Gå till innehåll

Summit Points shop?


originalklunk

Recommended Posts

  • Svars 297
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
håller med skulle vara bra om dom kommer med lite info NU/SNART TACK

 

Så snart vi har ett datum för releasen av vår Summit Points-shop så är det här på Pokerforum.nu som vi kommer att berätta det först. Har förståelse för er frustration!

 

Missa inte att era Summit Points med start i november kan ge er en biljett till vår audition till Live the Dream: http://www.everestpoker.com/sv/livethedream/leaderboard.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag förstår att det inte är ditt fel att det inte har kommit någon SP-shop ännu men tycker att det känns lite fel att skriva något i den här stilen:

 

Summit Points - Vad är det och hur kan jag använda dom?

06-04-20 @ 09:29:13 av Angelica

Summit Points är vårt lojalitetsprogram här på Everest Poker där du tjänar Summit Points på allt spel om pengar.

 

Hur du tjänar dom:

 

* 1 Summit Point för varje 1$ i rake vid ringspel.

* 8 Summit Points för varje 1$ i turneringsavgift, både för enbords- och flerbordsturneringar.

 

Tänk också på att de första två spelarna vid ett bord tjänar dubbla Summit Points under hela deras sittning vid bordet.

 

Vad kan du göra med dom:

 

* Du kan lösa in Summit Points för inträden till turneringar med spel om pengar.

* Spela vid våra "Points for Points"-bord och turneringar.

* Köpa Everest Poker merchandise-prylar (kommer inom kort).

 

Om du vill ha mer information om Summit Points, gå till Everest Pokers webbsida. http://www.everestpoker.com

 

Tagit från: http://www.everestpokerblog.com/sv?cat=65

 

Saker kan ha dragit ut på tiden osv men att berätta att något kommer att komma inom kort för att sedan inte komma med ordentliga ursäkter eller anledningar till att det inte har gjorts några framsteg på drygt 1,5 år tycker iaf jag är ganska tråkigt, på gränsen till oacceptabelt för ett seriöst företag.

 

Min förhoppning är också att när väl shopen kommer att det finns några vettiga saker till rimliga priser, inte en EP-tröja för 250k SP.

 

Jag har märkt att du ibland avstår att svara på vissa frågor/kommentarer/kritik som kan anses som svårbesvarade, hoppas inte det här är ett av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker kan ha dragit ut på tiden osv men att berätta att något kommer att komma inom kort för att sedan inte komma med ordentliga ursäkter eller anledningar till att det inte har gjorts några framsteg på drygt 1,5 år tycker iaf jag är ganska tråkigt, på gränsen till oacceptabelt för ett seriöst företag.

 

Min förhoppning är också att när väl shopen kommer att det finns några vettiga saker till rimliga priser, inte en EP-tröja för 250k SP.

 

Jag har märkt att du ibland avstår att svara på vissa frågor/kommentarer/kritik som kan anses som svårbesvarade, hoppas inte det här är ett av dem.

QFMFT!

 

Bra Kaffe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utan att på nåt sätt försvara Everest så undrar man hur folk orkar tjata om en points-shop. Summitspointsen går ju redan nu att använda för att köpa in i stt/mtts. Eller vill man så väldigt gärna glida runt i t-shirts och nyckelringar med reklamtryck?

 

Nej det vill man inte. Men jag utgår ifrån att shopen kommer likna andra siters shopar.

Och jag har verlkigen ingenting emot att köpa ipods och stora tv apparater för mina poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det vill man inte. Men jag åtgår ifrån att shopen kommer likna andra siters shopar.

Och jag har verlkigen ingenting emot att köpa ipods och stora tv apparater för mina poäng.

Exakt, för det första är jag inte en MTT- eller Sng-spelare och för det andra så har jag inte lust att köpa in mig i turrar för över 12k kronor utan jag förväntade mig att kunna inhandla något trevligt i en SP-shop som de har lovat ska komma "inom kort".

 

kojak: Jag förstår dock din reaktion när alla verkar upprörda över att det inte kommer någon SP-shop.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ber ater om ursakt for forseningen av shoppen! Men, som vi har meddelat tidigare, det ar har pa Pokerforum som shoppen forst kommer att lanseras.

 

Tack for ert talamod!

 

Tack för svaret, det uppskattas!

 

 

Om du har tid och om det inte är hemligstämplat (vilket jag betvivlar starkt) så får du gärna presentera hur arbetet går.

 

Exempel på frågor du gärna får besvara är:

 

Vilka framsteg har ni gjort på dessa 1,5 år?

 

Vilka problem har ni stött på som har gjort att det har dragit ut på tiden?

 

Hur har ni löst dessa?

 

Vad är det som ni har kvar innan en SP-shop kan vara redo att användas?

 

Vilka är det som jobbar fram shopen? Samma personer som har jobbat hårt för att göra klienten mer användarvänlig?

 

Finns det något sätt som vi pf:are/spelare på er klient kan påverka och skynda på erat arbete med shopen?

 

Kommer det finnas möjlighet att komma med önskemål på produkter som kan finnas i shopen, exempelvis tröja, kryssning eller TV?

 

Kommer shopens priser ha rimligt jämförbara priser med butikernas?

 

 

Tack på förhand!

 

//Zumsar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min förra post verkade vara en sådan där "för svår" för att besvaras, antar att du inte har någon speciell skyldighet att svara på frågor när du är Everest representant på forumet men det vore trevligt om du tog dig tid att besvara frågorna, eller iaf be jobbiga personer som mig att dra någonstans dit pepparn växer.;-)

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inse att de där summitspoängen är nästan värdelösa. Man får ju grinda en bra stund för att få ihop s-poäng till en sketen 50 dollars sng. Och skulle ni lyckas få ihop för att det skulle räcka till nåt med reellt värde i en ev shop, typ en större tv, borde ni byta till en site med rb. Men grattis till Everest (och andra siter) som lyckas locka korkade kunder med ett för dem nästan gratis poängsystem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min förra post verkade vara en sådan där "för svår" för att besvaras, antar att du inte har någon speciell skyldighet att svara på frågor när du är Everest representant på forumet men det vore trevligt om du tog dig tid att besvara frågorna, eller iaf be jobbiga personer som mig att dra någonstans dit pepparn växer.;-)

 

Tack på förhand!

 

Vi har tyvärr inga fler detaljer just nu, och vi ber åter om ursäkt för förseningen av shoppen! Men, som vi har meddelat tidigare, det är här på Pokerforum som shoppen först kommer att lanseras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Känns lite som om det är risk för att shopen kommer tömmas när (eller om?) den kommer när man ser hur många som väntar på den. Antar att det är fler än jag som har en drös med summit points som ligger o skräpar och är redo att spenderas.

 

Tömmas? Det kommer knappast att finnas något fysiskt lager i Everests regi...så osmarta är dom knappast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...