Skanke Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 SNG Klonk invitational ca22:00 på Pokerstars... 10+1 SnG Nio tappra själar har blivit inbjudna, bara en kan stå som segrare!!!! Ska gamla storspelaren CarlLee ta hem sin egen tävling eller kommer någon av de hungriga utmanarna såsom underdogen MaxCady skrälla? Kommer den vackre Eurythmech visa vem som bestämmer eller blir han utklonkad av "äh vafan jag har ju två kort jag synar Conspiracy". I vassen lurar oxå den sisu fyllda Cyntax men han kommer åka på en två outare mot Skanke. Den så sugne att spela Kilsmo har genom att göra både det ena och andra för att få vara med kanske kan ta sig ITM. Att jag inte nämt DaPine87 är bara för han får väl klassas som värdelös..... I nu läget är det en man som är höljd i dunkel, som en joker i lådan kan man säga. Kom ihåg att spara HH så att vi kan diskutera senare..... PF.nu ---- Pokerstars Skanke---------Skanke eurythmech----AnfieldRoad Cyntax--------Caratpoker Max Cady------Mr Cady CarlLee--------Klonk_a_Donk Kilsmo.--------liksom DaPine87------ji-_-ge Conspiracy----INW85 ampixo--------Ampixo Citera
DaPine87 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Tilta mig inte EDIT: En annan har ju kebab och energidryck i arsenalen så ser inte hur jag inte ska kunna vinna detta Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 SNG Klonk invitational ca22:00 på Pokerstars...10+1 SnG Nio tappra själar har blivit inbjudna, bara en kan stå som segrare!!!! Ska gamla storspelaren CarlLee ta hem sin egen tävling eller kommer någon av de hungriga utmanarna såsom underdogen MaxCady skrälla? Kommer den vackre Eurythmech visa vem som bestämmer eller blir han utklonkad av "äh vafan jag har ju två kort jag synar Conspiracy". I vassen lurar oxå den sisu fyllda Cyntax men han kommer åka på en två outare mot Skanke. Den så sugne att spela Kilsmo har genom att göra både det ena och andra för att få vara med kanske kan ta sig ITM. Att jag inte nämt DaPine87 är bara för han får väl klassas som värdelös..... I nu läget är det en man som är höljd i dunkel, som en joker i lådan kan man säga. Kom ihåg att spara HH så att vi kan diskutera senare..... Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Tilta mig inte EDIT: En annan har ju kebab och energidryck i arsenalen så ser inte hur jag inte ska kunna vinna detta ?? Rostade mackor, mjukost och björnebrygg > kebab och energidryck Citera
DaPine87 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 ?? Rostade mackor, mjukost och björnebrygg > kebab och energidryck Inte ens en gång i livet Citera
kilsmo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Kom ihåg att spara HH så att vi kan diskutera senare..... Jag har precis idag testat handhistory-funktionen på pokerstars för första gången, och lyckades få en turnering e-postad till mig genom att gå: Meny -> Requests -> Hand History... och skriva in turnerings-id:t där. Finns det någon vettig anledning till att istället använda sig av: Meny -> Options -> Instant hand history options... Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag har precis idag testat handhistory-funktionen på pokerstars för första gången, och lyckades få en turnering e-postad till mig genom att gå: Meny -> Requests -> Hand History... och skriva in turnerings-id:t där. Finns det någon vettig anledning till att istället använda sig av: Meny -> Options -> Instant hand history options... Finns det nån vettig anledning att göra som du gör? Citera
kilsmo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Finns det nån vettig anledning att göra som du gör? Ja, jag hade inte stallt in att jag ville spara HH igår när jag spelade, och fick ett trevligt e-post. Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vem är caratpoker och vem är ji-_-ge ? Citera
DaPine87 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vem är caratpoker och vem är ji-_-ge ? ji-_-ge = dapine Citera
Bluwajt Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Startlista med pf-nick respektive stars-nick borde ni allt ta och fixa Lycka till nu allesammans! Citera
PeO Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Bra om nån kunde fixa fram Sharkscope-stats på de nio deltagarna också. Dessutom borde Skanke göra en Camtasia-film av detta, skulle vara underhållande. Citera
Juggler Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Håller med bluwajt. Får vi icke-kändisar lösenordet när ni startat eller kan man raila på stars ändå? Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Eurythmech (anfieldroad) har stjärnstatus på sharkscope såg jag. good job Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Eurythmech (anfieldroad) har stjärnstatus på sharkscope såg jag. good job hur svårt skare va? Citera
jackbalsam Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 hur svårt skare va? Vad är det och hur fixar jag det? Verkar väldigt creddigt tycker jag. Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vem ska jag skriva in som nummer nio.... Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vad är det och hur fixar jag det? Verkar väldigt creddigt tycker jag. Man ligger med på någon av deras toplistor, tror jag är #11 på Top earners last 12 months på 9-10 man turbo SnGs $6-15 buyin eller nåt åt det hållet. Sen finns det toplistor över bäst snittvinst över senaste 500 spelade eller nåt sånt också. Citera
hansolo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vem ska jag skriva in som nummer nio.... Mig såklart! ja spelar på samma nivå som Max Cady och ja har sett alla dina filmer Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Du får göra en Kilsmo och sug av CarlLee;) , det är han som är chef..... Citera
DaPine87 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 titta inte mina sharkscope stats All min SnG profit är från party och FTP Citera
ampixo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vore ju sjukt om jag inte fick 9de platsen imo! Citera
Kenan83 Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Mig såklart! ja spelar på samma nivå som Max Cady och ja har sett alla dina filmer Röstar också för hansolo, tycker han skriver bra inlägg, han kommer nog göra bra ifrån sig Citera
Recommended Posts