lfx Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag fick en AAKKds idag.. händer ju inte allt för ofta. Ingen action dock. Citera
svint0 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vem var Grovis? Vann han? Han drog nämligen ut mig 2 ggr. Ena gången typ QQT8 mot m in AAT7, (vet inte procenten, så jag kallar de utdragning) Sen med KK82s mot min AAKT eller vad jag nu hade! För att förnedra mig så klonkar han 2par först på 832, turn X, river K . Orka 2 ggr av samma person! Citera
Sweetchuck Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Vem var Grovis?Vann han? Han drog nämligen ut mig 2 ggr. Ena gången typ QQT8 mot m in AAT7, (vet inte procenten, så jag kallar de utdragning) Sen med KK82s mot min AAKT eller vad jag nu hade! För att förnedra mig så klonkar han 2par först på 832, turn X, river K . Orka 2 ggr av samma person! Jag är Grovis, slutade på 2:a plats. Riggen var rätt inställd igår kväll, drog ut hela tiden =) Citera
Carbon Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 Hur var priserna fördelade? Trevlig turnering för övrigt, trots att deltagarantalet var så lågt. Själv slutade jag sexa efter ha tryckt med AAxx, träffade set med blev utdragen med en hålstege av bdbears JJ43 eller något. Citera
oskarpoker Postad 4 Januari , 2007 Rapport Postad 4 Januari , 2007 kommer förhoppningsvis mer folk idag då det är NL TH folk här kanske inte spelar så mycket omaha.. priserna var 1: 360 2: 220 3: 144 Citera
Recommended Posts