Gå till innehåll

Vilka hänger här?


Blattanfejan

Recommended Posts

24 år kommer från malmö och jobbar som elektriker.

Började spelar poker med polarna ungefär när wpt började sändas på femman.

Började på nätet med cashgame på olika nivåer, mest mikrolimit dock :-) , gulade dock ett antal ggr på det.

Började efter ett tag att lira 6 $ sng på party och har sen dess nästan bara sng. Justnu 22or på FTP.

Tycker att ma har lärt sig ett massor av grabbarna här på sng-forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 145
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är visst 30år och bor i Västerljung nära Trosa i östra Södermanland. Jag kommer ihåg att det har berättats för mig att vi hade en affär här för länge sedan. Nu ligger närmsta hak att köpa mjölk på 8km bort. Bor i villa med sambo och fem barn av vilka två är egenproducerade. Vi har även en svart liten tuss till hund. Jobbade som svarvare fram till slutet av förra året då jobben tog slut och jag blev överflödig, sedan dess har jag inte orkat söka jobb så pengarna har tagits från poker.

 

Jag har spelat bowling på elitserie nivå och har ett SM-guld med bowlinglaget Avance som kommer från Katrineholm. (Granne med CONS hemort). En anna lite ovanlig sak är att jag dricker inte alkohol.

 

Har spelat poker på nätet i ca 5år, har väl alltid fått in mer pengar än jag lagt ut, ibörjan tack vare bonusar och sedan tack vare turneringar och att jag slutat spela CG. På sista halvåret har jag spelat sammanlagt ca 8 minuter CG.

 

Har även speelat in några SnG filmer. Dessa innehåller mycket fina analyser.....Eller rättare sagt de innehåller bara en massa skitsnack men det kan vara kul det med. (http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=23207&highlight=skanke+film)

 

Spelar just nu på Fulltilt och nickar Skanke....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dippididoda dippididig, jag är 34 och jag är inte en tjej.

Har alltid varit intresserad av spel, började min bana med Ev- spelen svarta pokermaskiner i undangömda suspekta hörnen lite här och där.

 

Liksom Skanke ovan har man varit en inbiten bowlare på allsvensk nivå dock, men man innehar ju i alla fall ett tangerat världsrekord över 1 serie (300)

Lirat onlinepoker sedan uppstarten av Multipoker för ca 4 år sedan. Fick även erbjudandet att teckna aktier i bolaget vilket man naturligtvis inte gjorde suck!

I början blev det mest sporadiskt spel, och jag trodde att den som raisade mest vann, typ den nivån.

 

Är gift och har en lite kille på 3 år. Början var jobbig då han hade ett medfött hjärtproblem och fick göra operation bara 3 veckor gammal. Nu efter hans andra operation så mår han fint. Även jag.

 

Jobbar själv som servictekniker/försäljare plus lite till. Är även egenföretagare inom data. Gör lite jobb här och där.

Poker spelar jag nästa dagligen sedan två år tillbaka. Mestadels har det blivit FL spel, 7cs och på sistone en del Sng:s. Turneringsmässigt så suger jag pga tålamod och att det är för lite action, skall träna på detta någongång.

Huserar mest på stars.

 

Arrivadechi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå alla sköna SnG-rävar.

 

Jag har precis börjat grinda SnGs och lurkar mest i denna delen än så länge, men i takt med att jag har nåt att tillföra så kanske det skrivs ett och annat inlägg också. Har spelat 150 turrar hittills i karriären där jag hinkat lite grann. Givetvis helt beroende på otur. ;-)

 

Är 26, bor i Helsingborg och spenderar tid på krogen, fotboll, poker, musik, och lite annat i typ den ordningen. Håller på att grinda ihop en Pol Mag på Lunds Universitet. Det tar väl upp nån timme i veckan det också.

 

Min farsa är född i Vingåker, mitt personliga bowlingrekord är nånstans kring 200-strecket, jag lyssnar inte på Black Francis, men väl Sage Francis. Pokerkarriären har gått från mörkpoker med polarna sedan vi var stora nog att hålla i korten till Hold'em efter man sett Rounders till FL-grind och bonushorning på nätet i typ två år. Jag cashade ut allt utom $300 för ett par månader sen och tänkte spela NL10, men det var så jävla trist att jag gått över till SnG där jag är nu med en rulle på typ $700. Ni har slutat läsa för länge sen, så nu slutar jag skriva. Peace.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå alla sköna SnG-rävar.

 

Jag har precis börjat grinda SnGs och lurkar mest i denna delen än så länge, men i takt med att jag har nåt att tillföra så kanske det skrivs ett och annat inlägg också. Har spelat 150 turrar hittills i karriären där jag hinkat lite grann. Givetvis helt beroende på otur. ;-)

 

Är 26, bor i Helsingborg och spenderar tid på krogen, fotboll, poker, musik, och lite annat i typ den ordningen. Håller på att grinda ihop en Pol Mag på Lunds Universitet. Det tar väl upp nån timme i veckan det också.

 

Min farsa är född i Vingåker, mitt personliga bowlingrekord är nånstans kring 200-strecket, jag lyssnar inte på Black Francis, men väl Sage Francis. Pokerkarriären har gått från mörkpoker med polarna sedan vi var stora nog att hålla i korten till Hold'em efter man sett Rounders till FL-grind och bonushorning på nätet i typ två år. Jag cashade ut allt utom $300 för ett par månader sen och tänkte spela NL10, men det var så jävla trist att jag gått över till SnG där jag är nu med en rulle på typ $700. Ni har slutat läsa för länge sen, så nu slutar jag skriva. Peace.

 

Vingåker:heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var spelade du bowling?

 

Då är vi två världsrekorhållare som hänger här;-)

 

Var med och startade klubben Team Rainbow som sedemera slogs ihop med IFK Kungsbacka och fick namnet Team Kungsbacka. Hemmahall Kungsbacka Bowling & Squashcenter

 

Har nog lirat en tävling upp i avance hemmahall i Nyköping. Om jag inte minns fel så slog jag 785 på de sista 3 serierna. Kant-tuba :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med och startade klubben Team Rainbow som sedemera slogs ihop med IFK Kungsbacka och fick namnet Team Kungsbacka. Hemmahall Kungsbacka Bowling & Squashcenter

 

Har nog lirat en tävling upp i avance hemmahall i Nyköping. Om jag inte minns fel så slog jag 785 på de sista 3 serierna. Kant-tuba :)

 

 

Avance hemmahall i Katrineholm kanske du menar...

 

Mr Lundin har gjort ett bra jobb i Kungsbacka:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avance hemmahall i Katrineholm kanske du menar...

 

Mr Lundin har gjort ett bra jobb i Kungsbacka:)

 

 

Ja just det katrineholm ;)

Jag fd. öisarn lever än. Han lirar dock inte längre utan det gör hans son bara i pergamon. Mathias Lundin.

 

Oj va OT nu får vi pm:a ;)

 

sry alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

Verkar vara gubben i detta gäng. Har blivit en bit över 40. Nu singel med tonårsbarn varannan vecka. Är otroligt tävlingsinriktad. Jobbar som projektledare och driver ganska stora projekt vilket är en tävling i sig. Och att ha tonårsbarn - det är en helt annan sorts tävling. Vad gäller idrotter har jag prövat på det mesta. Orienterade på elitnivå i tonåren, Sen mycket segling, mest havskappsegling. En intressant och krävande sport. Faktiskt lik poker på en hel del sätt, det gäller att under lång tid kunna hålla fokus och koncentrationen uppe. Fast seglingen där pratade vi ju om flera dygn. Numera satsar jag på enduro. Kör en hel del på motionsnivå.

 

Bodde utomlands under en tid. Passade bra att testa poker mer på allvar. Spelade en del men fattade väl inte riktigt vad jag gjorde. Vann en del och loosade sen när jag försökte gå upp i nivå. Spelade nätan enbart cashgames under denna period. Bjöd hem till homegames med andra expats. Där vann jag mycket. Plus varje kväll. Fast det innebar ju att det var jag som fick bjuda på krogen nästa dag.

 

Något år innan dess hade jag börjat spela poker på nätet, mest som en kul grej. Efter en lång session som slutade med att jag förlorade rejält, ställde jag mig själv frågan: Dam Fyra kanske inte är en så bra starthand? Började leta efter pokerteori på nätet och fann en hel del - men inget som jag gillade. Så jag började räkna på statistik själv. Fann föga överraskande att dam fyra inte var en särskilt bra öppningshand. Teoretiskt skulle man bara folda direkt. Teoretiskt skulle man vid ett 10 manna bord bara spela ungefär de 10% bästa händerna för att då ha en 50% chans att vinna handen förutsatt showdown. Hmm, tänkte jag och räknade vidare. Uppfann mitt eget spelsystem som funkade ganska bra. Kom 7:a i en turnering som bäst vilket inbringade en bra slant. Slutade spela cash. Hittade SnG som precis var min grej. Men... efter att spelat otroligt bra i en månad, med över 50% ITM så hade jag en downperiod där jag bara åkte ut på raken hela tiden. Fick tag boken Poker Teori av D Sklansky. Hade en timma över på en flygplats och köpte den i butiken där - utan att egentligen ha en aning om vad det var för bok. Tänk vad rätt jag hade haft. Men tänk vad fel jag spelat. Med denna i handen har jag nu försökt renovera mitt spel. Det har väl inte klickat ännu, men nu vet jag varför jag förlorar och varför jag vinner. Har tajtat upp rejält. Förstår nu det viktiga positionsspelet som jag inte hade en aning om innan. Jobbar nu på spelet efter floppen som jag i princip spelar på känn. Här måste en strategi formuleras. Likaså för spelet på bubblan.

 

Målinriktad som jag är har jag satt upp mål för vad jag skall åstadkomma. Ett av målen är att delta i en liveturnering. Samtidigt har jag följande klistrat på min dator: "Poker är kul. Är det inte kul, spela inte.". Skriver just nu ner min Sng strategi i en "bok". Kanske jag en dag försöker mig på att publicera den. På nätet eller som bok. Men just nu är det mina anteckningar om min strategi för att vinna SnG.

 

Resultat hittills i Januari på Sng 5.5: ROI 51% ITM: 54%. Kan jag hålla denna nivån Januari ut skall jag växla upp. SnG 11 går inte lika bra just nu. Sannolikt av den anledningen att jag fortfarande gör minst ett stort misstag i varje turnering. Men på 5.5 nivån går det att reparera. Sen gör jag säkerligen andra misstag som jag inte ens fattar.

 

Så sammanfattningsvis är jag nybörjare, fast med god känsla för pokerteori. När jag kan spela som min teori säger - och när min strategi är färdig - då blir jag farlig.

 

/jkgbg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Born and raised i Jönköping, där jag numera huserar i de centrala delarna av stan. Tycker om att dricka öl, lyssna på musik (gangsta shit), se på film, lira innebandy (på korpnivå) och bara hänga med polarna. Jobbar heltid på en industri, funderar dock på att trappa ner lite då pokern numera genererar mer pengar. En gång i tiden försökte jag skaffa mig en utbildning, men slackermentalitet och högskola var inget bra äktenskap. Har inga planer på att plugga mer.

Pokermässigt så började jag lira nån gång 2005 tror jag. Gulade såklart några gånger innan jag insåg att jag nog är en högst medelmåttig cashspelare. Bestämde mig för att istället satsa på sng och hystade in 200 bagis på Unibet för ganska exakt ett år sen och sen dess har det inte blivit några fler insättningar. Numera lirar jag $55 och $109 på Everest under nick J-et (vilket även är mitt irl-nick).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är verkligen ingen regular här på forumet, men jag lär väl bli det nu när jag har hittat tillbaks till pokern (sng).

 

18 fyllda, går trean på gymnasiet Hersby på Lidingö. Läser natur vilket är ungefär hälften bra hälften anus (gillar fysik men hatar kemi). Well, jag är jäkligt fysisk aktiv, har sysslat med de flesta sporter inklusive lite mer udda saker som Amerikansk fotboll och klättring (har slutat med det förstnämda). Pokerkarriären orkar jag nog inte ta hela, men det är det vanliga, lir med kompisar, började med freerolls och nu har jag väl plussat ca $500. Ska lira $11 sng:s framöver (se min dagbok).

 

För övrigt är jag en jävla social grabb och har skoj med polare och så på fritiden. Men det är klart att man är lite smånörd (mensan) som nog krävs för att man ska uppskatta pokern och tiden det tar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

35 år och 08. Pappa, gift, husägare. Jag har spelat poker i snart två år, först limit på riktiga låga nivåer, sedan en del NL cash games (inte över NL 100), men efter ett pokeruppehåll ägnar jag 95 procent åt tiden åt SNG, mestadels SH turbo, på Ongame. Håller till på nivåer mellan 20 och 100 $ och har insett att jag är betydligt vassare här än på CG. Här kryllar det av fisk upp till 50$-nivån åtminstone.

 

Personlighetsmässigt ligger jag nog farligt nära Eurythmech (vars inlägg jag ofta uppskattar). Men får trösta mig med att jag kunde vara hans farsa.

 

Har säkert retat många med tykna OT-inlägg här på forumet. Ska bättra mig.

 

Har massor att lära om poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Duveholmshallen :heart:

 

Nä fy fan nu får ni väl ge er. Det rucklet?:P Alldeles för många pingisläger och handbollsmatcher där i min ungdom... Och angående Vingåker, är inte Birger Schlaug därifrån också?

 

Man är ju uppväxt i Eskilstuna, murder capital of Sweden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

29 år, boende i kollektiv norr om Stockholm. Vi är 5 inneboende + 2 katter.

Uppvuxen i sörmland och har även jag anknytningar till Duveholmshallen då jag tillbringade mina idrottstimmar där. Studentkostymen inköpt på Vingåkers outlet btw.

 

 

35 år och 08. Pappa, gift, husägare. Jag har spelat poker i snart två år, först limit på riktiga låga nivåer, sedan en del NL cash games (inte över NL 100), men efter ett pokeruppehåll ägnar jag 95 procent åt tiden åt SNG, mestadels SH turbo, på Ongame. Håller till på nivåer mellan 20 och 100 $ och har insett att jag är betydligt vassare här än på CG. Här kryllar det av fisk upp till 50$-nivån åtminstone.

 

I likhet med majorj tillbringar jag i princip allt pokerspelande på Ongame där jag nästan uteslutande lirar SH Turbo. För närvarande nöter jag 30$/3-tejblar men försöker få med en o annan 50$ emellanåt för att göra mig bekant med nivån.

 

 

 

 

Kan väl fö definitionsmässigt se mig som ett pokerproffs då jag jobbar inom branschen sedan en tid tillbaka. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

35 år och 08. Pappa, gift, husägare. Jag har spelat poker i snart två år, först limit på riktiga låga nivåer, sedan en del NL cash games (inte över NL 100), men efter ett pokeruppehåll ägnar jag 95 procent åt tiden åt SNG, mestadels SH turbo, på Ongame. Håller till på nivåer mellan 20 och 100 $ och har insett att jag är betydligt vassare här än på CG. Här kryllar det av fisk upp till 50$-nivån åtminstone.

 

Personlighetsmässigt ligger jag nog farligt nära Eurythmech (vars inlägg jag ofta uppskattar). Men får trösta mig med att jag kunde vara hans farsa.

 

Har säkert retat många med tykna OT-inlägg här på forumet. Ska bättra mig.

 

Har massor att lära om poker.

 

DITO! Jag skriver under på det mesta som majorj beskrivit faktiskt.

 

34 år (fyller 35 snart), 2+2 barn (2 egna, 2 bonus), villa, vovve och familjebuss. Vägrar dock köra Volvo men tvingades sälja BMWn till förmån för en 7-sitsig VW.

 

Lirade en del knektöppning och 5-korts stötpoker i min ungdom men la av efter en pott som kostade ca 2 studiebidrag där jag torskade med fyrtal i kungar mot en färgstege (3 spelare, knektöppning, vad ska han ha liksom?).

