Hertigen Postad 9 April , 2008 Rapport Share Postad 9 April , 2008 Varför blir alla så upprörda över att shoppen inte kommer.. ??Visst, det hade varit kul med en sjysst shop. Men hur bra är egentligen de bästa shopparna på marknaden idag? Vad innebär de ? 10-20% återbäring? Känner man everest rätt så kommer dom erbjuda max 2% eller något sånt...Varför är det så viktigt att denna shop ska komma igång? Vill ni ha en sjysst shop ska ni söka er till Pokerstars eller något annat, sluta hoppas på everest. Därför att de har LOVAT X ANTAL GGR att den SKA KOMMA vid en viss tidpunkt. Nu sitter jag på en del poäng som bara ligger och ruttnar. Om de inte från början sagt att den skulle komma skulle jag inte bry mig, men nu har de det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 11 April , 2008 Rapport Share Postad 11 April , 2008 Jag kan bara upprepa att det helt klart är olyckligt att lanseringen av shoppen har dragit ut på tiden. Men shoppen kommer att bli verklighet och ni kommer att kunna köpa merchandise för era Summit Points. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Den där gamla repliken tröstar ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Jag kan bara upprepa att det helt klart är olyckligt att lanseringen av shoppen har dragit ut på tiden. Men shoppen kommer att bli verklighet och ni kommer att kunna köpa merchandise för era Summit Points. Fan skäms du inte eller? Bra företagskultur ni har på Everest. Everestpoker och en alkisfarsa på julafton e den bästa jmf jag kommer på atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Jag kan bara upprepa att det helt klart är olyckligt att lanseringen av shoppen har dragit ut på tiden. Men shoppen kommer att bli verklighet och ni kommer att kunna köpa merchandise för era Summit Points. Du glömde skriva att det är HÄR på POKERFORUM som shoppen FÖRST kommer lanseras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zenmuron Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Haha. det verkar ju vara lynchstämning här inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Fan vad gott ! VIP-shop på Everest asså. Najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KristenKnarkare Postad 12 April , 2008 Rapport Share Postad 12 April , 2008 Jag trodde inte att folk fortfarande spelade på everest bland alla "Fransmän" och "Italienare" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 15 April , 2008 Rapport Share Postad 15 April , 2008 Jag kan bara upprepa att det helt klart är olyckligt att lanseringen av shoppen har dragit ut på tiden. Men shoppen kommer att bli verklighet och ni kommer att kunna köpa merchandise för era Summit Points. Det verkar som att ni på everest har föverkat vårt (vi på pokerforums) förtroende med era löften om shop och bättre bonus (som bara blev sämre!). Iallafall så har ni förverkat mitt förtroende och jag kommer aldrig mer att sätta in en krona hos Mr Everest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hackson Postad 18 April , 2008 Rapport Share Postad 18 April , 2008 Det verkar som att ni på everest har föverkat vårt (vi på pokerforums) förtroende med era löften om shop och bättre bonus (som bara blev sämre!). Iallafall så har ni förverkat mitt förtroende och jag kommer aldrig mer att sätta in en krona hos Mr Everest. Instämmer, och så har dom nu tagit bort "två-första-in-får-dubbla-summit-points"-regeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronis Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Sluta skriva dina kommenterar om att det kommer bli verklighet. Man blir bara mer arg när man hör sånt trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
leathur Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Att göra skalet till en summit points shop och där erbjuda att man kan köpa åtminstone bonusar och cash skulle ta vilken halvkass programmerare som helst 3-4 timmar. Sedan måste man hitta lite produkter och sånt, det kräver möten och diskussioner med andra, det kanske tar en månad. Så ville verkligen Everest ha en summit points shop hade de haft en för länge sedan. Det är helt enkelt som någon sa: De kommer att få betala rejält när de öppnar den och alla som har sparat summit points börjar konsumera, så de skiter helt enkelt i att öppna den stor sanning. jag väntar bara på att EP-snubben ska erkänna det. eller iaf hitta på någon lustig bortförklaring. ett troligt scenario är väl typ att "en server har krashat, alla summitpoints är som bortblåsta, men misströsta inte: everest bjuder alla sina spelare på en $25 bonus som plåster på såren" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 stor sanning. jag väntar bara på att EP-snubben ska erkänna det. eller iaf hitta på någon lustig bortförklaring. ett troligt scenario är väl typ att "en server har krashat, alla summitpoints är som bortblåsta, men misströsta inte: everest bjuder alla sina spelare på en $25 bonus som plåster på såren" Haha eller varför inte en exklusiv $75 mot 2000SP bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOffegrev Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Haha eller varför inte en exklusiv $75 mot 2000SP bonus. Rättning: 2250SP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Haha eller varför inte en exklusiv $75 mot 2000SP bonus. Rättning: 2250SP Inte sämre än $100 mot 3000-5999SP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drexl Postad 7 Juni , 2008 Rapport Share Postad 7 Juni , 2008 Vem på Everest är ansvarig för att fixa shoppen? Du kan ju ge mailadressen så kan personen ifråga kontaktas direkt. Lite info på vad som är gjort och vad de största problemen just nu är vore på sin plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duracell Postad 8 Juni , 2008 Rapport Share Postad 8 Juni , 2008 allt bygger på en lögn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Är shopen på gång nu eller Everestrepresentanten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Ta det lungt killar, shopen kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Han som har hand om webshoppen. Hoppas han jobbar på enbart provis basis så hans barn svälter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 9 Juni , 2008 Rapport Share Postad 9 Juni , 2008 Är shopen på gång nu eller Everestrepresentanten? Har via väldigt starka källor (insider) hört att det är på gång nu.... det handlar om detaljer nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zeit Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Har via väldigt starka källor (insider) hört att det är på gång nu.... det handlar om detaljer nu.... När jag lirade på Everest för över 2 år sen var shoppen precis runt hörnet. Förstår inte varför folk spelar kvar på en icke skattefri site som lurar röven av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benemerson Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Men SERIÖST!!! hur kan ni bli skogstogiga över en sp-shop?? vad förväntar ni er? att få hem en ferrari för 20000SP? köp in er i nån satelit för era poäng istället för att byta dom mot en kaffemugg med everest-logga på (nån gång i framtiden). garanterat mer värde, även om ni suger på turneringar. ok att man stör sig på falska löften/marknadförning, men va fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Men SERIÖST!!! hur kan ni bli skogstogiga över en sp-shop?? vad förväntar ni er? att få hem en ferrari för 20000SP? köp in er i nån satelit för era poäng istället för att byta dom mot en kaffemugg med everest-logga på (nån gång i framtiden). garanterat mer värde, även om ni suger på turneringar. ok att man stör sig på falska löften/marknadförning, men va fan.. Jag har ungefär dubbelt så många ep som en normal svensk årslön. Får jag muggar ska jag skicka hem varenda en till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Jag har ungefär dubbelt så många ep som en normal svensk årslön. Får jag muggar ska jag skicka hem varenda en till dig. Jag önskar jag hade så många. Dom är ju guld. Förökar sig lätt, har världens bästa nl hold'em bord och kan omsättas i sitngo's. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts