Gå till innehåll

”Tomtarnas konung” till final i SPM


KalleAnka

Recommended Posts

Kul att du startade en tråd. Men vad vill du diskutera? (ja, jag är lite spydig nu. Känns som KalleAnka bara startar trådar för att det är kul. En länk till Aftonbladet? wooow :) vi är många som läser Aftonbladet.)

 

Ska man starta en tåd måste man ha något att diskutera. En fråga, ett problem eller så. Tråden passar kanske bättre som länktips?

Skärpning!

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du startade en tråd. Men vad vill du diskutera? (ja, jag är lite spydig nu. Känns som KalleAnka bara startar trådar för att det är kul. En länk till Aftonbladet? wooow :) vi är många som läser Aftonbladet.)

 

Ska man starta en tåd måste man ha något att diskutera. En fråga, ett problem eller så. Tråden passar kanske bättre som länktips?

Skärpning!

/C

 

Det finns en rubrik här på pokerforum som heter artiklar, där postade jag detta.

Anledning var att om inte jag gjorde det så skulle garanterat någon annan göra det. Tyckte det var lika bra, så förnedringen blir total ;)

 

Det var anledningen..Sedan har den helt rätt blivit flyttad till "Poker i Media", då jag inte läste informationen om var jag skulle lägga den.

Hittar ingen tråd som heter länktips, som du föreslår...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...