 

Började försiktigt på nätet våren 2004 och lirade då FL och en och annan billig MTT. Kör nu mest SnG på $10+1, nån MTT och Live när tillfälle ges. 2 små barn, hund och villa ger dock inte så mycket tid över för pokerspel vilket gjort att jag inte gått upp i nivå senaste året. Jag är dock rätt stabil på min nivå i SnG men de få och korta sessionerna gör att det går långsamt att bygga rulle och erfarenhet. Rullen skulle dock räcka till $20+2, dock inte erfarenheten. Jag testar lite NL25 och NL50 ibland men plussar marginellt på det och vill hellre utveckla mitt spel i SnG och MTT under de få sessioner som jag har.

 

Ni hittar mig på Party Poker (SnG), Hollywood Poker (SnG), Svenska Spel (SnG, NL), Paradise Poker (SnG, MTT, NL), NordicBet (MTT) och snart även på Bodog (troligtvis SnG).

 

Styrkor: Teori (SnG och MTT), money management, tiltar inte och rätt vass på min nivå i HU (SnG, ca 50/15/35 i prisfördelning).

Svagheter: Simultanförmåga (hittar ni mig på fler än 3 bord så donerar jag), erfarenhet och lite för tajt (på bubblan).

 

Mål 2007: Blir grymt stabil på $10+1 och gå upp till $20+2, vinna minst $1000 på MTT, vässa teorin ytterligare kring MTT (Harringtons 1 & 2 skall pluggas ytterligare) och minska ner antaler siter jag spelar på till 3 st.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm, man börjar ju undra..... 40 bast +, 35, 34, ett gäng som närmar sig de 30 och jag själv med mina 37 bast + fruga å två barn, och så har man Ken som säger att en apa kan lära sig spela SnG. Det kanske ligger något i det, vi gubbar kanske inte orkar tänka så mycket mer än på pre-flop spelet....:shock:

 

Skulle helst vilja spela mycket fler MTT:s än jag gör idag men det tar så mycket tid så det får bli SnG istället. Kör mest turbo och förtillfället är det FT som gäller på 24 nivå. Backar inte men kan inte säga att jag plussar ngt vidare heller, har väl ungefär 3% ROI på 1500 spelade (både regulars o turbo) Funderar på att signa på PokerX för att förhoppningsvis nå bättre siffror. Sen plockar man ju alltid upp lite kunskap här.

 

Några gånger per år blir det Sviten för att köra lite live poker också så är det någon annan som går dit kan vi ju göra sällskap.

 

Beach bakgrund är det som gäller på FT. Har väl fått det från de varma delar av världen jag bott i. I LA körde jag z28 med t-top och i Bordeaux var det 206 cc och surfbräda som gällde. Här tycker jag mest man man fryser arslet av sig och det blir bara kallare med varje år jag blir äldre.

 

Bowling meriterna sträcker sig till ca 200 poäng på en serie i hallen i Östersund där jag pluggade på högskolan. Men det var mest telemark i Åre som gällde.

 

//Matte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, vet inte om jag "får" posta i den här tråden men hittills i min "pokerkarriär" absolut mest lirat SnGs. Var det jag började med, (förutom låtsaspengar-lir, vilket var mindre likt riktigt spel än fylle-corounne) Hamnade inne i CG träsket ett bra tag, men hittade åter till SnG-liret... är dock tillbaks lite i CG-träsket, men lär väl hitta tillbaks igen som en äkta sitt-och-gå-ordinarie...

 

Har ett lika osvenskt namn som min pappar har ett svenskt... Billy är mitt namn iallafall.. min pappas namn får ni klura på.

Lirar helst bara bowling efter ett par öl och slår (?!?) en serie allt mellan 72-190 beroende på antal öl. (ju fler desto bättre) Verkar som dom flesta har lite halvmuppiga sportsmeriter så jag drar av mina oxå: 3faldig svensk mästare i minigolf(bangolf):shock: (jag var för ung för att ragga tjejer) sen när jag växte upp lite mer började jag ragga och slutade såklart med minigolfen... Har väl lirat de flesta sporter egentligen, men mest hockey där jag började min bana vid 6års åldern, var övertygad i ca 9år om att jag skulel bli hockeyproffs, men tjejjerna satte stopp även för det...

