devalanteriel Postad 19 Maj , 2005 Rapport Postad 19 Maj , 2005 Scrolla ned till Helga... kanske inte var lika kul som jag trodde Citera
holdem Postad 20 Maj , 2005 Rapport Postad 20 Maj , 2005 Hehe... det ante mig att det fanns lite kinky stuff i garderoben hos Kim Hartman... damunderkläder OCH uniform samtidigt... jo jag tackar! Citera
Elvis Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2005 Kollade just in oddsen på WSOP på William Hill. Fyra snookerspelare ur eliten ska visst vara med i WSOP, oddsen på att någon av dem ska nå finalbordet är: Stephen Hendry 300/1 Matthew Stevens 300/1 Mark Williams 300/1 Jimmy White 300/1 Jimmy vann pokerturneringen Ladbrokes Masters 2003 ($150,000) och Matthew Stevens vann Pacific Poker Open ($500,000) i höstas. Man kanske ska satsa några pund på någon av dem. Citera
snooker Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Halloj.. Kul tråd.. Är en stor fan av snooker och spelat i c:a 18 år.. Är rankad 4 i Sverige idag har varit rankad 1.. Har de senaste året trillat in på poker svängen och där går det inte lika bra ....Ligger lite plus sammanlagt dock.. Jag spelar i princip varje vecka på biljardpalatset så hojta till om ni vill snacka eller ha lite tips. Kolla gärna in Snooker.se om ni inte har varit där redan. Mvh Mats Eriksson Citera
scouserandy Postad 23 Augusti , 2005 Rapport Postad 23 Augusti , 2005 Är en stor fan av snooker Va?? Det var som fan! Vem hade kunnat tro det??? Citera
chapman Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Surfade runt lite för att söka info om biljard och snubblade över den här sidan med citat från vår allas favorit Kim Hartman http://hem.bredband.net/gameover/kimhartman.htm Hur kul som helst. Han har f.ö blivit utsedd till årets kommentator på eurosport... Citera
tamtaram Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Surfade runt lite för att söka info om biljard och snubblade över den här sidan med citat från vår allas favorit Kim Hartman http://hem.bredband.net/gameover/kimhartman.htm Hur kul som helst. Han har f.ö blivit utsedd till årets kommentator på eurosport... Du förgyllde min dag. Kim är en stor favorit. Citera
Swalling Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Gammal tråd som blir till liv igen! Nån mer som kollar Aberdeen Open? Tror det är Sullivan - Robertsson nu! Citera
Agent Cooper Postad 22 November , 2006 Rapport Postad 22 November , 2006 Snooker, eller någon annan med koll på snookern i Stockholm. Hur går det med den där nya snookerhallen som skulle byggas i Stockholm? Jag lirar en hel del snooker och det vore ju skitskoj att få testa ett nytt ställe. Synd att man bor i fel stad bara... Citera
Recommended Posts