

- Whaaaaaat? All the sexymen that come here they have thailady, thailady, thailady.

 

"Haha you have Labello? Hahaha you are ladyboy!"

 

Hittade en utgång i söndags. Safali (eller Safari som jag då kallar det...). Jag, två thailändskor (varav en tjejen med citaten ovan) och en 42-årig tysk med hockeyfrilla vid namn Bob. Det var rätt skoj faktiskt. Bob shejkade loss som fan uppe på scenen helt själv innan det hade blivit fullt på stället. Svårt att hålla oss för skratt.

 

Nu ska jag iaf ut och käka - imorrn blir det tidig uppgång och 3 timmar med buss vidare till Aonang i Krabi.

 

 

ps om det fortsätter med absolut noll respons här trots mina envetna försök kommer jag nog sluta anstränga mig och bara posta typ pokerresultat och sådär, mest för att hålla koll på siffrorna. Känns rätt meningslöst att lägga energi på detta annars, även om det verkar som hyfsat många läser här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ps om det fortsätter med absolut noll respons här trots mina envetna försök kommer jag nog sluta anstränga mig och bara posta typ pokerresultat och sådär, mest för att hålla koll på siffrorna. Känns rätt meningslöst att lägga energi på detta annars, även om det verkar som hyfsat många läser här.

 

Nä, sluta inte posta. Vi läser detta men anledningen att inga postar (Iallafall jag) är att vi känner att du är totalt hjälplös och det är således ingen idé att posta något.

 

OBS: Det var ett skämt:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...