Nu lirar jag bara korp-innebandy... det får räcka :lol:

 

Ang. pokern är jag nog den med i särklass minst bankrullekrav på hela PF... Tömmer regelbundet kontot och gör roliga saker för pengarna än att dom sitter som säkerhet... är inte så mycket för det... säkerhet alltså...

 

Hmm, vad ska man säga mer då? ... JO, är 27år gammal kille med kvinnlig sambo på 24bast sedan 1.5år tillbaks. Har även en liten hundrackare på typ 10månader... ganska coolt... :-) ibland :roll:

 

Går under nicket: Tomahawk på SS för er som undrar. En av dom snackigaste onlinespelarna jag någonsin träffat på... jobbig sak det där... ibland :roll: men ibland lyckas jag :-)

 

Hmm, innehar även numera titeln: tråkigaste presentationen på PF.nu :oops: (skyller såklart allt på att jag måste försöka se ut som om jag jobbar, här på jobbet... Ett försäkringsbolag...8-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av dom snackigaste onlinespelarna jag någonsin träffat på...

Jotack, trashtalkmästaren Tomahawk vill man inte stånga munläder mot (och då menar jag inte hångla med honom, det vet jag ingenting om).

 

Det passar ju bra att använda dig som övergång till min presentation, då det är du som är inspirationen till mitt nuvarande SnG-projekt - att spela massor av turrar med alldeles för låga BR-krav tills jag antingen är rik (med studentmått mätt) eller gul.

 

Men en sak i taget.

 

Jag tänkte ett tag över om jag skulle skriva här eller ej, då jag knappast varit nån regular här på SnG-forumet. Jag har väl mest varit runt i lite olika delar av forumet. Nåja, nu har jag åter börjat intressera mig för SnG, så here I am.

 

Är en ständigt utfattig student i Uppsala. I dagarna på gränsen till utbränd (för att överdriva en smula) pga många stressiga åtaganden med korta deadlines och mkt hopkört plugg samt att CSN har gjort slut med mig. Så jag missbrukar forumet istället för att knarka.

 

Har spelat poker i några år och har aldrig riktigt lyckats levla o vara stabil på högre än 10+1. Nu spelar jag ännu lägre vilket jag börjar tröttna på. Satsar därför på att levla snabbt som tusan eller gula. Har väl alltid känt att det finns ett glapp mellan mina teoretiska kunskaper och mina faktiska prestationer, men faktum är att det beror på att jag ofta tomtar bort mig.

 

Idrottskarriären har bestått av många korta äktenskap. Sporter såsom tennis, fotboll, fäktning och skytte har fått små uns av min tid. I sju år var jag faktiskt en hängiven banhoppare (härsta alltså) och i ungefär lika lång tid var jag sedan långdistanslöpare nånstans under elitnivån. Har faktiskt ett SM brons därifrån (det var stafett, och hela tre lag kom till start :roll:).. Innehar även ett rött bälte i karate, så tilta mig inte live! :roll::roll:

 

Hmm i övrigt då.. är snart 25 år och bor i uppsala i en liten lägenhet med min flickvän. Saknar hund, har inget körkort och kan inte dyka (bomben är jag däremot ganska bra på).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jotack, trashtalkmästaren Tomahawk vill man inte stånga munläder mot (och då menar jag inte hångla med honom, det vet jag ingenting om).

 

Det passar ju bra att använda dig som övergång till min presentation, då det är du som är inspirationen till mitt nuvarande SnG-projekt - att spela massor av turrar med alldeles för låga BR-krav tills jag antingen är rik (med studentmått mätt) eller gul.

 

heeeey, I´m honerd :lol:

 

Har väl alltid känt att det finns ett glapp mellan mina teoretiska kunskaper och mina faktiska prestationer

 

för mig känns det mer tvärtom.. e nog rätt kass på ALLA "standard" situationer.. men det brukar lösa sig rätt bra ändå... kanske beror på chattandet :) LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...