stoffe83 Postad 10 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2007 Väldigt söt! Grattis! Tack Citera
stoffe83 Postad 10 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2007 Grattis, väntar vår första i nov Tack! Du har något underbart att se fram emot! Grattis! Citera
stoffe83 Postad 10 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2007 Hej! Förtjusane liten sak! Ett tips bara, skriv inläggsnummer istället för sidnummer. "Bilder i inlägg 570", eftersom alla tack och lov inte använder samma inställningar för antal inlägg per sida. Tack! Ska se om jag kan lägga till det i rubriken Citera
Appel Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Konstigt det är att ngt så litet och skrynkligt kan vara så oerhört sött =) Det där med skriket ändrar sig säkert tyvärr... Ge henne en vecka eller två. Citera
stoffe83 Postad 10 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juli , 2007 Grattis Tack Appel: Ja det är lustigt att nåt så skrynkligt kan vara så sött! Jag förstår att skrik o så kommer att komma, men jag njuter av det nu! Citera
stoffe83 Postad 21 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Oj så länge sedan jag skrev något här! Har precis hittat plusset och spelar en hel del HU. Funkar fint. För resultat på en annan sida för att testa nu och har sedan den 18/8 en profit på ca $500. endast cg då! Tänkte mest slänga upp en bild från helgen http://www.familjeliv.se/krypin/maddelicious/gallery/phpr0galx.jpg Citera
stoffe83 Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Postad 1 September , 2007 Jag är för tillfället inne i mitt livs värsta downswing! Har förlorat väldigt mycket sista veckan! Helt sjukt! Har varierat med NL50 HU och NL50 SH, men inget står sig! Inga TT, JJ, QQ, KK, AA vill ge mig något! Satt häromkvällen med fullt inköp och tittar på AA. Fi talar först och höjer 2 och jag re raisar till 6,5. Han ställer in pre flop! Han visar AKs och floppen landar en låg regnbåge! Helt underbart! Han hade sina i hjärter och ett hjärter kom på flopp! Turn och river visar hjärter! Floppar jag färg HU så floppar dom högre färg! 2par är likadant! Det är verkligen inget som stämmer! Har verkligen den omtalade riggen slängd i ansiktet! Menar verkligen att INGET står sig! Jag tycker själv att jag spelat sjukt bra, men åker på så in i helvete med utdragningar! I slutet av den här månaden så flyttar vi till större lya! Då kommer min trogna stationära data kopplas in igen! Jag byter då även prima skin pga bananer! Får se om det kan hjälpa mig! Behöver en ordentlig nytändning! Skulle även vilja sätta mig och grinda med Punkrock_kid och mrdawwe snart! Får se om det går att styra till något! HU kommer jag skippa nu och jag går med största sannolikhet ner till NL20 för att se om det kan få in mig på vinnarspåret igen! Behövde bara få skriva av mig nu efter ännu en helt sjuk session! Citera
kfluffie Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Tack! Ska se om jag kan lägga till det i rubriken Done and done! Grattis till unge! Citera
Recommended Posts