Peder.A Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 NLT 100 6 spelare Fi har suttit vid bordet en stund men jag har inte lagt märke till honom särskilt mycket. Han gick in med 100 men har successivt minskat stacken ner till 80. Jag har 160. Jag har inte gjort några spektaklära moves utan spelat ganska lugnt... Fi minihöjer till 2 UTG Resten foldar och jag tar synen från BB med Kh Js Flop: 6h 9h Th Jag betar 2,50 Fi raisar till 5 Jag synar med förhoppningen att träffa flush eller stege. Turn: Ad Jag väljer att checka Fi tänker länge och checkar bakom River: Jh Jag träffar min flush men är dock lite orolig över att fi kan ha Ah. Jag väljer att checka. Känns bättre att låta fi beta i det här läget för att sedan syna honom. Fi betar nu 50$ in i en pot som endast är 15$. Jag väljer att folda här. Han måste ha Ah även om det är konstigt spelat enligt mig. Vad säger ni om riverspelet? Här kan jag förstå om ni har en massa synpunkter på spelet på övriga gator men det är riverspelet jag är mest nyfiken på. Citera
Kenan83 Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Du måste ju lägga där utan read. Han kan lätt raisa flopp där med Ah och låg kicket för att checka på turn och köpa gratiskort. Citera
bossbaver Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 cp stört spelat av FI... klart han har nötfärgen han vill få betalt av stegen tex... Citera
TripleD Postad 9 Januari , 2007 Rapport Postad 9 Januari , 2007 han vill få betalt av stegen tex... Känns väl helt enkelt sinnesjukt ifall någon synar ett bet på drygt 3 gånger pot med en hand som är slagen av en hjärtertvåa... Citera
Recommended Posts