STO Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 Hej!Strålande att shopen äntligen är på plats! Låt mig bara kolla en sak: Eftersom Ert nya bonussystem bygger på att man växlar in sina summitpoints mot pengar, hur skall man då kunnna få bonus och handla i shoppen? Jag har säkert missat något hur det fungerar så förklara gärna! För det kan väl ändå inte vara så att Ni har byggt ett system som tvingar Era kunder att välja mellan bonus och handla i Er shop? Kan någon av alla Everestrepresentanter här inne vara vänlig och svara på detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Hej!Strålande att shopen äntligen är på plats! Låt mig bara kolla en sak: Eftersom Ert nya bonussystem bygger på att man växlar in sina summitpoints mot pengar, hur skall man då kunnna få bonus och handla i shoppen? Jag har säkert missat något hur det fungerar så förklara gärna! För det kan väl ändå inte vara så att Ni har byggt ett system som tvingar Era kunder att välja mellan bonus och handla i Er shop? Hej STO, Du kan använda dina poäng i vår shop elller växla dem mot cash, du bestämmer själv. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Hej STO, Du kan använda dina poäng i vår shop elller växla dem mot cash, du bestämmer själv. Mvh, Angelica Så egentligen har vi väntat i 2,5 år på en summit points shop som helt enkelt fungerar som vilken nätbutik som helst på nätet......? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Hej STO, Du kan använda dina poäng i vår shop elller växla dem mot cash, du bestämmer själv. Mvh, Angelica Hej. Kolla inboxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rickett Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Hej!Strålande att shopen äntligen är på plats! Låt mig bara kolla en sak: Eftersom Ert nya bonussystem bygger på att man växlar in sina summitpoints mot pengar, hur skall man då kunnna få bonus och handla i shoppen? Jag har säkert missat något hur det fungerar så förklara gärna! För det kan väl ändå inte vara så att Ni har byggt ett system som tvingar Era kunder att välja mellan bonus och handla i Er shop? Nej, du har inte missat något. Everest la upp bonussystemet så att alla växla in så mycket SP som möjligt. Smart att dra ut på shopen. Men cyniskt. Många har ju använt upp sina SP under de här åren. Blir billigare så för everest... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Skickat pm.Tack på förhand. Hej! Jag väntar på svar angående ditt konto. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Hej STO, Du kan använda dina poäng i vår shop elller växla dem mot cash, du bestämmer själv. Mvh, Angelica OMG, Ni upphör aldrig att förvåna! Så med andra ord spelar man utan bonus nu på Everest!!! Tack för det! Kan väl säga att jag troligtvis var en av Era svenska storkunder, men nu är det fan nog med idioti!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Så egentligen har vi väntat i 2,5 år på en summit points shop som helt enkelt fungerar som vilken nätbutik som helst på nätet......? Så sjukt va? Jag hoppas att ALLA genomskådar Everest bluff!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 Bilen kostar 46 673 472 summit * 0,004 = $186693,88 * 7,97 = 1 487 950 SEK Jag vet ju vad jag ska spara till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Bilen kostar 46 673 472 summit * 0,004 = $186693,88 * 7,97 = 1 487 950 SEK Jag vet ju vad jag ska spara till Spara på du så kanske du kan få din bil om si sådär ungefär 15 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Någon som räknat vad man tjänar mest på? Gå med i den dära VIP summit klubben eller köpa saker i shoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jose8965 Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Någon som räknat vad man tjänar mest på?Gå med i den dära VIP summit klubben eller köpa saker i shoppen? mm, nån som orkat räkna på det? säg att månadsbonusen ligger på 30% rb, då känns det som sakerna i shoppen bör i nypris i billigaste butiken kosta motsvarande minst 40% rb för att ha värde för oss spelare.. Hur funkar föresten garantin och sånt? eller om man vill sälja sakerna i framtiden, får man något kvitto? Segt med om det blir lång leveranstid, många elektronikprylar hinner ju tappa en hel del värde på en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOffegrev Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Nu har jag bränt 16500sp och köpt mig en morgonrock ifrån Everestshopen, den såg riktigt bekväm ut faktiskt. Frågan lyder: Hur lång leveranstid bör jag räkna med? Jag är bosatt i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Nu har jag bränt 16500sp och köpt mig en morgonrock ifrån Everestshopen, den såg riktigt bekväm ut faktiskt. Frågan lyder: Hur lång leveranstid bör jag räkna med? Jag är bosatt i Sverige. MOffegrev, Du kan räkna med 3-4 veckor i leveranstid. Och jag kan bekräfta att morgonrocken är supernajs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Beställdemusmattan 5/4 o fick den idag Den va faktiskt najs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOffegrev Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 MOffegrev, Du kan räkna med 3-4 veckor i leveranstid. Och jag kan bekräfta att morgonrocken är supernajs... Låter bra det. Shopen är nog enda anledningen till varför jag fortsätter spela på Everest, eller fortsätter spela överhuvudtaget, så förbannat trött på Internetpoker. Men har man ett litet mål att jobba emot kan det bli hyfsat kul ändå. Tror nog rakapparaten eller en I-pod blir nästa pryl om jag inte lyckats gula rullen tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 22 April , 2009 Rapport Share Postad 22 April , 2009 Låter bra det. Shopen är nog enda anledningen till varför jag fortsätter spela på Everest, eller fortsätter spela överhuvudtaget, så förbannat trött på Internetpoker. Men har man ett litet mål att jobba emot kan det bli hyfsat kul ändå. Tror nog rakapparaten eller en I-pod blir nästa pryl om jag inte lyckats gula rullen tills dess. Du vet du kan växla dina summits mot $$ osen casha ut o köpa grejerna i en vanlig affär eller vad som helst ist va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOffegrev Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Du vet du kan växla dina summits mot $$ osen casha ut o köpa grejerna i en vanlig affär eller vad som helst ist va? Ja jag vet, men det blir mer som en psykologisk morot för mig. Har i princip tröttnat på nätpokern, så förbannat tråkigt. Ser dessutom inte riktigt pokerpengarna som pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Du vet du kan växla dina summits mot $$ osen casha ut o köpa grejerna i en vanlig affär eller vad som helst ist va? Återigen någon som orkat räkna på det och ser vad man får mest valute för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOffegrev Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Återigen någon som orkat räkna på det och ser vad man får mest valute för? Såg att min morgonrock kostade 16555SP vilket motsvarar 66$, vilket i dagsläget är ungefär 561:- , en ganska dyr morgonrock. Men en kul grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Återigen någon som orkat räkna på det och ser vad man får mest valute för? Jag räknade lite i bröjan.. Bilen blev nog liite dyrare men allt beror ju på vilken utrustning man får. PS3et va ganska billigt om jag räknat rätt men de kanske skiljde handkontroller o grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 23 April , 2009 Rapport Share Postad 23 April , 2009 Kolla lite på everest sportflaska och Harrington on holdem 1 och 2. Sportflaskan kostar 7032sp, vilket motsvarar 28$=233kr. Man får väl en vattenflaska inne på biltema för ett par tior:-) Sedan Harrington on cash kostar 11 773sp=47$=391kr Vid en snabbsökning på bokfynd gick det billigaste alternativet på 500kr Så där är det ju helt klart mer värt att köpa bäckerna än att växla över till cash. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts