Myssion Postad 9 Januari , 2007 Rapport Share Postad 9 Januari , 2007 Vi småkikar lite på hus, och det är lite intressant och kul att spekulera i hur man skulle möblera/inreda. Snubblade över den här sidan, men har för mig att jag sett något mer avancerat där man kan välja fler möbler, mattor, tapeter, köksluckor m.m. Någon som vet vilket program det kan tänkas vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Programmet som bör användas som också är ganska kul är sketchup. Finns gratis version på deras hemsida. Testa det och lägg upp lite bilder på dina alster sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 11 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Tack för tipset! Hittade Punch! Home Design Architectural Series®4000, men som namnet antyder så bör man plöja igenom instruktionsboken på 248 sidor först, vi hade bara tänkt lattja lite semiseriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
listig Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Rekommenderar också SketchUp. Använde det senast i somras för att ta reda på hur stor säng som ryms i min då blivande lägenhet eftersom jag inte hade möjlighet att besöka den. Ska nog finnas stöd för texturer och lite allt möjligt i det så man kan inreda ganska noggrant men det är lite pillergöra. Luck to, om man så säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts