Gå till innehåll

Stoffe har blivit Pappa :D Bilder på sidan 38 [#570]


stoffe83

Recommended Posts

  • Svars 583
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stort Grattis!

 

Ett lilltips från en nybliven far:

Du kommer att bli erbjuden att få titta in i hugget när lillan är på väg. Nappa inte på detta erbjudande. Jag gjorde det och det tog låååång tid innan jag tyckte det var en speciellt mysig del av mammas kropp. Hela födelseprocessen e ju fantastisk och vacker men den blir inte vackrare av att glutta där, just då...

 

Sen va fan, videofilma först efter födseln. Håll din kvinna i handen och säg hur duktig hon är bara, sen tar du fram kameran när allt e klart.

 

Stort lycka te!

 

 

Det går bra att filma och hålla i handen samtidigt. Inga problem alls, om man inte har ett stort åbäke till kamera.

 

Jag har gjort det två ggr nu.

 

Lycka till efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig förståt människans enorma kärlek till kameran, visst är det roligt med bilder och filmer på minne ibland, och det här är ju ett hell of a moment. Men förfan, glöm inte att njuta av ögonblicket också för annars är filmningen meningslös!

 

Gratulationer och massor av lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu är man världens stoltaste pappa!

Klockan 09:16 tog de hål på hinnorna igår! Klockan 16:51 var våran lilla Freja ute! :D

Jag tittade aldrig där nere bortsett från det lilla jag såg när barnmorskan visade mig moderkakan! Jag va nyfiken på att få se livets träd :D

Allt gick tok bra och Madde skötte sig hur bra som helst och dottern mådde jätte bra hela tiden!

Från start tills barnmorskan va klar med henne så sög hon i sig lustgas och vi fick många goa skratt! :D Jag provade den, men kände inte ett smack :)

Hon ska iaf heta Freja Viktoria Madelene.

Hon var 49cm lång och vägde 3410 gram.

Inatt fick jag inte stanna så nu är jag hemma och bara njuter! Ska upp imorrn och så får dom antagligen komma hem då oxå! Saknar dom massa :)

 

Tack för alla underbara gratulationer! Dom värmer, även fast man redan är så upprymd och mår så underbart bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat lite grann då o då när tid har getts o tjejen o Freja sover :)

Idag badade hon btw för första gången! Verkade tycka om det! Annars funkar allt kanon och hon vaknar 1-2ggr per natt och vill ha mat o ren blöja! Aldrig skrikit bara för att utan nån gång ibland om hon varit hungrig eller vill få en ren blöja! Snäll flicka jag fick till :)

 

 

Bankrulle: $2319

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...