b0bb4n Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Neeee meta , din db äger ju. Hoppas du iaf öppnar en ny när du kommit hem till sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2007 bump mods, VAKNA, klyka, appel? Ni brukar vara vakna...lås dagbok tack. b0bb4n, jag tycker personligen den är rätt jävla värdelös just nu eftersom jag inte orkar vara det minsta konstruktiv utan bara sitter och whinear. Kan jag sluta med det startar jag kanske upp en ny isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Tycker du borde chilla, låt dagboken vara. Aldrig riktigt superlyckat att ta beslut när man är lite ur balans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2007 Bumpar eftersom ingen moderator kikat förbi. Lite orutinerat av mig att inte byta rubrik kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Ett tips är att PMa nån mod om den fortsätter att vara ostängd. GG btw, har varit en kul dagbok att följa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 det här är humor. precis som vid pokerborden..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Bumpar eftersom ingen moderator kikat förbi. Lite orutinerat av mig att inte byta rubrik kanske... Lite orutinerat. PM:a om du ångrar dig och vill ha dagboken upplåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts