Gå till innehåll

Summit Points shop?


originalklunk

Recommended Posts

Varför blir alla så upprörda över att shoppen inte kommer.. ??

Visst, det hade varit kul med en sjysst shop. Men hur bra är egentligen de bästa shopparna på marknaden idag? Vad innebär de ? 10-20% återbäring? Känner man everest rätt så kommer dom erbjuda max 2% eller något sånt...Varför är det så viktigt att denna shop ska komma igång? Vill ni ha en sjysst shop ska ni söka er till Pokerstars eller något annat, sluta hoppas på everest.

 

Därför att de har LOVAT X ANTAL GGR att den SKA KOMMA vid en viss tidpunkt. Nu sitter jag på en del poäng som bara ligger och ruttnar. Om de inte från början sagt att den skulle komma skulle jag inte bry mig, men nu har de det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 297
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan bara upprepa att det helt klart är olyckligt att lanseringen av shoppen har dragit ut på tiden. Men shoppen kommer att bli verklighet och ni kommer att kunna köpa merchandise för era Summit Points.

 

Fan skäms du inte eller?

Bra företagskultur ni har på Everest.

Everestpoker och en alkisfarsa på julafton e den bästa jmf jag kommer på atm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara upprepa att det helt klart är olyckligt att lanseringen av shoppen har dragit ut på tiden. Men shoppen kommer att bli verklighet och ni kommer att kunna köpa merchandise för era Summit Points.

Du glömde skriva att det är HÄR på POKERFORUM som shoppen FÖRST kommer lanseras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara upprepa att det helt klart är olyckligt att lanseringen av shoppen har dragit ut på tiden. Men shoppen kommer att bli verklighet och ni kommer att kunna köpa merchandise för era Summit Points.

 

Det verkar som att ni på everest har föverkat vårt (vi på pokerforums) förtroende med era löften om shop och bättre bonus (som bara blev sämre!). Iallafall så har ni förverkat mitt förtroende och jag kommer aldrig mer att sätta in en krona hos Mr Everest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som att ni på everest har föverkat vårt (vi på pokerforums) förtroende med era löften om shop och bättre bonus (som bara blev sämre!). Iallafall så har ni förverkat mitt förtroende och jag kommer aldrig mer att sätta in en krona hos Mr Everest.

 

Instämmer, och så har dom nu tagit bort "två-första-in-får-dubbla-summit-points"-regeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Att göra skalet till en summit points shop och där erbjuda att man kan köpa åtminstone bonusar och cash skulle ta vilken halvkass programmerare som helst 3-4 timmar. Sedan måste man hitta lite produkter och sånt, det kräver möten och diskussioner med andra, det kanske tar en månad.

 

Så ville verkligen Everest ha en summit points shop hade de haft en för länge sedan. Det är helt enkelt som någon sa: De kommer att få betala rejält när de öppnar den och alla som har sparat summit points börjar konsumera, så de skiter helt enkelt i att öppna den

 

stor sanning. jag väntar bara på att EP-snubben ska erkänna det.

 

eller iaf hitta på någon lustig bortförklaring. ett troligt scenario är väl typ att "en server har krashat, alla summitpoints är som bortblåsta, men misströsta inte: everest bjuder alla sina spelare på en $25 bonus som plåster på såren"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stor sanning. jag väntar bara på att EP-snubben ska erkänna det.

 

eller iaf hitta på någon lustig bortförklaring. ett troligt scenario är väl typ att "en server har krashat, alla summitpoints är som bortblåsta, men misströsta inte: everest bjuder alla sina spelare på en $25 bonus som plåster på såren"

 

Haha eller varför inte en exklusiv $75 mot 2000SP bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Har via väldigt starka källor (insider) hört att det är på gång nu.... det handlar om detaljer nu....

 

När jag lirade på Everest för över 2 år sen var shoppen precis runt hörnet. Förstår inte varför folk spelar kvar på en icke skattefri site som lurar röven av dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men SERIÖST!!!

 

hur kan ni bli skogstogiga över en sp-shop??

vad förväntar ni er? att få hem en ferrari för 20000SP?

 

köp in er i nån satelit för era poäng istället för att byta dom mot en kaffemugg med everest-logga på (nån gång i framtiden).

garanterat mer värde, även om ni suger på turneringar.

 

ok att man stör sig på falska löften/marknadförning, men va fan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men SERIÖST!!!

 

hur kan ni bli skogstogiga över en sp-shop??

vad förväntar ni er? att få hem en ferrari för 20000SP?

 

köp in er i nån satelit för era poäng istället för att byta dom mot en kaffemugg med everest-logga på (nån gång i framtiden).

garanterat mer värde, även om ni suger på turneringar.

 

ok att man stör sig på falska löften/marknadförning, men va fan..

 

 

Jag har ungefär dubbelt så många ep som en normal svensk årslön. Får jag muggar ska jag skicka hem varenda en till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...