Pepperpum Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Jag har för mig att jag läst någon stans att shopen kommer att bestå av Everest-prylar, dvs nyckelringar, kortlekar, t-shirts osv med Everest Poker-logga.Nu är jag ju inte helt säker på´t. Vill väldigt gärna veta var du har läst det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Everest-representanten skrev i nån tråd att shoppen skulle innehålla merchandiseprylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Vore ju rätt snyggt att vi ska betala för reklam för siten...dessutom säkert tillverkade av fastlänkade barn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 När kommer shoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 När kommer shoppen? Nån gång i år tror jag det är sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 22 Mars , 2007 Rapport Share Postad 22 Mars , 2007 Nån gång i år tror jag det är sagt. Aha, vad bra då vet man ju exakt , haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Ja, jag kan tyvärr inte ge er bättre information än så. Vi arbetar fortfarande med att finna lagerlokal i Europa och en ansvarig för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 23 Mars , 2007 Rapport Share Postad 23 Mars , 2007 Ja, jag kan tyvärr inte ge er bättre information än så. Vi arbetar fortfarande med att finna lagerlokal i Europa och en ansvarig för detta. Bara undrar om du kan svara på ryktet om att shoppen kommer att innehålla reklamprylar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Vad kommer det vara för sorts prylar everest? Blir det bara reklam skräp, eller blir det användbara saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Skulle man inte kunna få ett svar på frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Shoppen kommer både att innehålla Everest Poker-prylar (kepsar t-shirts och liknande, samt lite andra saker som exempelvis iPods. Jag har inte mer detaljerad information just nu om utbudet i shoppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Tack för informationen, Har du någon som hellst aning om när den kommer igån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Nej, jag har tyvärr ingen aning ännu om när shoppen kommer att öppnas:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Hej vad det går genom buskar och snår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drexl Postad 22 Juni , 2007 Rapport Share Postad 22 Juni , 2007 Något nytt på denna front? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Vi hoppas på att shopen kommer att öppnas innan slutet på året. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Calleman Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Undrar vad som kommer att krävas för att t ex köpa en ipod för 2000 kr, 70 000 summit points kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 I och med att man kan spela om summit points på everest (rätta mig om jag har fel) så kommer folk relativt enkelt kunna skaffa sig mycket summit points. Jag vill inte se hiskeligt höga priser i shoppen som kompensation mot detta. Istället tycker jag att ni ska utveckla det på så sätt att man bara kan handla med på egenhand intjänade poäng genom spel om pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Belöna Postad 4 Juli , 2007 Rapport Share Postad 4 Juli , 2007 Fattar faktiskt inte vad det spelar för roll vilka poäng man köper med.... De tar ju ffs rake på de borden oxå. Så man betalar ju för att få spela om dem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Vi hoppas på att shopen kommer att öppnas innan slutet på året. MVH DVS troligtvist inte... antagligen inte under första halvåret 2008 eller kan inte alls...... hm synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 vet ni inget nytt om shopen än eller blir det ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Jag har slutat på siten men har nästan 100k summitpoints som bara ligger där. Finns det någon risk att dessa kommer försvinna om jag inte är aktiv på siten? Och sen undrar jag likt postaren ovan om du har några nya uppgifter angående detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Nu borde ju onekligen everest representant veta om det blir någon shop i år! Har du något svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Poker Shopen borde öppnas innan slutet på året, men tyvärr har jag ännu inget datum. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1891 Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Poker Shopen borde öppnas innan slutet på året, men tyvärr har jag ännu inget datum. MVH Hoppas inte detta borde betyder samma sak som när personer säger kanske, vilket i 90% av fallen betyder NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts